1ª Rota Btt Rei Cintolo (Mondoñedo) 20 de Junio do 2010

Tema en 'Galicia' iniciado por peixe75, 20 Abr 2010.

  1. emerald

    emerald Mario Orosa

    Registrado:
    21 Ago 2009
    Mensajes:
    562
    Me Gusta recibidos:
    0
    impresionante 1º ruta do rei cintolo, muy exigente técnicamente pero guapisima, enhorabuena a la organización y a todos los bikers!! yo me lo pasé genial. espero que la comida haya sido un éxito tambien... hasta la próxima!!!

    http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=2666738
     
    Última edición: 20 Jun 2010
  2. SERAFINMTB

    SERAFINMTB maestro fresador

    Registrado:
    4 Feb 2009
    Mensajes:
    1.629
    Me Gusta recibidos:
    84
    Ubicación:
    villalba-lugo
    Rutaza que nos pegamos hoy... alaU alaU IMPRESIONANTE!!!Lo pasamos de **** madre, un ambiente que te cagas... lo peor, que tubimos varios problemillas mecanicos que nos retrasaron pero lo llevamos con buen humor con lo que las risas no faltaron jajUA jajUA .La compañia, de lo mejor,muchas risas con Ivan, Carlos y Manolo Carballo (por cierto, vaya baño :lol: :lol: ) con los que hize la ruta ,tambien contamos con Marcosf y con los compañeros de Burela...como siempre triunfan. La organizacion...un 10. Tanto ruta como comida.Saludos.
     
  3. JR-Pillarno

    JR-Pillarno Miembro activo

    Registrado:
    28 Jul 2009
    Mensajes:
    2.575
    Me Gusta recibidos:
    14
    Ubicación:
    La Torre - S. Ciprián
    Ganas le tenía a esa zona. La ruta muy trabajada, preciosa y además acompañó el día.
    Eramos un buen pelotón.
    Empecé tranquilo dejando ir a los águilas a su aire. Luego contacté con Zagato y el resto lo hicimos con nuestro grupo. Muy bien.
    Hermosas trialeras, pena de no conocer el paso del rio ya que el compañero que iba delante no se atrevió y me contagió. Estaba perfecto para bajar, incluso enlosado.
    Perfecto el avituallamiento (Bebida fria) y la comida.
    Felicito a todos los que lo habeis hecho posible. Para ser la primera, un 10.
    Hay cancha para hacer maravillas sin alejarse mucho.

    Saludos
     
  4. peixe75

    peixe75 Miembro

    Registrado:
    11 Abr 2008
    Mensajes:
    374
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Mondoñedo - Lugo
    Última edición: 20 Jun 2010
  5. QUIQUI1977

    QUIQUI1977 Miembro

    Registrado:
    1 Dic 2008
    Mensajes:
    178
    Me Gusta recibidos:
    1
    Una ruta perfecta, unas subidas quizas un poco duras, que carallo durisimas, y unas bajadas impresionantes. Y que decir de la comida, impresionante, hasta teniamos camareros y como no cafe y chupito. Felicidades a la organizacion, si el primer año fue asi, para el año no me la pierdo.
    Hasta el año.
     
  6. JIMI HENDRIX

    JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

    Registrado:
    10 Feb 2007
    Mensajes:
    1.344
    Me Gusta recibidos:
    197
    Ubicación:
    BURELA (LUGO)
    Eu tamén quero felicitar os organizadores desta marcha , currastes un montón pa conseguir enlazar toda esa zona.
    O recorrido perfectamente marcado , subidas e baixadas que cada un facía que fosen duras ou non e pa remate unha moi boa comida e moi cómodos.
    Felicidades e ata a do próximo ano.
     
  7. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Tremenda ruta, si señor. Un montón de sendeiros, subidas para agarrarse e baixadas para disfrutar. Sodes uns fieras. Só podo felicitar á organización por tan bo resultado na primeira marcha do Rei Cintolo.... e que decir da comida???? Pois coma nunha boda.

    Saquei unhas cantas fotos que poño aqui:

    http://picasaweb.google.es/amarinaforomtb/IRutaReiCintoloMondonedo2010#

    Tamén estou subindo un vídeo a Youtube da nosa chegada triunfal á catedral.... Nuns minutos estará disponible.

    http://www.youtube.com/user/zagato79

    Felicidades e pronto nos veremos. !!!viva o Rei Cintolo!!!
     
  8. pacoachao

    pacoachao Miembro

    Registrado:
    23 Feb 2009
    Mensajes:
    123
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Lourenzá
    Enhorabuena a toda a organizacíon e bikers, unha ruta de sobresaliente, boas subidas, baixadas impresionantes, boa ducha, boa comida e sobretodo bon compañerismo, que mais ... Felicitovos a todos. Saudos
    [​IMG]
     
  9. paquitohernandez

    paquitohernandez Miembro activo

    Registrado:
    30 Abr 2008
    Mensajes:
    657
    Me Gusta recibidos:
    38
    Ubicación:
    Irreductible aldea gala al noroeste peninsular
    Noraboa ós mindonienses. Unha boa ruta. Marcada á perfección con detalles que os distinguen. Eses avisos de perigo, de curva pechada, de molinillo, so os vin aquí. Un acerto.
    Algunhas zonas eran criminales e non exentas de perigo pero como estaban ven avisadas pois corrías o risco que ti querías.
    Ata o ano. Voltarei seguro.
     
  10. felixxx

    felixxx Miembro activo

    Registrado:
    22 Feb 2005
    Mensajes:
    1.119
    Me Gusta recibidos:
    5
    Ubicación:
    ASTURIES
    como dicen todos, muy buena ruta, con buenisimos caminos. Volvere para darle alguna vez a esas bajadas guapas.



    saludos y a rodar!!!!!!!!!!!
     
  11. candia86

    candia86 baixando a tope!

    Registrado:
    24 May 2010
    Mensajes:
    23
    Me Gusta recibidos:
    11
    Ubicación:
    Mondoñedo, Lugo/Galicia, Spain
    Strava:
    Felicidades!!! é o único que se me ocorre decir!!! Estivo todo de luxo!!! Da gusto participar en eventos con esta organización!!! Todo fantástico!!! A compañía inmellorable!!! Grazas por facerme pasar un domingo INESQUECIBLE!!! Espero volver a rutear con vos moi axiña!!! Repito que noraboa a organización, a todos os que fixeron posible a ruta e tamén a todos os compañeiros que partiparon dela!!! Por certo a comida de luxo!!! Se esta primeira edición foi así non me quero imaxinar o nivel que poden ter as próximas! ARRIBA MONDOÑEDO!!! O único que me fastidia foi non poder rematar a ruta completa, logo da baixada perigosa e o paso polos rios non me quedaron folgos para rematar e tiven que rodar polo asfalta cara Mondoñedo, pero prometo voltar, ogalla algún día poida rodar con vos!!! Saúdosssssssssss
     
  12. peixe75

    peixe75 Miembro

    Registrado:
    11 Abr 2008
    Mensajes:
    374
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Mondoñedo - Lugo
    claro que podes rodar con nos cando queiras , todos os domingos as 10 + - salimos da avenida .

    tes que ir pouco a pouco e cada vez andaras mais e mais rápido .



    alégrome de que vos gustara a ruta , gracias a todos por vir e tedes que perdoar polos fallos que tivemos
     
  13. TITITE

    TITITE De Foz

    Registrado:
    8 Ago 2008
    Mensajes:
    1.002
    Me Gusta recibidos:
    148
    Ubicación:
    Por tierra mar y aire
    A miña opinión é que a marcha foi moi divertida. Subidas duras e esixentes, subidas para disfrutar con vistas impresionantes, baixadas técnicas, baixadas rápidas, sendeiros para disfrutar da natureza salvaxe, rios limpos, lama tamén, xantar impresionante, etc.
    O único problema: que engordei 1 quilo e pico!!!.
    Fallos de organización???: só pequenos erros de xuventude que se arranxan cos anos.
    NORABOA A TOD@S
     
  14. LUISDELUGO

    LUISDELUGO Miembro activo

    Registrado:
    4 Jun 2008
    Mensajes:
    419
    Me Gusta recibidos:
    46
    Ubicación:
    Lugo
    Felicidades una ruta fantastica.
    Si hubo algun error debio de ser pequeño,marcaje,avituallamiento y sobre todo lo bien que nos tratasteis compensa cualquier pequeño fallo.
     
  15. peixe75

    peixe75 Miembro

    Registrado:
    11 Abr 2008
    Mensajes:
    374
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Mondoñedo - Lugo
  16. siro5

    siro5 Novato

    Registrado:
    6 Jun 2010
    Mensajes:
    836
    Me Gusta recibidos:
    0
    so unirme a todos os que vos felicitaron pola ruta,non teño moito mais que dicir,todo de p.madre,a ruta unha pasada,a paisaxe sobretodo,xente fenomenal,muy ben organizada,boa señalizacion,a comida millor nada,todo moi,moi ben,e temen moi boas fotos,noraboa a todos,gozei como que mais,veña.un saudo a todos.
     
  17. sidro

    sidro Miembro

    Registrado:
    8 Jul 2007
    Mensajes:
    294
    Me Gusta recibidos:
    22
    Ruta moi chula e tamen dura nos primeiros kms ata o avituallamiento. Boa organizacion e para o ano a seguir ca 2ª edicion da ruta
     

Compartir esta página