1ª marcha btt ruta do mexilón 2010 14 marzo 2010

Tema en 'Galicia' iniciado por Pelukis, 8 Feb 2010.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. Pelukis

    Pelukis Miembro

    Registrado:
    26 May 2009
    Mensajes:
    385
    Me Gusta recibidos:
    2
    AGUS,mira el calnedario de la federacion, ke ya esta puesta la marcha
     
  2. Pelukis

    Pelukis Miembro

    Registrado:
    26 May 2009
    Mensajes:
    385
    Me Gusta recibidos:
    2
    pois non che podo contestar o do seguro, por que no o sei fixo, sei que o ano pasado eran 8e pero non sei si este ano falaron de cobrar 9e, ou si foi un erro noso, de todas formas , enterome, e digocho, pero por 1e, non deixes de vir, ke si tal poño eu, jajaja
     
  3. Pelukis

    Pelukis Miembro

    Registrado:
    26 May 2009
    Mensajes:
    385
    Me Gusta recibidos:
    2
    MANU, que ami me hablas en chino, ya sabes ke lo mio no son esos trastos, que lo mio es otra cosa, lo ideal es ke hiciesis la marcha entera todos, y luego la colgaseis, tu ya sabes que yo y la imformatica, somos enemigos, jajajaja,
     
  4. Antonsete

    Antonsete C. C. Sonbiker

    Registrado:
    3 Dic 2007
    Mensajes:
    162
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    O Son - Barbanza - A Coruña
    Non é por 1 € que deixe de ir. Se sei que para o voso Club ou organización págoo con moito gusto, pero se é para que o leve a Federación así sin máis, xa me dirás!Sei ben o que custa andar organizando cousas destas, pois a de Porto do Son (na que ando metido un ano máis) está posta no calendario da Federación para o 15 de maio e xa nos estamos poñendo as pilas.

    A ver se podo ir á vosa e saludarvos, pero este ano coincídeme traballar. De todos xeitos, daquí han de ir varios a probar eses montes. Eu xa andiven nunha ocasión por ahí e gustoume moito a zona. Unha vez máis ánimo ós da organización.
     
  5. megabike

    megabike Miembro

    Registrado:
    1 Sep 2009
    Mensajes:
    900
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia
     
  6. Antonsete

    Antonsete C. C. Sonbiker

    Registrado:
    3 Dic 2007
    Mensajes:
    162
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    O Son - Barbanza - A Coruña
    Por aquí sempre decimos que é mellor que nos lembren por que a marcha fose dura que por que fose un paseo. O ano pasado a calor endureceu bastante o percorrido que, de todos xeitos, coido que estaba bastante ben. Tiña un pouco de todo. Seguro que esta de Vilagarcía tamén vai estar ben. Xa estou mirando de cambiar o turno con alguén para poder ir.

    En canto ó do euro e o prezo da Marcha non me parecen para nada caros. Decíao por que se non é para a organización...á Federación non temos por qué pagarlle de máis.
     
    Última edición: 23 Feb 2010
  7. Agus PG

    Agus PG Non che teño medo moucho

    Registrado:
    22 Feb 2007
    Mensajes:
    1.359
    Me Gusta recibidos:
    4
    Última edición: 23 Feb 2010
  8. Pelukis

    Pelukis Miembro

    Registrado:
    26 May 2009
    Mensajes:
    385
    Me Gusta recibidos:
    2
    Antonsete, ten por seguro que si a federacion cobra 8e po lo seguro,po la nosa parte non vai levar un euro mais, pois voa falta fan pra organizar todo, si andas no medio da vosa, xa no fai falla que che diga nada, seguro que sabes mais ca min como fuciona todo esto, que non ai cartor que cheguen, e non empezamos este ano, econ eto da crisis, non temos casi axudas, pero si temos ganas de facer as cousas ven, e con un pouco de traballo intentaremos pasar un dia agradable, cos bikers da comarca, asi que si podes, esperamosche no monte Xiabre, un saudo.
     
  9. PEKEMARTIN

    PEKEMARTIN Novato

    Registrado:
    30 Abr 2009
    Mensajes:
    23
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Taragoña -padron
    ups.....
     
  10. megabike

    megabike Miembro

    Registrado:
    1 Sep 2009
    Mensajes:
    900
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia
    listo apuntado , y pagado , ahora ya no hai vuelta atras llueva o no llueva toca conquistar el xiabre ¿ donde puedo mirar la lista de inscritos ?

    saludos
     
  11. Pelukis

    Pelukis Miembro

    Registrado:
    26 May 2009
    Mensajes:
    385
    Me Gusta recibidos:
    2
    la lista se deberia ver en el blog de BTT VILAGARCIA, aun no tenemos pagina web, pero para la prosima marcha esperemos tenerla, ya hay bastantes inscritos, pero si es por saber si estas inscrito, te informas en rocio@moto-bazar.es o si no en el 986501644, nos vemos en Xiabre, esperemos que este buen tiempo, pues creo que la marcha va a gustar, va a ser dura, pero llevadera, nos salen 45 km se hacen bien, los hice yo, y soy des los que van en cola siempre, asi que los hace cualquiera.
     
  12. Iscar 307

    Iscar 307 Señor, ante todo...

    Registrado:
    5 Jul 2006
    Mensajes:
    2.191
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    La Perla de Arosa
    Manuel. para el tema perfil de la ruta.

    El otro día nos dijo Menel que estaban grabando la ruta. Pídele el archivo que grabó el GPS me lo envías por mail y te cuelgo yo aquí el perfil para que lo vea todo el mundo.
     
  13. Pelukis

    Pelukis Miembro

    Registrado:
    26 May 2009
    Mensajes:
    385
    Me Gusta recibidos:
    2
    Manu, creo que no la tiene toda grabada, pero de todas formas se lo pediré, y te lo paso
     
  14. ODIN 032

    ODIN 032 Novato

    Registrado:
    24 Feb 2010
    Mensajes:
    60
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    O INFRAMUNDO
    heber os mais beteranos se meten a zona do barbanza aqui..... ser boiños
     
Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página