Pontevedra 6/12 horas BTT Non Stop 29/9/2018

Tema en 'Galicia' iniciado por Frachabike, 9 Ago 2018.

  1. Frachabike

    Frachabike Miembro Reconocido

    Registrado:
    21 Ene 2009
    Mensajes:
    857
    Me Gusta recibidos:
    268
    Ubicación:
    Pontevedra
    Se abren inscripciones el dia 10 de agosto en www.emesports.es


    [​IMG]
     
  2. Frachabike

    Frachabike Miembro Reconocido

    Registrado:
    21 Ene 2009
    Mensajes:
    857
    Me Gusta recibidos:
    268
    Ubicación:
    Pontevedra
    Global DxT S.L en colaboración co Exmo. Concello de Pontevedra, organiza a proba de ciclismo de montaña, denominada «Pontevedra NON-STOP 6-12h BTT».
    Esta é unha proba ciclodeportiva de resistencia en BTT, con velocidade libre e «NON COMPETITIVA».

    A participación está aberta a tódalas persoas maiores de 18 años. Poderán participar aquelas persoas entre os 16 e 18 anos de idade, con autorización do seu titor/a legal (modelo na páxina web da competición), sempre que sexa en equipos de tres ou catro participantes, e acompañados por algún adulto.

    Proba de 12 horas

    A proba comezará as 9:00h dó 29 de setembro e rematará as 21:00h dó mesmo día
    Quedará invalidado todo percorrido que se finalice despois das 21:00h
    Para evitar voltas non válidas, o paso por meta quedará pechado as 20: 35h
    Proba de 6 horas

    A proba comezará as 15:00h dó 29 de setembro e rematará as 21:00h dó mesmo día
    Quedará invalidado todo percorrido que se finalice despois das 21:00h
    Para evitar voltas non válidas, o paso por meta quedará pechado as 20: 35h

    [​IMG]
     
  3. Frachabike

    Frachabike Miembro Reconocido

    Registrado:
    21 Ene 2009
    Mensajes:
    857
    Me Gusta recibidos:
    268
    Ubicación:
    Pontevedra
  4. javito bicivolador

    javito bicivolador Miembro activo

    Registrado:
    4 Jul 2014
    Mensajes:
    263
    Me Gusta recibidos:
    77
    Ubicación:
    Moaña-Pontevedra. El paraiso.
    Me gustaria saber el motivo por el que incrementais en, nada mas y nada menos, que 4 euros la inscripcion con respecto al año pasado pasando de 25 euros a 29. Me parece un poco excesivo sin ofrecer nada nuevo con respecto a las otras ediciones.Creo que este año, los 4 equipos de nuestro grupo que ibamos a participar en este evento, nos vamos a quedar en casa.
     
  5. Frachabike

    Frachabike Miembro Reconocido

    Registrado:
    21 Ene 2009
    Mensajes:
    857
    Me Gusta recibidos:
    268
    Ubicación:
    Pontevedra
    Hola Javito...la explicación es sencilla....los seguros de accidentes nos los han subido 60 cts por participante, y alquiler del Pontillón también se ha incrementado...también influye si entran mas patrocinadores o no, (en este caso tenemos menos), lo que incrementa mas todavia los gastos.....teniendo además en cuenta que la participación en este tipo de eventos es "limitada" esla única forma de llevarlo a cabo. O eso o cerramos el chiringuito y nos quedamos todos en casa. Un saludo.
     

  6. Frachabike

    Frachabike Miembro Reconocido

    Registrado:
    21 Ene 2009
    Mensajes:
    857
    Me Gusta recibidos:
    268
    Ubicación:
    Pontevedra
    Quedan 5 días para el cierre de inscripciones.
    Reúne a tu equipo y ven al Pontillón do Castro. Te esperamos el 29 de septiembre.
    Inscripciones ==> http://emesports.es/inscripciones-pont…/
    [PT] Respira e... Aperta!!!
    Faltam 5 dias para encerrar as inscrições.
    Junta a tua equipa e vem para o Pontillón do Castro. Estamos à tua espera no dia 29 de Setembro.
    Inscrições = = > http://emesports.es/inscripciones-Pont…/
    EME Sports #12horasbttnonstop vozysonido.es @DeporteDeporte Galicia El box de jorge Clesa Gesmagal Alquiler y Venta de Maquinaria TowCar. Elige tu camino Escuelaparasanitaria
     

Compartir esta página