Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

  1. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Així ja és definitiu no? Doncs fins dissabte a les 8.15 al carrilet de quart!
     
  2. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    vinga va fins demà!
     
  3. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ei!!! que la veda es oberta! Si s'apunta algú més, benvingut, no us "talleu":???:

    Isalc enhorabona pel nou cuadre:eek:la i Joan que passa amb l'xsala va de sobrat o què? la ***** aquests així fan venir caquetes:toilet

    Bé doncs si tots estem d'acord ens trobem demà, ens coneixem:eek:la2 i decidim que fem :melopien:
     
  4. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Lo d'en xevi no li tinguis en consideració, en el fons és bon noi :meparto Tot ve d'un pique personal que tenim ell i jo: ell em guanya en les baixades, però jo el deixo enrere pujant... o sigui que de cames podríem anar millor eh xevi? :meparto :meparto :meparto

    Venga fins demà!
     
  5. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Ala idò, ja tenim anècdota en la nostra primera trobada: n'Isalc ens ha obsequiat amb una tombarella digne del més àgil trapezista!! He tingut l'honor de contemplar-la i puc certificar que ha estat una òstia amb totes les de la llei!!

    Bromes a part, estàs bé o no? Què t'han dit al CAP? T'han posat punts?

    Venga recupera't... i a muntar la doble, que si no no podrem seguir el Gavarres Boy!!!

    :eek:la2
     
  6. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    Be, ara que ja tinc els deures fets de editar el post i posar-li un titol adient us explico lo del cap.
    M'han atés dos infermeres i una metgessa mooooolllltttttt atentes.
    El tema l'hem solucionat amb la vacuna del tetanus i un parell de punts de sutura. Aixó sí, ara fot un mal que no t'explico, pitjor que despres de la caiguda.
    Ara toca fer bondat.
    jejejeje vaja caiguda mes tonta :p
    Merci per l'interés nois.

    A veure si puc estar llest per aquest cap de setmana, encara que ho veig un pelet just.


    Ciao !!!
     
  7. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Bé, al final puntets de sutura; cony es que era força lleig el forat que tets fotut. Si senyors una ***** de campionat! :fumao :llora
    En el fons una mica culpalble tb m'hi sento potser hauria d'haver anat més fluixet pq no us/et confiesiu, el terreny era molt dolent i força trialer i si no t'ho coneixes....:rally :matrix
    Tot bé , no, Isalc?
    La trobada ha estat guapa i les sensacions que es desprenen són bones.
    :ymca
    Espero que l'accidentat es recuperi aviat i poguem tornar-hi.:flores

    Ei Isalc ja ens explicaràs aixó de les infermeres mooooooooooolt atentes. :meaman
    Tingues clar que investigarem bé per saber quanta estona has estat fent el ploraner!!!:llora

    Vinga ens veiem pels corriols i trialeretes de la terra!!!!
     
  8. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Per cert isalc, que has corregit lo de les gaBarres i n'has afegit una altra de bona: els saDaBos!!! Jajaj Deuen ser efectes secundaris del tractament aquest que t'han fet les enfermeres...
     
  9. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    juas juas juas;

    pero he que m'heu entes tots,
    es que entre l'antestesia, el tetanus i un parell de pastillestes,....
    ara ho deixaré be. espero !!!

    Servei de correcció lingüística al rescat !!!


    Per cert josep no t'hen sentis culpable, ja t'he dit que la culpa era meva o de la merda de bici que no "xupa" res. (El pilot no s'equivoca mai)

    Salutacions a tots!!!
     
  10. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    :cunaoo Si tu ho dius jo m'ho crec. no s'en parli més!!!
     
  11. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Com tenim la recuperació, isalc? Has d'anar a fer-te cures cada dia o no? Com t'agradaria eh? :meaman

    Dissabte que ve tenc examen d'oposicions, o sigui que no compteu amb mi per la sortida.

    Diumenge tinc ganes de fer-ne alguna d'una mica llarga: és el primer sant joan (de ciutadella de menorca) que em perdré, i necessitaré alguna distracció per no amargar-me tot el dia...

    Havia pensat de pujar a rocacorba des de canet d'adri i baixar per l'altra banda, cap a granollers de rocacorba. S'hi apunta algú o no? Venga animeu-vos que val la pena!!! Podríem quedar a les 9 a sant gregori, per exemple.

    :eek:la2 :saltarin :rocker

    Força barça!!! (malgrat tot) :defiesta
     
  12. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    ei bones joan,

    la recuperació va be, i lo de les cures, me n'han de fer cada 2 dies, o sigui que demà me'n vaig a veure les infermeres :saltarin .
    A veure si puc estar a punt pel cap de setmana, pero ho veig una mica just perque tinc el colze tot adolorit del cop, que hi farem.
    Si al final fas la sortida del rocacorba pren notes i expliques que tal i la repetim un altre dia, que desde allà dalt hi ha d'haver molt bones vistes.

    Salutacions a tots !
    :eek:la
     
  13. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Doncs les vistes... penjo un parell d'imatges perquè us en feu una idea. Feia mal dia, o sigui que la visibilitat era dolenta, però bé, és el que hi ha:


    [​IMG]

    [​IMG]

    El de la foto és en xsala, espero que no li molesti que l'hagi penjat per aquí :matrix

    Per cert, les muntanyetes "petites" del fons són les gavarres, jejeje :rasca

    Venga a veure si les fotos us animen a apuntar-vos-hi!
     
  14. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    juas juas;

    a veure si et cobra drets d'imatge.

    jejeje
     
  15. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    Ei Joan, que ara rellegint el teu missatge he vist que estas estudiant per l'examen d'oposicions, estudia fort a veure si et va be el dissabte.
    I no et vull tornar a veure conectat per aquí el foro, a estudiar i prou !!!

    Sort !
     
  16. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    ***** això de fer Rocacorba sona molt bé, el problema és que no se si la liarem molt fort el dissabte. Haig de parlar amb la penya però aquests quan si posen no estan pas de collonades, així pot ser que quan us aixequeu jo vagi dormir. :chinchin :fumador :cerveza

    Ah! diumenge vam fer el puig d'Arques desde Romanyà, un dia d'aquests l'hem de fer però sortint d'aquí.:p

    Ei!! Ivan espero que et vagi baixant el mal i et recuperis ben aviat.:saltarin
     
  17. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Quan toca pedals pedals, quan toquen colzes doncs colzes, i quan toquen osties doncs osties de campionat.
    Aqui les coses es fan bé o no es fan COLLONS!!! :cursing

    Bé, si es només per desconectar 5 minuts et deixem conectar-te això si només aquí, queda claret no?:nunchakus
     
  18. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    Ei bones a tots,

    aquesta tarda he passat pel CAP i m'han tornat a fer cures, jejeje
    en principi pel divendre m'han de treure els punts, la ferida tiba una mica, encara que no molesta massa, la que si que em molesta més és la rascada de la cuixa. A veure com evoluciona el tema.

    Per cert Joan, com portes l'estudi, vigila no fer un forat amb els colzes a la taula ehh !!!

    Per si te vas perdre la caiguda i vols veure hosties xules mira't el youtube Josep, els que he vist no els curen nomes amb 2 punts al braç.

    Salutacions !!!
     
  19. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ep! que no sóc pas un sadic, però de fet alguna de xunga n'he vista (posant paraules relacionades amb el món de la bike el primer que et surten són les osties més xungues que et puguis imaginar):laserkill
    Si saps de que van les osties en bici no fan gens de riure. Altre cosa són les osties anecdota que foten mal però es poden curar.:mrgreen:

    Tu!, Isalc sembla que en Joanft s'ho ha pres al peu de la lletra allò que li vas dir d'estudiar no?

    Espera't espera't!!! Que això de les infermers? :meaman Et van ensenyar les vores? el canalillo? et van fer algún massatge d'aquests reconfortadors de l'anima?
    explica explica que no dius pas res (sigui que entri la parenta al foro??:) )

    Ens veiem "companyers"
     
  20. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    La cuixa "no es del cuerpo"
     

Compartir esta página