Toi viendo que tos tubisteis una infancia muy feliz y que os regalaben bicis como cuentu risa. Yo soy el pequeñu de 8 hermanos y bastante facia mio Pa con danos dos comides al dia; como pa pensar en pedir juguetes. Dormiamos de 3 en 3 en cames de 90cm pa danos calor y aún hoy me acuerdo de como taben les sabanes de humedes, por que nun teniamos calefacción. Si alguno decia que tenia frio, dabai mi Pa dos bofetones que entraba en calor, volao. El invierno que fice yo 14 años, compró mi Pa con la paga extraordinaria, una estufa de eses que lleven una bombona butano dentro y menuda diferencia ( de que te peguen dos güantazos, a que te peguen con una estufa, nun hay color ). La ropa interior cambiabamosla una vez a la semana ( los miercoles ), el mi hermanu mayor quitavala y poniala el segundu, el segundu al terceru y así hasta a mi ( cuando se veia algun " rasponazu ", decia mio Ma, que era el logotipo de NIKE, que desteñia ); el sabado que lo hechabamos to a lavar, en vez de calzoncillos, parecien los papeles quei quites a les madalenes ( podia raspase con el cuchillu ), menos mal que nun tengo hermanes que si no hubierame tocao llevar bragues. Pero bueno, nun me quejo, eren otros tiempos y de 8 salimos 5 adelante, que nun ye una mala media. El casu ye que la vida sigue y hay que mirar palante.

Foro Running
Marcadores