Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

  1. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca

    M'ho penso i et dic algo dimecres com a tard, oks?
     
  2. escartín

    escartín Novato

    Registrado:
    23 Jun 2007
    Mensajes:
    58
    Me Gusta recibidos:
    0
    proposo nom:

    gavarres routes with gavarres boy
    : :alabando

    per cert el teus guants els pots buscar a fotomftb/bicisycomponentes/guantes, tu mateix fes oferta.

    a mi no se'm pot ensenyar res... m'ensenyeu això del foro i ateneu-vos a les conseqüències!

    p.d. ja miraré al cotxe si trobo els guants.

    aquest cap de setmana voto per una cosa més tranquila... hai de recuperar el turmell.
     
  3. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Gavarres boy, finalment he decidit no venir diumenge.

    Dissabte ja fa temps havíem quedat amb en xsala per fer l'ascensió del Turó de l'home. La sortida és a riells a uns 300 i pico metres, i la idea és pujar fins als 1750 del susoditxo "turonet". Si algú és prou home (perdoneu la gràcia) i si vol apuntar, ja ho sap... això sí, que es prepari per patir de valent, que això no és sant miquel!!!

    :nunchakus

    A més, també podria ser que ens agafés mal d'altura! :loco
     
  4. xsala

    xsala Auto-Baneado

    Registrado:
    4 May 2006
    Mensajes:
    336
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ah, jo sabía que havía quedat, pero no que pujaría al turó de l'home. Bé, intentaré donar la talla. I llavors, pero, com baixarem? Sobre la marxa? ho dic pq si la pujada es carretera, em poso l'1.85 a darrera.

    Isalc11, si, suposo que em deus conèixer, llavors.
     
  5. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Com que no ho sabies¿?¿?¿? :pc

    Si l'altre dia en parlàvem per telèfon!!!! I a més et vaig enviar un mail fa poc amb el track i un mapa xungo que em vaig currar!!!!

    :loco :loco :loco :loco :loco :loco :loco

    Havíem dit que una vegada siguem a dalt ja decidirem, segons com estigui la "pista" que baixa del turó de l'home a sta. fe...

    Fes el que et sembli, però pensa que la baixada del llac de sta fe a riells és per una trialera...
     
  6. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Bé joan esta molt bé això del montseny.:grin: Nos l'hem fet desde arbucies va ser una d'aquelles mitiques. (Bé fins a Sta fe ) :mrgreen: .
    Ei! al final ens anem cap a la molina avui m'ha trucat el colega, ens han sorprès amb un parell d'inscripcions ( el seu mecànic un tio genial que és colega dels de la solo bici) (DE **** MARE!!!):dance i és clar ja no hi ha dubte, diumenge cap a la molina falta gent!!! :sableluz
    Per tant si dissabte no treballo podem fer algo petitet per la zona.:roll:

    PROPOSO NOM: Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!
    o quina colla de dats pels culs tots plegats!:laserkill
     
  7. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ah per cert si "sou prou homes" us paso les dades per fer l'ingrès i participari.

    Si sou prou homes..:dragon .. si sou prou homes.:dragon .... bé joan :toilet ja en parlarem d'això!

    Felicitats a tots pels 100 aniversari del post!!!!:aplauso2
    :chinchin :ymca :eek:la :eek:la :ymca :chinchin
     
  8. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    portem 100 post i nomes fa 3 setmanes que està obert, ne'm a bon ritme.
    escartín ja no cal que busquis mes els guants, o el que en queda, estaven en una butxaca de la motxila, els intentaré cosir una mica a veure si els puc aprofitar uns dies mes. que em van costar una pasta :deal

    Aquesta tarda he estat mirant un post que estava obert de l'enduro express i fa molt bona pinta, llàstima no anar-hi, la veritat.

    Avui he deixat la bici al mecànic perque em faci el canvi de quadre i a veure si em sort la forquilla m'arriva abans del següent cap de setmana i puc estrenar la bici sensera.

    Saludos !:globero
     
  9. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Em sembla el millor amb diferència dels que hem proposat fins ara! :punky

    Per mi, ja el podem donar per adjudicat. A més, no està de més que sigui el líder espiritual el qui posi nom al fil... :fumao
     
  10. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca

    Jo no vinc perquè això del telecadira és una mariconada!

    :flipa

    :cunaoo

    :meparto
     
  11. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    jo amb el telecadira patiria per si em cau la bici.

    Saludos !
     
  12. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    cony! és un telecabina per on vols que caigui. :wink:
    Ah!:cunaoo heu de saber que avui dimecres ja esta marcat el circuit de la copa btt que fan diumenge a st hilari. Si algú vol anar fer-lo el podeu començar per on comença la pista forestal que puja paral.lela a la carretera que va a la font-dor. (Plaça font vella cap els cortals i a les ultimes cases a la dreta trobareu la pista(hi ha un planol de senders) i rapidament veureu les tires plastiques amb MASSI en vermell):rally
    Ho dic per aquests que teniu feines ye-ye i ja esteu de vacances: k cabrons!!!:laserkill
     
  13. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    JA HE ACABAT LES OPOSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!:platano :platano :platano :dance :dance :vino :vino :vino :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :rocker :rocker :cerveza :cerveza :cerveza :cerveza :saltador :saltador :saltador :baile :baile :baile :eek:la :eek:la :eek:la :eek:la :ymca :ymca :ymca :ymca
     
  14. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    enorhorabona!!!!:bravo :bravo
    demà, doncs, pilles el cotxe vas cap a st hilari amb el gps et fas el circuit de la copa catalana i fas el track :deal . Et dono feina pq no t'aburrexis i áixí el podem fer un altre dia. si t'atreveixes ho dius que et faig d'asistencia (jo curro és clar).

    Encara no se si curro dissabte!
     
  15. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    jejeje, felicitats joan , ara ja podras pensar en rutes pels teus colegues sense patir per les opos:platano

    Ei Joan, per casualitat no estaràs treballant a l'Hotel Solterra ?¿

    Bueno, ahir vaig anar a buscar la bici amb el nou quadre, i ....:alabando es xulissima, aixó que amb la forquilla que porta que sembla de joquina desmereix una mica, pero la nova està en camí. Com no podia ser d'un altre manera vaig sortir a probarla una estona i va molt be, encara he de regular una mica l'amortidor, pero de conya. Pero estic una mica tristot:crybaby quan feia un tramet de baixada una mica ràpid em vaig "cagar" una mica, suposo que es qüestió de pendres-ho amb calma al principi.

    ens veiem i feu bondat !!!

    :dance
     
  16. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca

    Demà encara tinc feina a l'escola. Però ja sí que és l'últim diaaaa!!!! :cunaoo

    Amb en xsala hem dit d'anar a st hilari ds tarda a veure la contarellotge que fan, però dubto que després de pujar al turó de l'home ens quedin forces per fer 8 kms. de circuit trencacames!!!
     
  17. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca

    Merci Isalc! Ara a esperar que els del tribunal s'enrollin i em posin bona nota!!!

    No treballo a cap hotel, sinó a una escola... que potser hi ha un menorquí que hi treballa?

    Bé, i felicitats per tu per la nova bici!!! No pateixis que és normal que et sentis insegur després d'una pinya com la que et vas fotre! Agafa't les baixades amb calma durant una temporada i ja veuras com a poc a poc et vas deixant anar... a més amb la doble s'ha de notar molta diferència!!!


    Per cert, el tema títol del fil... us sembla bé o no que el canviem per aquest que proposa el Gavarres boy? El canviaras Isalc?

    Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!
     
  18. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    calla calla, que em referia a en Josep, un petit lapsus,

    Sorry a tothom. :p
     
  19. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    Vinga doncs, com que la proposta està acceptada per la majoria, canviem oficialment el títol del fil per:

    Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

    i així a veure s la gent no s'espanta al veure "madrugada", que vegin que estem oberts a propostes.

    Ciao !
     
  20. escartín

    escartín Novato

    Registrado:
    23 Jun 2007
    Mensajes:
    58
    Me Gusta recibidos:
    0
    ja vei que aquest cap de setmana hauré de sortir solt...
    millor que així vaig agafant ritme, però estic tant emprenyat després de 7 dies sense fer esport que prepareu-vos proxim cap de setmana.


    molt bé nanu joan per les opos... no són pas fàcils, que tal el càlcul de probabilitats, va sortir bé?

    ja tinc ganes de veure nova bici isalc ...


    apa nois, ens veiem...
     

Compartir esta página