No no... corrijo... no es una nomad cualquiera, es la nomad de ignacio- (alias "dobla llantas", "tuerce horquillas", "rompe tijas", "desarma frenos"... y un sin fin de motes más :mrgreen salu2
si es que vais son una ****** de biciiiis...que claro pasa lo que pasa..JAJA Esta será mi proxima bici.....jeje
jodó pues está bastante bien... un poco tocha .... pero mola :mrgreen: al final vais a conseguir q m compre una socom XD jajajaja
Tosa Inu: ALL MOUNTAIN / FR The sun is lazily sweeping towards the horizon, the sky is changing colour from deep blue to delicate purple. Clouds, torn apart by the wind, perform shadow theatre against the rocky mountains surrounding the valley. It's time to rise from mother Earth, put on your rucksack, fling the helmet onto your head and get ready for a downhill. It's a reward for you and your faithful friend - your bike. The same one who brought you to the top and who is now waiting to show its sharp teeth on the fast and demanding FR track. This is a new, transformed Tosa Inu. A new version of the popular Tosa is on offer for those who appreciate, above all, mountain tourism packed with downhills, but prefer to conquer peaks by bike, and not on a ski lift. Its fully active Cypox suspension has a standard coupling with a Fox DHX Air damper. Does wasting valuable leg power in the work of the suspension on the uphill drive you crazy? Tosa Inu respects your effort. A long uphill is not a place to show off big travel, she knows it as well as you. The new frame has been designed with downhills in mind. The down tube and the tubes of the swingarm have a rectangular cross section. The top tube widens at the point of contact with the head and the down tube, and with additional welded reinforcements from the top and bottom, they create a stiff joint resistant to damage. The swingarm works on sealed machine bearings. Remember that as much as 168mm of rear wheel travel is at your disposal. All you have to do is decide where and how to use it. SPECS: Suspension system: Cypox Project Rear wheel travel 168 mm / 6,6" Material Alu 7005 T6 Sizes 15,5, 17,5 Weight 15,5" - 3800 g / 8,38 lbs with rear shock Headset 1 1/8 A-head - prepared for 1" cup inserts Seatpost 31,4 mm Front Mech 34,9 mm Brakes Disc brakes only IS 2000 Disc Brake Mount Yes ISCG Chainguide Mounts N/A Max. Tire Clearance 24: 2,7 / 26: 2,7 Recommended Fork Travel 130 - 160 mm Rear Shock Fox DHX AIR 4.0 Shock eye-eye 215 mm Bottom Bracket width 73 mm Standard colours black, red, white, army green Special colours flames, lightning, white lightning, snow tiger, camo, desert camo, urban camo, nord camo, sea camo, grey tiger, tiger, pink camo. Optional airbrush finish according to the order, eg. your name on the frame. ¿Habeis visto la de opciones en colores que tiene? :babas
dios, que virguería de cuadro!!!!!! aunque es dw-link, y no vpp :mrgreen: tiene un trabajo de mecanizados que no he visto nada igual...
Es cierto es DW-link, giran los pivotes en el mismo sentido. Esta guapo, guapo el cuadro. 1200 $ en Pricepoint. Se va un pelín de peso. 3.8kg pero tiene pinta de ser una **** roca.
jeje, sí sí, ya veo.... made in slovakia, que curioso.... pues está de lujo... y parece una roca, pero roca roca..... está que se sale...
pues esa titus siendo un fsr tiene que ir bien, aunque no se como irá ese amortiguador, cosa que me crea una duda al ir unido al fsr, ya que este necesita amortiguadores preferentemente con spv o como mínimo propedal... en cuanto a currado, pues le pasa como al nomad, es de una marca muy puntera pero le falta curro, es mi opinión... curro me refiero a un ventana, un turner, o un intense, esos sí llevan curro con esos mecanizados... compáralo con la turner, puff.. oye, pero no pillo eso del destino y del nombre..... :mrgreen:
Dios! me estáis perdiendo con tanto dwlink... vpp... fsr A mi me gusta las turner RFXo la de 5"... pero no dejan de ser una stinky pero en caras, no? la titus no me gusta... ale... siguientes?????? :mrgreen: salu2