Selenika 2007 MUSSOLS y/o GALLETEROS, ¿sus venís?

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por perquisitore, 27 Ago 2007.

  1. Dioni

    Dioni Miembro

    Registrado:
    31 Oct 2005
    Mensajes:
    567
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    cerca de Montserrat
    Jo també vaig hi ser-hi.... i vaig estar-hi xerrant amb TOTGAS desprès de que ell fes un recte amb una corba..

    Aquesta ha estat una de les selenes que mes m’ha agradat tot i la seva duresa, amb un recorregut dur, exigent i molt bonic, deixant de costat les pistes d’altres anys. Val ha dir que el millor per mi ha estat el recorregut, els corriols, l’organització i la gran majoria de gent que ha anat a patir (sobretot per el coll del infern, que encara que vaig aconseguir pujar-ho quasi tot, a excepció de algun parell de passes al perdre la tracció, encara que desprès ho vaig pagar al la pujada de la mussarra) o passar-ho de valent, deixant de banda classificacions o altres histories...

    Potser les coses que menys m’han agradat a estat la quantitat de MERDA que m’he anant trobant pel camí com tubs de glucosa, envoltaries de barretes, ampolles buides, cameres, etc. Que l’únic que fan mal a mes a mes del medi es a nosaltres mateixos, i el pitjor es que no sabem com trobar la manera de que això deixi de passar, per mes que l’organització ho vagi dient per activa i passiva. L’altre cosa però menys van ser-hi els taps, però això encara que empipa quant t’hi trobes desprès amb la perspectiva ja no es per tant

    Yo también estuve y charle con TOTGAS después de que el hiciera un recto en una curva..

    Esta ha sido una de las selenes que mes me ha gustado todo i su dureza con un recorrido duro y exigente y muy bonito, dejando de lado las pistas de otros años. Vale decir que lo mejor para mi ha sido el recorrido, los senderos, la organización y la mayoría de gente que ha ido a sufrir (sobretodo por el coll del infern, que aun que conseguí subirlo casi todo, a excepción de algunos pasos al perder la tracción, aunque después lo pague en la subida de la mussarra) o pasárselo en grande dejando de lado clasificaciones o otras histories...

    Quzas las cosas que menos me han gustado han la cantidad de ****** que me fui encontrando por el recorrido como tubos de glucosa, envoltorios de barritas, botellas vacías, camaras, etc. Que lo único que hacen a mas a mas del medio es a nosotros mismos , y lo peor es que no sabemos como buscar la forma de que esto deje de pasar, por mas que la organización lo diga por activa i pasiva. La otra osa pero menos fueron tampones pero esto solo te mosquea cuando te encuentras pero después con la perspectiva del tiempo ya no es para tanto.
     
  2. BielaRoja

    BielaRoja Miembro

    Registrado:
    21 Jun 2007
    Mensajes:
    80
    Me Gusta recibidos:
    2
    Que dia es la salida ?? creo recordar que comentemos que coincidia con la duatló de Queralbs .. pero la dualtó es el 21 !!!. No lo descarto ... esa bajada del Puigmal ... mmmmmm !!!!!
     
  3. BielaRoja

    BielaRoja Miembro

    Registrado:
    21 Jun 2007
    Mensajes:
    80
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ostres !!! doncs ara no sé si dir-te que sí o que no !!! jajaja !!!. M'explico; no tinc cap germà bessó, però si que corria a l'equip ADF Castellbisbal, amb el meu germà gran (amb qui molta gent em confon.. jeje !!) i els dos corríem amb Jekylls. Al Raid Fred, més fred, també hi érem i deu n'hi do la nevada (encara que la foto correspon a una nevada al Catllaràs). Ara, això de germans maquines ... em despista. Ens agrada fer de tot, però precisament per això no destaquem en res ... però som feliços ... jaja !!!!.

    Que vol dir : "... jo havia fet algun raid ..." ??? En quin equip ??? Ja no en fas ??? com es fa per deixar-ho ??? jo no puc !!!!! jejeje !!!!
     
  4. doo4ever

    doo4ever Miembro

    Registrado:
    24 Sep 2007
    Mensajes:
    394
    Me Gusta recibidos:
    11
    Ubicación:
    Sentmenat
    Buenas, es el fin de semana anterior al duatlón, será el día 14-10. El tramo es Ribes-Dorria-Puigmal-Fontalba-Queralb-Ribes salen unos 61km. A ver la meteo si respeta! :saltador
     
  5. BielaRoja

    BielaRoja Miembro

    Registrado:
    21 Jun 2007
    Mensajes:
    80
    Me Gusta recibidos:
    2
    Completament d'acord, fa pena la merda que s'arriba a tirar malgrat els esforços de l'organització, ells no poden fer més... però, i nosaltres ???.
    A mí no m'agrada fer gaire soroll en una marxa. No vaig mai demanant pas, si me'l donen, dono les gràcies, sinó espero el millor lloc (que sempre arriba) per adelantar. Si algú em fa parar en una pujada o baixada me'n guardo prou de dir-li res, estic convençut que no ho ha fet expressament i tots podem perdre l'equilibri, patinar una roda, fallar el canvi, ... a qui no li ha passat ???.
    Ara, em sembla que no n'hi ha prou amb ser coherent i no tirar brossa ... jo al qui veig que ho fa, amb aquest sí que no em callo i li dic el que convingui !!!. En aquesta Selenika un que duia al davant va tirar un envoltori de power (amb lo bons que estan els plàtans), primer li vaig dir quatre cosetes, vaig recollir-ho, i quan vaig passar-lo (això no sempre ho puc fer ... jaja !!!) li vaig ensenyar i li vaig dir que si en tenia més que me'ls podia donar, que a mí no m'importava carregar amb el "pes".
    Estic convençut que dels prop de mils participants que érem, la majoria no anem tirant brossa ... doncs ja va sent hora que posem en evidencia a aquesta minoria de desgraciats ... jo us animo a fer-ho ... almenys després de fer-ho sempre et quedes millor !!!.
    Ufff !!! és que amb aquesta gent no puc !!! es nota ??? jaja !!!!.
     
  6. BielaRoja

    BielaRoja Miembro

    Registrado:
    21 Jun 2007
    Mensajes:
    80
    Me Gusta recibidos:
    2
    consultaremos la agenda ... ya te diré !!!!
     
  7. Dioni

    Dioni Miembro

    Registrado:
    31 Oct 2005
    Mensajes:
    567
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    cerca de Montserrat
    Jo quan ho veig els hi dic (aquesta vegada amb la gent que vaig coincidir no vaig veure que llencecin res, per tant n'eran alguns de la gent que hi anava al davant), tot hi aixi alguns es quedan estranyats i uns altres encara et contesten, pero m'has donat una bona idea, la propera vegada quan ho vegi fare el mateix que tu recollir-ho i si el puc agafar dir-li el mateix que l'hi vas dir tu, donama'ls que ja els porto jo....... MOLT BONA IDEA...
     
  8. ingeniero

    ingeniero Novato

    Registrado:
    14 Ene 2005
    Mensajes:
    130
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    A les Codines
    Doncs si no sou bessons us assembleu la òstia!

    Amb el tema Raids vaig fer el Límite Rural fa uns sis anyets, he fet un parell de vegades de Puigcerdà, el de la Pineda, Tavertet varies vegades, tres el de Castellterçol (l'any de la nevada vam acabar dissabte segons per darrera la Marga Fullana i vosaltres crec que anaveu tercers, però diumenge vaig trencar el canvi i vam acabar 8ens o 9ens) i alguns altres (Torrelles, Serra Marina, Montsant natura...).

    Ho vaig deixar per que el company va marxar d'Erasmus, però aquest setembre ja ha tornat i volem reenganxar. A veure si fem el de Tavertet i el de Torrelles, i el que segur que no ens perdrem és el Raid Fred!!!!

    Vam correr com a "UEC Barcelona" i més endavant com a "Arturo Rivera Ciclisme". Aquest any no sé com ens direm...
     

Compartir esta página