1º GRAN RUTA BTT LACON-XES /Cuntis / FOTOS

Tema en 'Galicia' iniciado por Migaaan, 24 Nov 2016.

  1. CountouR

    CountouR Miembro Reconocido

    Registrado:
    26 May 2010
    Mensajes:
    4.714
    Me Gusta recibidos:
    838
    Ubicación:
    Galicia
    Strava:
    Cal e o desnivel positivo para a maraton?? Aquí falase de 3600mts pero na inscripción de championchip "tan solo" salen 2600.

    Enviado desde mi LG-H340n mediante Tapatalk
     
  2. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
    O desnivel exacto é o de 2600mts que nos dou un erro o gps. Sinto non darme conta e non correxilo antes por aqui. En Facebook tes moita máis información e todo máis actualizado. Perdoa polo despieste.
     
  3. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
    [​IMG]⚠️[​IMG]⚠️[​IMG]⚠️ IMPORTANTE[​IMG]‼️[​IMG]‼️[​IMG]‼️

    Ainda estás a tempo, non te arrepentirás!! as 23:59h pecha o prazo de inscricións!! Agardamosvos!!

    Toda a información e moitos máis detalles e fotos que vos afiaran os dentes para acercarvos a Cuntis: https://www.facebook.com/events/1472047939476718/?active_tab=discussion

    A falta de 3 días para o pistoletazo de saída, a previsión meteorolóxica e de un día soleado e con temperaturas de 15º a 25º; o que ven a ser un día ideal para a práctica deste deporte. [​IMG][​IMG]

    Recordade tamén que temos:
    [​IMG]️ - Mecánico en ruta gratuito (quedan exentas as pezas en caso de sustitución, que será necesario efectuar o pago do seu valor)
    [​IMG][​IMG] - Comida post-carreira e todos os abituallamntos durante a proba.
    [​IMG][​IMG] - Servizo de duchas e masaxes.
    [​IMG][​IMG]️ - Zona de acampada para pasar a noite do venres. (avisar con antelación enviando mensaxe a cdmxesteiras@gmail.com ou a traves de mensaxe de facebook.)
    [​IMG][​IMG] - Fotos, moitas fotos.
    [​IMG][​IMG] - Agasallos e sorteos.

    Inscrcións en: https://championchipnorte.com/evento/inscribirme/id/1107

    Enlace ao track da ruta maratón: https://drive.google.com/open…


    Se estas interesado en pasar a noite na zona de acampada avisanos con antelación aqui ou en (cdmxesteiras@gmail.com)

    AGARDMOSTE!!!
     
    Última edición: 24 May 2017
  4. triciclo de 29"

    triciclo de 29" Miembro

    Registrado:
    4 Nov 2012
    Mensajes:
    81
    Me Gusta recibidos:
    25
    E poderedes desfrutar nun dos avituallamentos dunha magnifica piscina e un pouco mais adiante farémosvos andar sobre as augas [​IMG][​IMG]

    Enviado desde mi WAS-LX1A mediante Tapatalk
     
  5. CountouR

    CountouR Miembro Reconocido

    Registrado:
    26 May 2010
    Mensajes:
    4.714
    Me Gusta recibidos:
    838
    Ubicación:
    Galicia
    Strava:
    Gracias por aclaralo!!! Que vaia todo ben

    Enviado desde mi LG-H340n mediante Tapatalk
     
  6. erniemtb

    erniemtb Miembro

    Registrado:
    28 Feb 2012
    Mensajes:
    187
    Me Gusta recibidos:
    23
    Ubicación:
    Galicia
    Es una pena que una prueba tan auténtica como ésta no llegue a los 200 participantes, y otras tengan miles, por no hablar del precio...
    Vaaaamos!!
     
    Última edición: 25 May 2017
  7. quigong

    quigong Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2012
    Mensajes:
    114
    Me Gusta recibidos:
    11
    Ubicación:
    Galicia
    Cierto! Y muy currada, que se ve que hay mucho curro ahí. Seguro que la próxima edición se multiplicará por mucho la asistencia!
     
  8. Cangrejo Pistolero

    Cangrejo Pistolero Novato

    Registrado:
    14 Mar 2017
    Mensajes:
    18
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santiago de Compostela
    Buenas,

    Habría alguna forma de inscribirse a pesar de que el plazo está cerrado?

    Disculpad las molestias
     
  9. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
    COMUNICADO MOI IMPORTANTE!

    A previsión meteorolóxica para mañán é de bó tempo, mais, por mor da neboa que había hoxe presente na zona, vamos a tomar medidas preventivas e vamos a establecer varios puntos de control de paso (por eso pedimos colaboración a hora de facilitar o numero de dorsal e lévalo sempre nunha zona de boa visibilidade).

    Tamén, outro tema importante referente a seguirade, a pasada noite choveu de forma torrencial polo que hai zonas que están máis perigosas, como medida, reforzamos o número de sinais verticais que indican (PERIGO!!), polo tanto, aumentade as precaucións.

    Pedimos tamen que nos poucos tramos que rodamos por estrada, que van a estar controlados por membros organización, se faga coa máxima precaución posible e respetando as normas de circulación.

    As zonas de parking, ducha… van a quedar marcadas xa dende hoxe a noite, una vez estean indicadas, publicaremos imaxes dos puntos de acceso.

    Recollida de dorsais na zona habilitada na PRAZA DAS ARBORES de 8:00H a 8:40H.

    SAÍDA AS 9:00H. (CASCO OBLIGATORIO)

    HORA DE CORTE RUTA MARATÓN 15:00H

    Unha vez pasada a liña de meta, podedes desfrutar da comida post proba na Praza das Arbores e darvos una ducha e una masaxe no pabellón municipal, ou vir comer despois de ducharvos e darvos a masaxe.

    Calquera cousa estamos aquí para atendervos! Vémonos en breves!
     
  10. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
  11. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
    MAÑAN É O GRAN DÍA!! APENAS 10 HORAS PARA O PISTOLETAZO DE SAIDA!! Dscansade ben e gardade todas as forzas para mañan, van a facer moita falta!!

    Non ben mal recordar algunhas indicacións!

    En primeiro lugar o mapa cos acesos a todas as zonas de interese. Estarán todas debidamente indicadas a partir das 7:00AM. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1362320970512841&set=pcb.1675365105811666&type=3&theater

    A continuación, o perfil con todos os avituallamentos, en total serán 6 durante a ruta e un en meta, deles os 5 primeiros e o de meta serán sólidos e líquidos e o penúltimo será só líquido.
    - O 1º no kilómetro 10,58 sólido e líquido.
    - O 2º no kilómetro 25,05 sólido e líquido.
    - O 3º no kilómetro 35,43 sólido e líquido.
    - O 4º no kilómetro 56,61 sólido e líquido.
    - O 5º no kilómetro 61,05 sólido e líquido.
    - O 6º no kilómetro 71,3 líquido. (este non aparece marcado no perfil)
    - O 7º no kilómetro 85,06; en meta, sólido e líquido.

    Por último, un collage coas marcas que nos vamos a encontrar ao longo de toda a proba.

    Vemonos mañan rapac@s! Flecha-roja-con-borde.jpg Captura de pantalla (293).png
     
  12. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
    [​IMG][​IMG] 12 HORAS DESPOIS DAMOS POR CLAUSURADA A EDICIÓN 2017! [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Darvos as gracias a todos os participantes por confiar en nos, a Protección Civil Cuntis, a cuadrilla de quads de San Clemente, a todos os voluntarios que se acercaron a botar unha man, a todos os colaboradores, e a todo o mundo que fixestes posible que se vivise hoxe en Cuntis un bo ambiente de ¡¡PURO MOUNTAIN BIKE!!!

    Pedir perdón polas meteduras de pata que cometimos, esta noite toca reflexionar sobre os puntos débiles e mellorar.

    Tamén, a continuacón queda un enlace a unha mini enquisa anónima para; por parte dos participantes saber un pouco da súa opinión, e por parte dos non participantes saber o que nos faltou para captar a súa atención: (Por favor sede serios a hora de completala) https://goo.gl/forms/wXBHPdOvluC7f1B02

    Estaremos pensando xa nunha ¿LACÓN-XES2018..? [​IMG][​IMG]
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  13. marcuse

    marcuse Miembro activo

    Registrado:
    20 Jun 2012
    Mensajes:
    395
    Me Gusta recibidos:
    84
    Grazas a vós por esta ruta! Canto traballo había nese trazado!

    Como puntos a mellorar, o habitual da auga fría nas duchas, pero vamos, tampoco é que me importe moito a verdade. Ao mellor tamén habería que poñer prezo distinto para ambas rutas (pero claro, eu fixen a curta, así que igual non son obxectivo :p)

    En todo caso, unha marabilla de ruta, lástima de néboa que non permitiu apreciar a paisaxe en todo o seu esplendor. Voltarei para a semana a facer a parte que me quedou pendente nista.

    Un saúdo.
     
  14. RCRD_MOU

    RCRD_MOU Novato

    Registrado:
    18 Feb 2013
    Mensajes:
    1
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Galicia
    Bravo Xesteiras pola gran ruta que nos brindachedes este sabado. Sencillamente espectacular. Dura pero un agasallo para os sentidos. A seguir asi.
     
  15. Cangrejo Pistolero

    Cangrejo Pistolero Novato

    Registrado:
    14 Mar 2017
    Mensajes:
    18
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santiago de Compostela
    Buenos días. Primeramente felicitar al club por todo el trabajo realizado, debe ser algo muy complicado coordinar y gestionar la celebración de una btt. En especial, creo que es justo destacar las facilidades y el buen rollo de la gente de la organización. Sin embargo, para mí ha habido algo que probablemente me haga no repetir, y han sido algunas de las bajadas. En un principio en este mismo foro se dijo lo siguiente:

    Pues no ha habido ninguna alternativa. Me he caído repetidas veces y me consta que no he sido el único. Y he visto caídas duras de gente que iba conmigo. Había trialeras embarradas, muy pronunciadas con raíces y piedras...Con lo bonitas y exigentes que fueron las subidas para mi gusto era innecesario meter esas bajadas sin alternativas en una ruta de 88km.
     
  16. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
    Boas!
    En primeiro lugar darche as gracias.
    En segundo lugar pedir desculpas a ti e a todos os afectados por este tema polo gran erro que cometimos, principalmente por ofertar algo que finalmente non dimos por varias complicacións xustificadas. O monte Cadavo complicousenos bastante, xa que só se nos permitía acceder por unha pista ancha, despois tiñamos que facer uso dos sendeiros, e as variacións que nos vimos obrigados a facer de última hora influiron na segunda parte da ruta. Foi un gran erro que solucionaremos para vindeiras edicións.
     
  17. Migaaan

    Migaaan Novato

    Registrado:
    13 Mar 2014
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    11
  18. barbo

    barbo Novato

    Registrado:
    9 May 2007
    Mensajes:
    22
    Me Gusta recibidos:
    13
    Felicitar a la organización por la BTT que nos han permitido disfrutar. Muy dura y técnic, puro BTT, disfruté como nunca. Gracias
     
  19. jusam

    jusam Miembro

    Registrado:
    4 May 2010
    Mensajes:
    54
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    En ningun lugar de la Mancha / Galicia
    Me uno a las felicitaciones. Si bien durante la ruta hubo momentos difíciles, tras terminarla me sentí muy satisfecho con la jornada que nos organizasteis. sin duda repetiré y la recomendaré.

    Muchas gracias!
     
  20. AlexLM

    AlexLM Miembro

    Registrado:
    11 May 2014
    Mensajes:
    38
    Me Gusta recibidos:
    13
    Una gran ruta y muy bien organizada, para repetir sin dudarlo.
    Gracias por todo

    Enviado desde mi JY-S3 mediante Tapatalk
     

Compartir esta página