Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

    3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

    2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

    0 voto(s)
    0,0%
  1. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    hui em fet dia de relax, per que volien vorer la f1, vam eixir ahir al pou que hi ha en quatretonda, i tambe ferem uns 40 45 km mes o menys
     
  2. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Cheeeeee!!!:bravo Ahir va estar de categoria la ruta que vam fer: Manuel - Barxeta - Pla de Corrals - Quatretonda - Benigànim - Bellús - Cova Negra - Xàtiva - Torre d'En Lloris - Manuel. Al final foren més de 50 km pero com si n'haguera fet 5 :dance Em va passar el mati superràpid, molt agradable en el companys, i una ruta per a disfrutar. Si no...ja vos ho contará Xatet que segur també es conecta per comentar la crònica de l'eixida. Forem 9 en total i per sort no van tindre que lamentar cap "desgràcia". Bueno...una punxà de Robert d'eixes en les que l'aire es perd en 2 segons i una pirueta de circ de Juan que es veu que va vore un billet de 500€ a terra i es va tirar damunt d'ell de cap :cunaoo En definitiva... un 10 per a l'eixida :alabando
     
  3. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Xatet i Víctor.
     

    Adjuntos:

  4. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    AI VARELA QUE BO ERES TU A JUANITO A LO MILLOR LAN DE OPERAR PER QUE JA TENIA EIXA MUÑICA TOKADA, EI DEMA ANEM A SELLENT PER MANUEL LLOSA DE RANES FONT D'IVARS ISELLENT ES CURTETA DACORD AMB EL DIA QUE TOTS TENIM DINARETS O ALGO BE COM SEMPRE 8.30 AL PARQUE, SB LES 12 EN CASA ESTEU TOTS CONVIDATS:ymca
     
  5. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Eiiiiii...ja s'han publicat les fotos de la Concentració a Benimodo del passat 30 de setembre!!! I com no podia ser menys, el Bellota Bike va estar present!!! :eek:la Ací va alguna mostra:
     

    Adjuntos:

  6. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Em pense que estos dies de festa que tenim ara no els podrem aprofitar per eixir amb la bici :tonifane Pareix ser que tindrem aigua per donar i vendre!!! :crybaby
     
  7. Xaviola

    Xaviola Miembro Reconocido

    Registrado:
    31 Mar 2005
    Mensajes:
    2.697
    Me Gusta recibidos:
    576
    Ubicación:
    La millor terreta del mon
    La próxima eixida que feu per aci per la zona (soc de castello) aviseu per aci pel foro i me'n vax en vosaltres!!!!!!si dema o el dissabte no plou i voleu eixir, aviseu i me'n vaig en vosaltres, encara que siga un parell d'hores per entrenar.

    AU!!!
     
  8. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    BE XAVALS EL BELLOTA BIKE DEMA NO ANIRA A LA TROBADA DE LA PENYA EL CUC OHHHHHHHHHHHH, PERO EN CONTRAPARTIDA FAREM LA RUTA DE LA CASELLA PEL PLA DEL BARBER FINS A SIMAT PER A ESMORZAR AL BAR DE PEPE EL DEL CACAU IDES`RES CAP A CASA K VOS PAREIX BE COM SEMPRE A LES 8'30 AL PARQUE DE MANUEL:rally
     
  9. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    be xicons, que s'ho passeu molt be, nosaltres tirem cap a l'alcudia a verurer que tal esta la trobada.

    Ja contarem com ha estat tot.

    Ja ens vegem
     
  10. SPOKY

    SPOKY SCOTTY

    Registrado:
    2 Oct 2007
    Mensajes:
    1.316
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Monserrat
    Hola a todos los de este POST, yo vivo en monserrat, y suelo salir entresemana. por las zonas de montroi, picassent , llombai, Dos aguas, etc.

    Yo tambien fui a benimodo.
     

    Adjuntos:

    • yo.jpg
      yo.jpg
      Tamaño de archivo:
      125,5 KB
      Visitas:
      76
  11. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    la carrere ha estat molt be, tenieu que haver vingut, molt menos pesada que la de benimodo, pero mes divertida.
     
  12. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
    q mamonassos que sigueu....mira q no anar a la marxa de l´alcudia...
    m´heu decepcionat....a l´altra vos deixare jo penjats....
    i varela en la vall d´aran ...
    espere que almenys feres l´amor perq sino es pa matarte...
    :bond :bond :bond :bond :bond
     

    Adjuntos:

  13. Extrems

    Extrems Master trencapedres

    Registrado:
    29 Ene 2007
    Mensajes:
    3.089
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    L'Alcúdia, Valencia
    Hola a tots:
    Per als que vinguereu a la Trobada de L'Alcúdia, ja teniu algunes fotos, encara flaten moltes, en la web del cuc.
    http://www.penyaelcuc.com Disfruteu amb les imatgens. Per als que no vareu vindre, també podeu vóreles i patir una miqueta d'enveja. Va estar de conya tíos. Una passada.
     
  14. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    No patiu!!! Ja estic ací!!! :aplauso3 Si es que no us puc deixar sols eh? En no estar jo cadascú tira cap a un lloc. I damunt Eliseo enfadat :boxing !! A veure si per als próxims caps de setmana torna tot a la normalitat. Xaviola comptem amb tú eh? I SPOKY amb tu també encara que et quede un poc més lluny. I Salvagarto...ja no fa falta que t'ho diguem més. Sempre sereu ben rebuts a Manuel. :chinchin
     
  15. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    ja ja, pero es que no hi ha manera de quedar, esta setmana ho tornarem a intentar.
     
  16. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    eiiiiiiiiiii jA ESTA ACI EL **** AMO A VORE QUE PASA PER ACI COM SEMPRE SENSE MI NO SIGUE RES I ES K SI NO EXISTIRA HAURIEU D'INVENTARME A VORE ESTE DIUMENGE ANEM TOTS A ALZIRA DUNA PUÑETERA VEGA HO TINGUE CLAR TOTS A LAZIRA 8.3 AL PARQUE DE MANUEL VARELA TORNA A FER EL CROKIS DE LA RUTA I TOT VALE JO EN LA BICI (AI PERDO EN LA MAKINA) XUNGA I TOT ANIRE EM VA FRENA I CREC QUE TINC EL PEDALIER TOCAET PERO BE A VORE SI EN CARA L'ARREGLE BUENO JA HO SABEU TOTS I SI EL TIEMPO NO LO IMPIDE EL DIUMENGE A LA CASELLA PLA , AL CIERVO( EI NO PENSEU MAL PAJARITOS), DESPRES PLA DEL BARBER , CANTERA I SIMAT PER A ESMORZAR AL BAR DEL MILLOR CACAU DE LA CONTORNA I UNS BOCATES DE CAP DE LLOMELLO K FLIPES TU I PER LA TARIFAPLANA 5 €, DESPRES PORT DE SIMAT ESPAIOTET ASTA QUE ELISEO I ROBER ES PIKEN I AKAVEN SUCUNBINT COM QUASI SEMPRE PER QUE COM JO DIC AÇO VOL CALMA XIKETS I POSEMEM EL RODILLET I CAP AMUNT AHI SEMPRE EN ELPODIUM TU, XE I AL TORNAR SI MOS DONA TEMPS K VA A SER K NO PUJAREM PER LO DEL AVE I BAIXEM A ENOVA I ENSEGUIDA AL JA FAMOS PAIPAS¡¡¡¡ PA IPASTISIETS TAMBE CONEGUT COM A FORN DE JORDI O DE LA ANTONIETA LA NEGRA I COM NO ELISE MOS CONVIDARA A UNES BIRRETES PER SER EL SEU CUMPLEAÑOS FELIZ TOCATE LA NARIZ TE DESEAMOS TODOS CUMPLE FELIZ ALE FELICITIEULO TOTS VINGA ADEU I ENS VWEGEM EL DIUMENGE A VORE SI FEM BONA CUADRILLA ES PREGA CONFIRMAR L'ASISTENCIA PER A RESERVAR EN EL BAR VALE VINGA ADEU XE K RROLLO EH SOLTAT TU ACDEU:biker :cabezazo :artista :toilet2 :calimero :aplauso2 :eek:la
     
  17. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    :fumao
     
  18. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    es que el xatet este es un crack, jo ja ho dic ja. El problema que supose que tindrem nosaltres es que tenim a un que acaba de escomençar i li costa molt, entonces no se que farem.
     
  19. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)

    1. ye xatet nomes tens raó en dos coses...
    2. 1-en que al bar eixe fan el millor cacau i bons entrepans de llom amb tomaqueta.
    3. 2-que si no existires,haurien d´inventar-te....enkara que sigues antimadridista.

      i ara van les coses que no son veritat.
    4. 1-aixó de que es el meu aniversari...jo crec que si no recorde mal es el 28 de juny.(però si hi ha que convidar,es convida,que ja saps que amb la meua germana i el meu cunyat no hi ha cap problema)
    5. 2-aixó de la maquina,que tu dius...ja serà menos,perquè tens la contrapartida de tindre unes cames de 200€...enkara que hi ha gent que te bicis de 1000€ i cames de 1€...(no es el meu cas,que jo tinc bici de 400€ i cames de 1500€ )
    6. 3-lo de que fins que eliseo es pique amb robert i que açó necesita tranquilitat....si ho dius per lo del cap de setmana anterior a barx...si no hagues tirat al principi,sense donar-me conter de que robert em seguia...no crec que hagués pogut pujar la costera (no tenia gens de "bones sensacions"...)ja saps que lo meu es la força i no el ritme...
    7. 4-sou uns cabronots per no anar a la trobada de l´alcudia,segur que sabies que varela se´n anava a la vall d´aran i no m´ho vas dir.
    8. 5-quan vulgues, en compte d´esperar els atacs de mario eliseini...ja en faràs tu algun que valga la pena...més que res per veure la resposta que t´espera....jajajaja
    9. 6-a veure si escrius be maxo que tens una carrereta,que et serveixca d´algo.


      :ymca :dance :canta
     
  20. pere mondraker

    pere mondraker Novato

    Registrado:
    18 Oct 2007
    Mensajes:
    3
    Me Gusta recibidos:
    0
    yo soc de alcudia de crespins de la peña poca-espenta un abras y fins pronte
     

Compartir esta página