COÑECENDO O CENTRO DE BTT DA RIBEIRA SACRA

Tema en 'Galicia' iniciado por JOLIN, 28 Jul 2017.

  1. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Este finde imos coñecer o Centro de BTT da Ribeira Sacra e as súas rutas que parten do Albergue da Fábrica da Luz:

    http://afabricadaluz.com/?lang=gl

    A idea é empezar o primeiro día, Sábado, en Luintra sobre as 09:30 h. para facer o bucle Oeste das rutas, unha vez rematado achegarnos a Fábrica da Luz para o merecido repouso durmindo en plena natureza.

    O Domingo xa saldremos en bike de alí, tamén sobre as 09:30 h, e faremos o bucle Este que remata no mesmo albergue.

    Para o Luns deixamos a caminata de 18 qm polo río Mao que non todo vai ser bike.

    Nas rutas hai que ser autosuficiente pois será un paseo personal con toda a calma que a paisaxe da Ribeira Sacra esixe. Levar algo de picnic por si non coincide parar en algún bar aínda que a hidratación coidarémola axeitadamente. As rutas son de 50 qm e sobre 1700 m acm en terreno duro polo que se consideran de nivel alto.


    Planing SABADO dende LUINTRA:
    perfil e tempos dia 1.jpg

    Planing DOMINGO dende A Fábrica da Luz:
    perfil e tempos dia 2.jpg

    _____________________________________

    Traducción auto: www.opentrad.com

    Este finde vamos a conocer el Centro de BTT de la Ribeira Sacra y sus rutas que parten del Albergue de la Fábrica de la Luz:
    La idea es empezar el primer día, Sábado, en Luintra sobre las 09:30 h. para hacer el bucle Oeste de las rutas, una vez terminado acercarnos la Fábrica de la Luz para el merecido descanso durmiendo en plena naturaleza.
    El Domingo ya saldremos en bike de allí, también sobre las 09:30 h. y haremos el bucle Este, que remata en el mismo albergue.
    Para el Lunes dejamos la caminata de 18 km por el río Mao, que no todo va a ser bike.
    En las rutas hay que ser autosuficiente pues será un paseo personal con toda la calma que el paisaje de la Ribeira Sacra exige. Llevar algo de picnic por sí no coincide parar en algún bar aunque la hidratación la cuidaremos adecuadamente. Las rutas son de 50 km y sobre 1700 m acm en terreno duro por lo que se consideran de nivel alto.
     
    • Útil Útil x 2
    Última edición: 28 Jul 2017
  2. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    O pasado finde non tivemos tempo a aburrirnos no centro de BTT da Ribeira Sacra, si che gusta a bici de montaña e estás en forma... non o podes perder... ou vas agardar a que che o conten....
    Si é así mira o álbum de fotos comentadas, algunhas que son moitas...



    IM-PRE-CIONANTE que diría Jesulín...

    https://photos.app.goo.gl/j22EKFmdYEGIWcjo1

    [​IMG]
     
    • Me Gusta Me Gusta x 3
    Última edición: 2 Ago 2017
  3. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    No centro de acollida de BTT todo son atencións e amabilidade por parte do persoal e no tema de rutas son para gozar de auténtico BTT pagando o precio de alta esixencia que demanda o terreno tanto física como técnicamente, obiamente as rutas de 50 qm que fixemos nos están compostas de outras de menor calado para aqueles que queiran tomalo con máis calma.

    Un saúdo e recomendable ao 100%
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1

Compartir esta página