Marxa Canet de Mar

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por torrenteg, 17 Jun 2007.

  1. torrenteg

    torrenteg Novato

    Registrado:
    5 May 2007
    Mensajes:
    16
    Me Gusta recibidos:
    0
    Hola, hoy domingo he estado en la marxa de canet de mar. Sabia que era 22 km y pensaba que no seria tan duro, pero no ha sido asi ya que ha sido un constante rompepiernas y sobretodo muy divertida. La organización perfecta, el recorrido muy muy guapo tirando por muxas trialeras tanto de bajada como de subida.
    Al final de todo butifarra XXL y calcetines muy guapos y de calidad( no como en el open natura de arenys que las butifarras parecian ganchitos, la tortilla no se que era y yo pensaba que era tarta de manzana pq no veas la pinta... y el obsequio sin palabras...).
    Aaaahhh la marxa de Canet 5 euros.
    ENHORABUENA a la organización (C.C.Canet).

    El año que viene repitooooooooooo y espero que con muxa mas gente.

    Adeu

    P.D. El de la bici blanca decathlon hem d'entrenar més i no fer tantes barbacoes.Som els germans.
     
  2. Jo_on

    Jo_on Senglar Montnegrí

    Registrado:
    27 Abr 2006
    Mensajes:
    1.758
    Me Gusta recibidos:
    106
    Ubicación:
    Sant Pol de Mar, CAT
    Strava:
    Yo també hi he anat. Chapeau per tot. Ara toca tornar-hi entre setmana per recordar els corriols que no coneixia i no perdre's en la memòria... je,je,je...

    La única cosa que no m'ha agradat ha sigut que estava marcat amb spay. Els hi ho he preguntat i m'han dit que era biodegradable. Si és així i no hem d'esperar un any a que desapereguin les pintades del bosc.... Chapeau!!!
     
  3. torrenteg

    torrenteg Novato

    Registrado:
    5 May 2007
    Mensajes:
    16
    Me Gusta recibidos:
    0
    Jo_on tu vas organitzar la marxa de St.Pol veritat??

    No vam poder anar però l'any q ve anirem.

    Salutacions!!!
     
  4. mega

    mega Miembro

    Registrado:
    11 Abr 2006
    Mensajes:
    32
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Sant Cebrià de Vallalta
    Molt Bones

    Avui no he pogut assistir a la marxa pk a la hora de la sortida jo tornava d'un comiat de solters. :eek:la2

    Espero estar recuperat per allà dimarts i res que a veure si estic de sort i algú de vosaltres es veu amb cor d'explicar-me quin recorregut heu fet.

    Més que res el punt de sortida pk suposo que la resta del recorregut encara trobaré les marques em bones condicions.

    Gràcies companys
     
  5. rdegea

    rdegea Invitado

    Registrado:
    16 Nov 2004
    Mensajes:
    0
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    mataró-barcelona
    Si quereis quedar una tarde de estas o el finde que viene para "rememorarla" lo deciis que me apunto.
    Que por motivos pinturiles en casa, no he podido ir :(
     

  6. Jo_on

    Jo_on Senglar Montnegrí

    Registrado:
    27 Abr 2006
    Mensajes:
    1.758
    Me Gusta recibidos:
    106
    Ubicación:
    Sant Pol de Mar, CAT
    Strava:
    Si, bé, jo tot sol no però !!! Jo vaig ser l'artífex del recorregut ;P Sense anar més lluny, hem fet molts trams per on també hi vam passar nosaltres, però ho vam fer al revés!!! El primer tram per exemple, tot just surtint del poble que era corriol de pujada... el vam fer de baixada i el tram de pujada fins al primer avituallament també... però al revés tb!!!

    La veritat és que he disfrutat com un camell, he anat gairebé tota l'estona sol i he pogut disfrutar dels corriols a tope... Ara haig d'explorar tota la part d' arenys que no ho coneixia gens i tb està minat de singletracks!!!!

    En fin, jo anava amb una Santa Cruz Heckler Negra. si ens veiem porai saludeu!!!
     
  7. mega

    mega Miembro

    Registrado:
    11 Abr 2006
    Mensajes:
    32
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Sant Cebrià de Vallalta
    Bona nit

    Torno a demanar ajuda

    Algú em pot donar una pista del recorregut, sobretot del inici.
    Se que és va sortir del polígon industrial de Canet però avui he passat per allà en cotxe i perdo les marques del inici

    Demà provaré a fer-la amb un company capa allà les 18,30 si algú es vol apuntar que m’enviï missatge privat.

    Si ens perdem acabarem dóna’t un volt per la creu

    Vinga merci
     

Compartir esta página