Hoxe apareceu Moi na escollera,e fixemos unha ruta moi chula.fomos hasta san cosme,subimos a paralaia por algún camiño que eu non conocía...´,LEVOUME O BOI,da paralaia baixamos por unha trialera que para min era nova.Volvemos a subir hacia a cruz de cela,cruz da maceira,alí apareceu Felipe e nos fomos xa os tres para o corta fuegos das minas.Baixamos a parte alta do beque por un camiño de carro que tampouco conocía,alí Moi partíu a patilla do cambio,e hasta a casa Felipe mais eu botando por el no llano.
A foto e na paralaia,o fondo negro e un guante no que estaba apollado o movil.Como decía Santiago Segura naquela película debo estar anoresico porque me miro na foto e mírome GORDO .
Recordade que a Marcha dos Callos é mañán, e que hay que ir cedo xa que as inscripcións son alí mesmo, supoño que se formarán tremendas colas.
O punto de encontro é no Velódromo de Porriño, para chegar creo que hay que sair de Porriño en dirección Tui pola antiga estrada nacional, é pasando a gasolineira coller á dereita.
¿Quén queda a comer rapazes?.
Non esquezades o equipo de seguridade para o remolque non sexa que pase outra vez o das rosquillas.
hola bikers,se ve que el dia animo al personal a pedalear,bueno nosotros en porriño lo pasamos bien fuimos tres raposos y un mogollon de
bikers mas,fue un poco durilla.tenia cuestas que costaban subir,luego el habituallamiento que viene de maravilla ese descansito antes de bajjjjjjjjjaaaaaaarrrrrrrrrr.con unas bajadas muy divertidas y trialeras tecnicas,unos buenos callos e unha tasa de viño,y pa casa.
por cierto,joseluis.raposofr,te perdimos en la meta.
nosotros cuando llegamos nos pusimos a la cola del lavado de bicis
y no volvimos a verte donde te metiste????????
estubimos comiendo los callos que estaban de vicio y no te vimos,que raro.