trialera d'alboi(genoves)

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por xatet, 17 Sep 2007.

  1. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    estaria be que en ferem una, a vorer que es decideix i fa de capita general.
     
  2. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Molaria fer les 2 trialeres el mateix dia.
     
  3. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Jo vull anar este diumenge a buscar el camí de la senda andalusa que diu nanga..... que et pareix una kedada trialera: la senda andalusa, la de alboi i la de les gasolineres.... pa mataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar-se:aplauso3 :aplauso3
     
  4. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    home este diumenge em quedat en anar a la de benimodo.
     
  5. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Ostiiiiiiiiiiiiiii...... no men recordava:cabezazo :cabezazo
     
  6. Juanmaferr

    Juanmaferr Titanico!!

    Registrado:
    25 Oct 2006
    Mensajes:
    7.713
    Me Gusta recibidos:
    33
    Ubicación:
    siempre en el lugar correcto
    YEEEEEEEE!!! maleantes,,, he estat hui tambe en Benimodo,,, pero com no mos coneguem pues nos vos he vist,, he arribat dels ultims al avituallament en el equipatje del CUC i me menjat en bocata baix del arbre a la sombra......

    otro tema:

    he sentit per ahi que algu diu algo de una senda imposible de puxar que sagarra a la esquerra a mijant del port de Beniganim,, pues els del CUC varem estar alli el disabte,,, el nostre "Pater Explorator" mos va dur per alli,,,,, i que vos he de dir que ya no sapiau,,,,, pues uns 30minuts escalant la montaña en la bici al llom, per un PR imposible(me vaig reventar alli les cames), la baixa per l'altra banda de la montaña arriba al merendero eixe al escomensament del port,,, i estaba molt guapa,,, pero tindre que pujar BH(bici hombro) es una putada!!!

    asi tenui alguna foto pujant BH y baixant....

    http://www.penyaelcuc.com/fotos%2007/35beniganim/index2.html
     
  7. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    quina bici portes tu? juanma, es que nosaltres tambe em arribat dels ultims, jo porte una canyon blau oscura, segur que ens haurem crusat en algun moment per que m'hen recorde de la bicicleta negra chidutani.
     
  8. Juanmaferr

    Juanmaferr Titanico!!

    Registrado:
    25 Oct 2006
    Mensajes:
    7.713
    Me Gusta recibidos:
    33
    Ubicación:
    siempre en el lugar correcto
  9. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Juanmaferr, vosaltres vareu fer la senda del pla de benavent empalmant amb la senda ampla, i el cami com tu dius s'agarra pujant a ma esquerra. La que deia jo está a ma dreta, quasi enfront del cami que vareu agarrar vosaltres, just en la primera curva tancada que fa a dretes. Només agarrar eixe cami, i dp de baixar uns 100 metres, teniu que girar a l'esquerra, buscant sempre el collado del manzano. Quant ja esteu quasi dalt del manzano, busqueu una senyal d'ixes grogues de sender, que senyala la senda andalusa.
    Ye, me tindre que posar en forma pero ja :wall i a veure si fem una KDD i vos faig de guia :rally per les sendes que conec per aci.:vampire
     
  10. Juanmaferr

    Juanmaferr Titanico!!

    Registrado:
    25 Oct 2006
    Mensajes:
    7.713
    Me Gusta recibidos:
    33
    Ubicación:
    siempre en el lugar correcto
    Hola nangaparbat!!

    la andalusa eixa que dius crec que tb l'hem fet,,, es la que al final apareix al bar de la xopera de Alboi?¿?¿ y se creua la via del tren?¿, en la primera pagina esta el link a les fotos.
     
  11. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Bueno, al menys per el que veig a les fotos, vareu fer la segona part, o esque en la primera part no fereu fotos, una de dos. La primera part s'agarra pujant per el port de beniganim i baixeu fins a la senda eixa. Vosaltres vareu anar fins a la senda eixa per els xalets o per el port de beniganim?? Si vareu anar per els xalets, sols farieu la segona part.

    Tipotane, si vols intentar la primera part de la senda andalusa, ves amb compte perque està prou mal de fer en bicicleta, i a més, al costat hi ha un barranc que imposa molt. A mi la veritat eixa senda no me fa gens de gracia, i a la gent de per aci tampoc. Els del meu club la varem fer una vegada i au, no es masa divertida.
     
  12. Juanmaferr

    Juanmaferr Titanico!!

    Registrado:
    25 Oct 2006
    Mensajes:
    7.713
    Me Gusta recibidos:
    33
    Ubicación:
    siempre en el lugar correcto
    varem puxar per els chalets,,,, entonces varem fer sols la mitat....... tenim que tornar a ferla tota :taz :rocker
    si hi ha que fer algun tros a peu pues se fa i au.
     
  13. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    ei de categoria en benimodo, ixa senda la del port a l'esquerre jo tb le feta i res la bici al llom menos mal que es una lapierre de 11 kg,pero un solet k feia eixe diu puuuuffff l'andalusa esta a la dreta baix del port i ha un cartelet dixos que t'ho indica tot pareu ahi ho mireu i veureu que facil es a vos recomane la del pla de corrals a quatretonda lleugerata i molt xula ara si voleu pujar a la nevera tb vos espera bici al llom i si tireu mes avant de la nevera 1h en la bici al llom caminant casi asta pinet on esmorzaremi per ahi cap al buixcarro a les 2,30 en casa cansant com un burro i la dona asperante en una salseta dixes xules saps, be poseu rutes xules que es sapiau aixi tots mos ensenyem i si pugue en manuel al coto i les salines tb es molt entrentingut sense pujades fortes pero entretingut i esmorzar al poble al bar de baix adeu xics:bye
     
  14. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    eres un crack xatet
     
  15. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    com va acabar varela, es va cansar molt?
     
  16. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Ieeeeee!!!! Estic viu!!!:bye Vaig arribar juntament amb Xatet :chinchin I si que em vaig cansar...i molt!! A última hora es va fer llarga i amb molta calor. Tal vegada deuria haber-se acabat un poc abans d'hora i no pillar tota la solana de quasi la una del migdia!! Pero crec que a la fi va mereixer la pena no?
     
  17. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    xatet....la que dius de pinet??? es la que va per l´avenc cap a l´esquerra????
    jo vaig anar per ahí però a la dreta casi fins a llutxent pur montanbaik:cuñao però està l´altre camí i no se si es el que dius tu;)

    Crec que hauriem de proposar feches per a una kedada:chinchin :unmonton
     
  18. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Supose que xatet es referira a la pujada del tio honorio que coneguem per aci. Jo mai he anat a Pinet per ahi, pero se que es pot anar. A més, això de la nevera me sona, crec que dalt del tio honorio hi ha alguna construcció però no se si es una nevera. Es una pujada dura de collons, qui l'ha pujada diu que es de lo més dur que hi ha per el rogle. Es llarga, empinada y está plena de pedres soltes que encara ho fan més dificil.
    Jo vaig anar una vegada a pinet per la senda del avenc de quatretonda que dius tu tipotane, el que pasa es que era la primera vegada que la feia i no portava gps. Recorde que vam pujar l'avenc, i una vegada dalt de tot vam anar a l'esquerra. Jo de normal quant vaig a pinet, vaig per barx i per el cami de les sureres que tambe está prou be.
     
  19. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    ei eixa que dic jo es intransitable sols la recomane per a fer senderisme o musculacio amb la bici al llom , ara si k vos agriria que explicareu la de l'avenc de quatretonda fins a pinet o fins on vaja jo eixa zona sols faig pla de corrals pinet, barx pinet per les antenes i quatretonda pla de corrals per la pista forestal explique lo del avenc que es un forat que hiha per a hi per quatretonda si podeu poseu mapa val adeu
     
  20. xatet

    xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

    Registrado:
    8 Jun 2007
    Mensajes:
    718
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    manuel(valencia)
    la nevera esta entre el pla de corrals i quatretonda es com una cova on hi ha aigua dins no es com les caves de bocairent eh, pero no vos recomane k pujeu
     

Compartir esta página