Ruta btt Pico MALURO-Pena TREVINCA, teito de Galicia 2127 m (21/07/2018)

Tema en 'Galicia' iniciado por JOLIN, 25 Jul 2018.

  1. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Ruta típica de sendeirismo para subir o teito de Galicia en Pena Trevinca partindo de Vilanova, a min apetecíame intentala en btt e, pese os porteos que fan falla, compensa pois logo as baixadas son espectaculares.

    Incluso no Crestón en sentido descendente pódese ciclar bastante tramo, eso si, fiando fino.

    As paisaxes os vales glaciares que van hacia Sanabria son espectaculares e están chamando a facer outra ruta por eles.

    https://photos.app.goo.gl/j8Bzejsw8To5uU94A
    Panorama 12.jpg
     
    Última edición: 25 Jul 2018
  2. El Juanma

    El Juanma Miembro Reconocido

    Registrado:
    4 Abr 2010
    Mensajes:
    1.826
    Me Gusta recibidos:
    102
    Ubicación:
    Galicia
    Estou buscando unha ruta para facer na zona de Trevinca, fixeches esta ruta en bici? Que tal é?
     
  3. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Dende o punto de vista de gozar das cumes de Galicia e vistas a contorna, é estupenda sempre que sexa feita con bo tempo, en bike hai que ir mentalizados que temos que portear en varios tramos, algún con ela o lombo, pero como lles dixen os que viron a bike no cume de Trevinca, unhas veces lévame ela e outras lévoa eu.
    A volta, na baixada, xa é ela a que leva a peor parte. Con calma e fondo físico faise sen problema pero non é apta para xente que teña vértigo ou medo as alturas pois pásase por sitios complicados como o Crestón onde aínda andando impresiona.
    Si non estás disposto a sufrir o porteo pódese alcanzar a primeira cume, o Maluro e logo enlazar xa o tramo de baixada co que se fai todo montado gozando igual coa paisaxe. Sería o percorrido que che poño na imaxe.

    paxaro TREVINCA.jpg

    track en wikiloc:

    https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/maluro-e-trevinca-en-btt-21-07-2018-27094273
     
    Última edición: 6 Oct 2018
  4. BAJADOLO

    BAJADOLO .

    Registrado:
    4 Jun 2007
    Mensajes:
    6.403
    Me Gusta recibidos:
    220
    Que bueno, estuve por allí hace 6 añitos...sigue la cruz tumbada en la cima?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    No le tiré foto como tú pero creo recordar que allí sigue... bajar con ella al hombro no es tarea fácil... :D
    Ahí dejé la bici mientras yo me refugiaba del viento para tomar el picnic con lo que los senderistas al llegar vieron la bici pero no veian al ciclista y alucinados que alguien olvidara allí la bici... casi me parto oyendolos hasta que salí del escondite... :)
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1

  6. El Juanma

    El Juanma Miembro Reconocido

    Registrado:
    4 Abr 2010
    Mensajes:
    1.826
    Me Gusta recibidos:
    102
    Ubicación:
    Galicia
    Moitas gracias pola información e polo track, espero poder ir a facela este mes, o día 20 ou 21, antes de que a climatoloxía complique máis o que xa parece unha ruta moi dura.
    Moitas gracias de novo!
     

Compartir esta página