Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

    3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

    2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

    0 voto(s)
    0,0%
  1. manuasm

    manuasm MZUNGU

    Registrado:
    4 Dic 2006
    Mensajes:
    41
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Ribera del Xuquer
    L'has clavat, eixa es! A mi hem va encantar i es veu que no soc l'unic que l'ha fet perque algú ha trencat la valla per a eixir (per culpa d'uns la caguen altres). P.D.: Jo també hem vaig pegar un pinyet el diumenge :-?

    Ja tinc ganes jo de coneixer les trialeres ixes tan famoses que no vos deixen parlar d'una altra cosa !!!

    Un salut!
     

    Adjuntos:

  2. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
    varela rei,estas enganchat al foro aquest.diumenge vas comprovar qui es el xatet,has d´anar en els dos ulls ben oberts...sempre te la fà.
    tambe comprovares qui es el que mes POTENCIA té....jajajajajajajaj!!!
    ves preparante per dissabte que ens anem al privat de penelope...
    i la següent setmana en la penya el cuc....
     
  3. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    la de pla de corrals a quatretonda esta molt clara ixa que digueu k va al realenga hem va comentar fran el cartero que ell arribava dalt del port de simat de tota forma vaig a traure el meu espirit de geograf i a buscaro al satelit a tb hi ha una desde barxeta per la cantera de prats k pots anar a quetretonda o dalt del port de beniganim:fumador per cert este diumenge que vas a fer varela kedem o k estos sen van a penelope pero jo no crec k vaja i aixirem en la bici voliem fer ixa la de barxeta a quetretonda
     
  4. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    ***** varela el k he vist eixe cami k digueu el k as digitalitzat ve al realengo aixo esta clar pero a ma dreta ix un atre k va a para a uns descampats en una casa en forma de 2 garrots prop de ahi ix una senda k si la seguiexes va fins a la barraca d'aigues vives espectacular sera una senda de casadors ara falta saber si es ciclable o no em d'organitzar el bellota bike una espedicio cap ahi:drive
     
  5. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Si he d'elegir entre el Private de Penelope i eixir amb:biker ...em quede amb esta última opció. El que podriem fer es llançar a l'aire esta opció que comentaves per veure si algú dels pobles veïns s'apunta. Com que veig que eixa zona está un poc confussa, entre tots en fariem una no? :rally I després a esmorzar clar!! :cerveza De moment...jo m'apunte.
     
  6. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    va el diumenge a quatretonda, a vorer si convens als del meu poble i anem tots junts
     
  7. manuasm

    manuasm MZUNGU

    Registrado:
    4 Dic 2006
    Mensajes:
    41
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Ribera del Xuquer
    Jo també vaig estar calfantme el cap en eixe camí i vaig estar parlant en un forestal d'alzira que també ix en la bici i hem va dir que l'unica forma de comunicar en la Barraca es amb BH. Una llástima encara que pareix que no será molt de troç. En cuant al que du al Realeng, la part de dalt esta molt xula, pero la pujá... uf...
     
  8. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
    ye varela estas poc amariconat!!!!
    mira que no voler vindre al privat de penelope,aixi com hem de donar a les xicones lo que volen?
    que dilluns no podem eixir?
    i dimarts?
    i divendres?
    i el diumenge que be?
    pavo
     
  9. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    :laserkill El dilluns molta gent treballa, que ja no estem al C.P. Pintor Estruch per a fer pont eh! El dimarts tinc coses que fer. I el divendres i el pròxim diumenge m'es completament impossible. A més...si no pots vindre...:flipa !! Tranquil que ja quedarem per a mes endavant que aixó de Benimodo no quedarà així:tonifane
     
  10. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
    Escuses,escuses i mes escuses...
    pues jo si que tinc pont (clar,com trevalle en una multinacional com es la opel(GENERAL MOTORS),i el meu jefe es Adrian Campos...),ens ha donat festa,però perque en ho mereixquem...
    tu trevalles per a eixe que prompte es farà en tot el monopoli de la festa...
    bueno,aixó si no montem una empresa junts,amb el xatet...jejeje
    :cunaoo :cunaoo :cunaoo



    AH,i lo de que lo de benimodo no es quedarà aixi....:globero
    pero si va ser un passeig triompfal....:meaman
    quan hi ha asfalt no tinc rival,almenys entre nosaltres...i aixo que tinc la pitjor bici de totes....:llora
    ara ja saps que jo sempre he segut un corredor fustrat de ciclisme en carretera:crybaby
     
  11. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    :meparto
     
  12. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Vinga que el diumenge s'acosta i eixa eixida cap a...Quatretonda?, s'ha de fer.
    Haurem de concretar hora i lloc d'eixida no? Xatet ves comunicant-ho al BB, Bellota Bike:banda, així en serem un grapat més. I per als de la resta de pobles veïns també va açò eh?:ymca
     
  13. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Pues jo no puc perque el dia 23 vam tindre que suspendre el I ralli de ciclo-orientació de L´Olleria i el fem este diumenge. Si voleu podeu vindre però aviseu-me per a que vos tingam en conter i no falte menjar:rally
     
  14. gorkyto

    gorkyto Miembro

    Registrado:
    21 May 2007
    Mensajes:
    261
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ubicación:
    alzira (valencia)
    hola
    jo he fet la ruta de la cantera a la finca del realengo(mes coneguda com el pinar dels frares) i puc donar fe q es de lo mes dur q he trovat o si no mireu la rampa de la foto
     

    Adjuntos:

  15. gorkyto

    gorkyto Miembro

    Registrado:
    21 May 2007
    Mensajes:
    261
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ubicación:
    alzira (valencia)
    per cert soc de carcaixent
    si algu vol vore alguna foto mes de la ruta q ho diga
     
  16. manuasm

    manuasm MZUNGU

    Registrado:
    4 Dic 2006
    Mensajes:
    41
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Ribera del Xuquer
    Estic d'acord, pero bueno, un poc de senderisme arrastrant bike no ve mal, jeje!
    Per cert, no sabrás d'alguna altra ruteta per ací prop per a este diumenge? Esque 2 del grup están començant y no volen pegarse molta palissa i eixa de Quatretonda deu ser forteta...

    De totes formes Varela si tingueres info de la ruta...
     
  17. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    EI XICS 8.30 AL PARQUE DE MANUEL DIUMENGE RUTA: MANUEL PLA DE CORRALS PER DARRERE, PLA DE CORRALS QUATRETONDA ESMORZAR AL BAR DEL FIGATELLS, I TORNAR O PER BELLUS SEGUINT CAP A L'ESTRET DE LES AIGUES O PER PINET I BAIXAR PEL BUIXCARRO DACORD VINGA SALVA CONVOIA ALS DE SANTJU I TU VARELA JA O SAPS EH:vampire
     
  18. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    :nunchakus
     
  19. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Ací teniu per a tot aquell que vullga vindre el lloc on anem a quedar. De Manuel clar! Jo avisaré al meu amic Víctor de La Pobla Llarga a veure si s'anima :rally
     

    Adjuntos:

  20. manuasm

    manuasm MZUNGU

    Registrado:
    4 Dic 2006
    Mensajes:
    41
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Ribera del Xuquer
    Hem fa enveja, perque he estat apunt de convoiarme amb vosaltres pero els meus companys diuen que encara no estan preparats, pero mes avant segur que en faig alguna!

    Un salut!
     

Compartir esta página