Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

    3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

    2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

    0 voto(s)
    0,0%
  1. pere mondraker

    pere mondraker Novato

    Registrado:
    18 Oct 2007
    Mensajes:
    3
    Me Gusta recibidos:
    0
    en que direccion estan las fotos de benimodo
     
  2. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
  3. Extrems

    Extrems Master trencapedres

    Registrado:
    29 Ene 2007
    Mensajes:
    3.089
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    L'Alcúdia, Valencia
  4. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Benvigut al post pere mondraker. El passat mes de setembre vaig participar a La Tronada de Canals i hi havia molta penya del Poca-Espenta. Sigues ben rebut al post :unmonton
     
  5. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    que coordial que eres varela. Tu tambe eres un crack, ala un crack per a tots, ye i aixo de tinker forever que osties es?
     
  6. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    salva no et preocupes que nosaltres ens esperem a tots ade mes este diumenge a lo millor no puguem fer la tota i sols anem fins el ciervo alehores ja es molt mes amena eixa ruta aixi es que animeuse i vingue jo a vorem per que estic enganxat del coll pero vingue i aixi ens enguntem val:aplauso2
     
  7. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    ja et dic alguna cosa, pero ara esta caiguen-he una animalada al igual que tot el dia.
     
  8. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Tinker Juarez fou un del millors corredors de MTB de finals dels 90 i quan jo vaig començar en aquest mon m'agradaba per que era, i és, un personatge curiós amb la seua llarga melena. Si vols coneixer-lo un poc més, www.tinkerjuarez.com
     
  9. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Ací torne a penjar la foto per a que tot aquell que vinga de fora de Manuel puga trobar ràpidament on quedem els diumenges de mati, a les 8:30. El que passa que aquest pròxim no sé jo si podrem eixir no? El terreny estará impracticable amb la que ha caigut!!
     

    Adjuntos:

  10. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    la setmana pasada en va caurer mes i el diumenge estavem correguent en l'alcudia sense molts problemes.
     
  11. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Quan mes banyat està el terreny, mes es disfruta de la bici.
     
  12. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
    tens rao sikvestret,el que pasa es q varela i el xatet estan amariconats perduts
     
  13. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Ieeee que jo no he dit que no eixim eh? Enseguida Eliseo atacant!! :rambo
     
  14. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Vinga pues!!! Aleshores sino passa res este diumenge a l'hora habitual i al lloc de sempre per anar a fer la ruta de La Casella o almenys part d'ella. Com que hi havia que reservar per al bar, ha veure quans en som en total no? Com sempre...:eek:la esteu TOTS convidats!!!

    1. Xatet
    2. Varela
    3. ¿Victor?
    ...aneu apuntant-se!!:biker
     
  15. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    EI TU XAVALS CANVI DE HORA SERA A LES 8 EN PUNT ES PER A ARRIBAR A LES 12 A CASA I QUE NO SE MOS FAJA TARD VALE I JA HE PARLAT EN GENT QUE MA DIT QUE IXA RUTA S'AGUANTA MOLT BE EN L'AIGAU SIMPLEMENT HEM DE CANVIAR EL COMENÇAMENT I ENVERS DE ANAR A CARCAIXENT I CRUSAR PER LA SENTEDA DEL BARRANC DE CARCAIXENT PUES ANIREM DIRCTE AL CAMP DE TIR PER ALZIRA PEL BINGO I ELISEO NO VAL A PARARSE BE A LES 8 PUES VALE APUNTEUSE PA RESERVAR EN EL BAR QUE MIGUE BARRACA TE QUE TOCAR:cerveza
     
  16. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Eiii a la fi Victor diu que no vindrà, que massa per a ell que no està tan acostumat a tocar carretera. Amb mi si que compteu eh? :drive
     
  17. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    ei varela disli a victor k no tinga por que esta carretera no es com la del altre dia esta es al principi i aixo vol dir k estem dormint k mos eu agarrem en calma k no patisga ad4emes ell s'estalvia els km asta la pobla pk l'arrepleguem alli jo tb anire a la rotonda de la pobla per a k paseu a per mi vale aixo si apunteuse a la llista k varela vos proporcionara
     
  18. Jeyem19

    Jeyem19 Patas de Pollo

    Registrado:
    9 Oct 2007
    Mensajes:
    405
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Ribera (Baixa)
    Hola, desde la planicie suecana, un que intenta asilvestrarse, pero que a dures penes ho conseguix.

    Una pregunta, ja que no soc coneixedor del terreno, si de part d'ell pero no de tot he dibuixat una ruteta en el explorer, pero no se si es viable desde Pinet pujant aixo que pareix una senda cara Quatretonda o seria millor tirar recte i tornar cara Pla de Corrals.

    A vore si em tragueu del ducte, no siga cosa que anem i tinga que carregar la bici al llom.

    AU!!! (i gracies)!!!!

    [​IMG]
     
  19. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    crec que la senda que va cap amunt desde pla de corrals, no se fins a quin punt es ciclable, una vegada arribes a dalt on esta el cruze de barx pinet o les sureres si que ho es, tu has marcat anar cap a les sureres, que es un espai molt bonic, despres baixes a pinet, i per la senda que has elegit despres de pinet, no es pot pujar amb la bici, pero una volta estigues dalt amb un poc de cuidao se pot baixar prou be, ara be, una volta baix, si vas cap a quatretonda, hauras de tornar per la carretera i si vas a pla de corrals, pues mes o menys per on abages vingut.

    Espere haverte ajudat.
     
  20. Jeyem19

    Jeyem19 Patas de Pollo

    Registrado:
    9 Oct 2007
    Mensajes:
    405
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Ribera (Baixa)
    Ok, la duda era si el cami que es veia de Pinet cara l'esquerre era ciclable o no, per fer la volta mes llarga o no, l'atra opcio era tirar recte i tornar per on hem vingut o tornar a trencar cara Barx.

    La primera part de Pla de Corrals cara Pinet la vaig fer l'any passat, i si que es cert que casi em vaix dixar la rinyona alli fent força per pujar, encara que pensantho ara, baixar sera una locura:loco.

    Moltes Gracies.
     

Compartir esta página