Parlo sense vergonya, parlo en català !!!

Tema en 'Foreign Bikers' iniciado por pedalejant, 25 May 2007.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. Layer

    Layer Merluzo

    Registrado:
    26 Jun 2007
    Mensajes:
    68
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Sants (BCN)
    Soc molt nou al fòrum, i sé que és un mal fil per començar (un tema delicat), però com que sóc de la ceba, vull dir la meva.
    Estic d'acord en tot això, però és IMPOSSIBLE expressar en un fòrum uns sentiments. He tingut múltiples pica-baralles verbals amb alguns membres d'altres fòrums sempre me'l mateix tema. Qui no és d'aquí, no sap el que se sent, i per tant, no pot compartir-ho. No es pot fer veure a un no català "de sang" el que sentim per la llengua i cultura i terra.
    Sé que per ser el meu primer post puc sortir escaldat i que molts membres d'aquests fòrum se'm fotin a sobre com qui caça un assassí. Però és un tema tan delicat com rabiós. Odio parlar-lo amb gent que no ens compren, per això, demano siusplau, que es tanqui el fil encara que jo no soc ningú per decidir, però segur que es pot enviar un missatge privat al iniciador d'aquest fil per comunicar-li la existència d'algun fòrum de bicis en català.

    Salut, i el millor és ignorar la ràbia aliena.
     
  2. pedalejant

    pedalejant Novato

    Registrado:
    11 May 2007
    Mensajes:
    319
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Entre Blanes i Cadaqués
    Rebut.
    Ja veus que pel mateix ni havia contestat fins ara, però t'he de donar la raó pel que havia llegit fins ara.

    Salut
     
Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página