III QUEDADA BTT CONCELLO DE AMOEIRO - QUEDADA SOLIDARIA

Tema en 'Galicia' iniciado por Btt Amoeiro, 4 Jul 2018.

  1. Btt Amoeiro

    Btt Amoeiro Novato

    Registrado:
    25 Ago 2016
    Mensajes:
    17
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    amoeiro
    Por tercer año consecutivo el grupo de Os Bieletas y el Concello de Amoeiro, colabora y organizan lo que será la "3ª Quedada BTT Concello de Amoeiro, quedada solidaria" que se va a celebrar el 9 de septiembre.
    Este año por primera ver haberá 3 rutas disponibles.
    - Corta +-28km (con muy poco ascenso sobre 400 - 500m)
    - Larga +-40km (sobre unos 800 - 1000 metros de ascenso)
    - Extrema +-70km (sobre unos 1600 - 2000 metros de ascenso)
    iremos poniendo mas información en este tema en www.foromtb.com, en www.facebook.com/bttamoeiro y en www.amoeiro.gal

    Os esperamos!!!

    [​IMG]
     
  2. robertiño

    robertiño cabraloca

    Registrado:
    19 Mar 2008
    Mensajes:
    309
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ubicación:
    O PORRIÑO
    interesante,o de ser contra o cancro colleme preto,cando teñades mais info estarei atento
     
  3. Btt Amoeiro

    Btt Amoeiro Novato

    Registrado:
    25 Ago 2016
    Mensajes:
    17
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    amoeiro
    Perfecto! aquí te esperamos! disfrutando da bicicleta e axudando en unha boa causa!! Un saúdo!
     
  4. etulolo

    etulolo Miembro

    Registrado:
    5 Ene 2009
    Mensajes:
    69
    Me Gusta recibidos:
    9
    interesame ;)
     
  5. Btt Amoeiro

    Btt Amoeiro Novato

    Registrado:
    25 Ago 2016
    Mensajes:
    17
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    amoeiro
    Nos vindeiros días abriremos inscripcions para a 3ª BTT Concello de Amoeiro - Quedada Solidaria. Este ano cos 25 anos de presencia da AECC en Ourense o donativo dos participantes irá a esta entidade. Avisaremos no facebook www.facebook.com/bttamoeiro (pero esperamos este venres ou mais tardar o seguinte luns ter todo funcionando e abrir as incripcions). As inscripcions serán na web www.amoeiro.gal no apartado de BTT no menu superior. Recordarvos que este ano hai 3 modalidades e un limite de 300 participantes entre as 3 categorías asique non despirtarse ;-)
    Saudos as tod@s e felices pedaladas!
     

  6. Btt Amoeiro

    Btt Amoeiro Novato

    Registrado:
    25 Ago 2016
    Mensajes:
    17
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    amoeiro
    Hola a tod@s! por fin chegou o día e chegou a romería xa vos podedes apuntar a III Quedada BTT Concello de Amoeiro. Lembrarvos que de cada inscripción, 2€ serán doados a AECC de Ourense. Este ano temos como novidade 3 opcions de ruta, corta de 28Km, larga de 40Km e extrema de 70Km. Tamén haberá a opción de quedarse a comer por un módico prezo de 10€/persoa, dita opción aparece no formulario de inscripción, que xa está aberto en http://www.amoeiro.gal/btt esperámosvos!!
     
  7. Jos_0000

    Jos_0000 Novato

    Registrado:
    9 Ago 2014
    Mensajes:
    8
    Me Gusta recibidos:
    0
    Os tracks?
     
  8. Btt Amoeiro

    Btt Amoeiro Novato

    Registrado:
    25 Ago 2016
    Mensajes:
    17
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    amoeiro
    Os tracks estaran dispoñibles a partir do xoves día 6 ou venres día 7 xa que todavía quedan sitios por desbrozar! ;-)
     

Compartir esta página