comepiedras(p.farnals y alrededores)

Tema en 'Comunidad Valenciana' iniciado por incubus, 16 May 2007.

  1. votasequies

    votasequies Qui vullga patir que pata

    Registrado:
    16 Jun 2006
    Mensajes:
    581
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    A la creu
    Bo, vaig a redactar un escrit per a l'ajuntament a vore si el nou rodataules ens ajuda a fer-nos una equipació per a lluïr el nom del nostre benvolgut poble. Si algu té alguna idea o un esbós de com ha de ser, que ho faja saber. (No val insultar-lo, que de moment no sabem res). Jo soc partidari de no incloure publicitat alguna, pero també hi ha que pensar que abarataría l'equipatge.

    S'obri el termini per a les idees. Participeu, pequè no es plan de fer-ho a lo mecaguendeu.

    b7's x als gayers
     
  2. @rrobes

    @rrobes Tono's Fan Club member

    Registrado:
    10 Oct 2006
    Mensajes:
    160
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Creu
    No serà millor parlar amb Peralta primer?.
     
  3. votasequies

    votasequies Qui vullga patir que pata

    Registrado:
    16 Jun 2006
    Mensajes:
    581
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    A la creu
    Home, pues si que sería milor, però jo no el conec. Si algú el coneix, pues millor.
     
  4. redolator

    redolator Miembro

    Registrado:
    21 May 2007
    Mensajes:
    140
    Me Gusta recibidos:
    0
    Vos he enviat fotos i track atracks. Tot en un montó, espere no vos haga saturat el correu.

    Heu rebut be tots el mogolló?

    La dirección del incubator la he cogido de su web.

    La direcció del botasequies no la se... esta a la teua web? no l'he trobat.

    De totes formes supose que incubus ja penjará el "material".

    :machineg: :platano

    Ahir me trobí al meu primo Sento en bici, igual en dos setmanes se apunta uno nou a les 7
     
  5. votasequies

    votasequies Qui vullga patir que pata

    Registrado:
    16 Jun 2006
    Mensajes:
    581
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    A la creu
  6. incubus

    incubus viva el metal

    Registrado:
    12 May 2007
    Mensajes:
    377
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    puebla de farnals
    la web ya esta actualizada con todo.
    lo del escrito me parece estupendo...todo por escrito y si no nos hacen caso pues nos presentamos todos
     
  7. incubus

    incubus viva el metal

    Registrado:
    12 May 2007
    Mensajes:
    377
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    puebla de farnals
    como yo no estare este finde.espero q alguien se encargue de hacer fotos y de la cronoca (ehhh algarrobes).el otro finde tampoco estare.ya me las enviereis...
     
  8. @rrobes

    @rrobes Tono's Fan Club member

    Registrado:
    10 Oct 2006
    Mensajes:
    160
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Creu
    ¡Que mosqueos te vas a pillar los sábados por la mañana cuando estes tirado en la hamaca y te acuerdes de que nosotros estamos pasándolo chachi piruli por estas rampas!
    ¡Que la envidia no te amargue los cubatas!
    ¡Buen viaje!
     
  9. votasequies

    votasequies Qui vullga patir que pata

    Registrado:
    16 Jun 2006
    Mensajes:
    581
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    A la creu
    LLLEEEEE. Demà a l'hora de sempre?
     
  10. TM-BIKES

    TM-BIKES Baneado

    Registrado:
    3 Ene 2007
    Mensajes:
    1.265
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    en la tienda
    por cierto gente acabo de coger la marcas lapierre y progress por si a alguien le interesa.
    saludos
     
  11. @rrobes

    @rrobes Tono's Fan Club member

    Registrado:
    10 Oct 2006
    Mensajes:
    160
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Creu
    Com Incubus ens ha deixat per a anar-sen a l'altre mon (per quinze dies), penjaré jo les cròniques de les eixides al foro.

    Ruta del dissabte 30 de juny
    Eixim a les 7 des de on sempre directes cap a la Mola de Segart passant pel Pic dels Bords.
    Una volta dalt la rodem i baixem al poble i, un tros més avall, creuem a buscar la senda dels caçadors, per la que tornem a fer la Mola. Descendim pel Xocainet per a tornar a pujar al Picaio.
    Ja a l’ urbanització el grup es fa en dues parts, la dels Coronels Tapioca i la dels Marehemcague.
    Arribada al bar cap a les 11 després de 48 kilòmetres d’una calor que, encara que no massa forta, si ofegant degut a l’ humitat de l’ ambient però que no han registrat cap incident.


    Redolator, passam quan pugues les fotos per a completar la crònica (o pòsales tú).
     
  12. @rrobes

    @rrobes Tono's Fan Club member

    Registrado:
    10 Oct 2006
    Mensajes:
    160
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Creu
    Unes poques fotos d' acció:
     

    Adjuntos:

  13. votasequies

    votasequies Qui vullga patir que pata

    Registrado:
    16 Jun 2006
    Mensajes:
    581
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    A la creu
    Que poqueta marxa veig per ací !!

    Jo el dissabte no se si podré eixir. M'han tallat el rollo. igual em toca anar a Madrid a vore a un familiar. Estic lluitant per no anar. Vull vore a la nena de la gasolinera !!!
     
  14. @rrobes

    @rrobes Tono's Fan Club member

    Registrado:
    10 Oct 2006
    Mensajes:
    160
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Creu
    Avuí es hem juntat els germans Subies, Manolo, Vicente, Redolator, Tono i jo mateix per a fer-li la primera visita de la temporada al sempre temut Sierro.

    La ruta ha estat tan habitual com la de Cartuixa, Pic dels Bords, Caprichosa, Font de l'Or. Per a una volta que se m'ocurreix fer el "xulo mandonguilla" i marcar-me una microescapada resulta que els "capos" volien pujar als diposits de Nàquera i, com a mi no m'han dit res, jo he tirat cap al poble directament.

    Per a no fer tant d'asfalt ,bo, en realitat ho han fet per a no sentir-me renegar tot el trajecte, hem anat pel camí del Fenassar fins a Serra. Una volta dalt de l'Oronet tots hem coincidit en que la pujada final anava a ser dura per la calor, i així ha estat. La baixada l'hem fet per la pista de la font del Llentiscle i ha estat amenitzada per uns que no són ni "cabos" discutint nosequé d'un "general".

    Esta ruta deu haver estat la més dura del que portem de temporada a jutjar pel poc énfasi que posava la gent per a retllevar-se en el camí de tornada per asfalt, i aixó que no feia gens de vent.

    En total han estat seixanta kilòmetres molt durs per l'altura acumulada i per la calor i el sol.

    P.D.: Tono, això que has fet tú també ho sap fer el meu xiquet.


    Podeu comentar el que vos ha paregut la crònica, que crec que no hi ha que pagar per a escriure missatges als foros i jo no hem vaig a mosquejar.

    Gora San Fermí!
     
  15. incubus

    incubus viva el metal

    Registrado:
    12 May 2007
    Mensajes:
    377
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    puebla de farnals
    poco ambiente veo yo por aqui...menos mal q he vuelto para darle algo de salero a las rutitas mañaneras...por cierto estas semanas no ha pinchado nadie?
     
  16. @rrobes

    @rrobes Tono's Fan Club member

    Registrado:
    10 Oct 2006
    Mensajes:
    160
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Creu
    Perdut, cuando vuelves del otro mundo? Tono te está esperando, dice que sin tí esto no tiene color, y es que desde que no vienes ya ni pinchamos, normal, con tanto asfalto! Vuelve pronto y empezamos a dar caña otra vez con esas rutas todo por camino y senda. Redolator y yo estamos preparando una que puede ser guapa, ya te contaré.
     
  17. incubus

    incubus viva el metal

    Registrado:
    12 May 2007
    Mensajes:
    377
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    puebla de farnals
    vine ayer...a ver si es verdad y preparamos una guapa.espero poder estar a la altura porque vengo con sobrepeso..jajaja
     
  18. @rrobes

    @rrobes Tono's Fan Club member

    Registrado:
    10 Oct 2006
    Mensajes:
    160
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Creu
    ¿Te quedan días de vacaciones o ya curras el lunes? Lo digo porque Redolator y yo vamos a ir un día entre semana por la tarde pronto, en cuanto la digestión lo permita, a preparar la del sábado.

    P.D.: Haz el favor de ponerte a régimen o si no el Fusta te buscará para picarse.
     
  19. Pacogime

    Pacogime Nous reptes!

    Registrado:
    25 Jun 2007
    Mensajes:
    1.480
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    El Puig, Valencia
    Hola gent!Soc d'Alguixech i m'agradaria eixir algun dia d'estos. On i a quin hora quedeu???Si vos pareix be clar.Au
     
  20. Pacogime

    Pacogime Nous reptes!

    Registrado:
    25 Jun 2007
    Mensajes:
    1.480
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    El Puig, Valencia
    Bueno, vos d'eixe el mv per si acas no torne a entrar encara q no crec. 630352859. Paco.
    Normalment ixc els diumenges
     

Compartir esta página