II subida al Santuari de Bellmunt ( Torelló) 2 de septiembre

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por tradernet, 28 Ago 2007.

  1. tradernet

    tradernet butifarraire

    Registrado:
    21 Abr 2006
    Mensajes:
    489
    Me Gusta recibidos:
    3
    Pues nada que repetimos esta ruta que hicimos no hace mucho, si os interesa podéis ver fotos y demás en este hilo http://www.foromtb.com/showthread.php?t=180278&highlight=bellmunt

    La única diferencia es que no se va ir hasta el "Salt del Molí" por que es una pateada importante y se pierde bastante tiempo y para desayunar creemos que es mejor llevar bocata o barritas, la otra vez llegamos a las 5 de la tarde y esta vez queremos estar como mucho a las dos y media en Vic.

    Estáis todos invitados
     
  2. ingeniero

    ingeniero Novato

    Registrado:
    14 Ene 2005
    Mensajes:
    130
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    A les Codines
    Si m'assegures que abans de les 3 estem a Vic jo m'ho puc plantejar (t'ho hauria d'assegurar divendres).
     
  3. tradernet

    tradernet butifarraire

    Registrado:
    21 Abr 2006
    Mensajes:
    489
    Me Gusta recibidos:
    3
    Aquesta es la condició que m'ha posat el company, pero si l'enganyo no crec que passi res :mrgreen:

    La ideia es estar a Vic entre les 2:30 i les 3:30, pero no se sap mai, mirant-ho fredament son uns seixanta kilòmetres y temps tenim de sobres, ara bé, haurem de passar de fer esmorçar al bareto, unes barretes i dale, a més tampoc farem el tros a peu del Salt del molí que es perd bastant de temps, a les males inclús podem tirar pel dret si anem molt malament de temps i no anar fins a L'esquirol, jo diria que sí que hi serem a les tres, pero no t'ho puc assegurar, pot sortir qualsevol imprevist i liarse de mala manera. Ja diràs ...
     
  4. ingeniero

    ingeniero Novato

    Registrado:
    14 Ene 2005
    Mensajes:
    130
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    A les Codines
    Ep, al final em rajo: faré una ruteta per Collserola que em pilla més aprop (es que fa moooolt que no pillo la bici i em fa por 60Km de bones a primeres).

    Em vaig quedar amb les ganes la primera vegada i ara m'hi torno a quedar! Ens veiem per la muntanya!
     
  5. perquisitore

    perquisitore PAJAROTO!!!!

    Registrado:
    19 Mar 2007
    Mensajes:
    3.395
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    St.Quirze del Vallès, en Casa de Pau y Jaume!!
    Sembla que aquesta ruta està maleida!!!!

    Parece que esta ruta está maldita para mi, la vez anterior, como Ingeniero, me quedé con las ganas y esta no puedo, ****........


    Tradernet, te veo repitiendo esta salida, una y otra vez hasta que estos dos desgraciados podamos asistir.............

    Si alguien graba el track, estaría muy agradecido......


    Saludos Companys
     

Compartir esta página