Galleteros & mussols cap a la Marxa d'Or

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por XaviBTT, 25 Sep 2007.

  1. perquisitore

    perquisitore PAJAROTO!!!!

    Registrado:
    19 Mar 2007
    Mensajes:
    3.395
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    St.Quirze del Vallès, en Casa de Pau y Jaume!!
    Juer Xavi, espero que la Mariona estigui bé. Hi ha molt capullo a sobre de dues rodes, a mi a un embús em van passar literalment per sobre (i mira que abulto). A la Sumsum la van espentar.......però per la resta, crec que la organització va ser perfecta i el recorregut molt guapo.


    Avalanche:

    Jo puc entendre a un tio que posa peu a terra perqué no ho veu clar, a vegades el sender és tant petit que ni hi ha lloc per apartar-se, a un dels corriols de la marxa d'or vaig estar esperant una estoneta llarga a que un tio es treies del mig, ho va fer a la llarga però es que el pobre no ho va poder fer abans. El que no puc comprendre, és que a una marxa no competitiva hi hagi gent que vulgui passar peti qui peti inclós per llocs que no es pot i a sobre tu hagis de deixar-lo passar perqué sino t'arrisques a caure o a prendre mal. Recordo al primer corriol de pujada, un embús de la *****, tots parats i un Gilipolles passant perqué volia arribar ràpit, com si els altres estiguessim allà per gust.

    Salut Companys
     
  2. riscky

    riscky SEÑOR MATUTE

    Registrado:
    3 Nov 2006
    Mensajes:
    1.395
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Montcada city
    hay que pasar de las marchas y montar las nuestras, que molan mas
     
  3. perquisitore

    perquisitore PAJAROTO!!!!

    Registrado:
    19 Mar 2007
    Mensajes:
    3.395
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    St.Quirze del Vallès, en Casa de Pau y Jaume!!
    Riscky

    jajajajajajajaaj eres antipedaladas total, en parte estás en todo lo cierto, pero por otro lado hay muy buen ambiente en general en estos saraos.

    Saludos Company
     
  4. geryan

    geryan Novato

    Registrado:
    18 Sep 2007
    Mensajes:
    324
    Me Gusta recibidos:
    0

Compartir esta página