trialera d'alboi(genoves)

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por xatet, 17 Sep 2007.

  1. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    la que esteu dient que va a pinet, que es un cami molt empinat i ple de pedres es diu el cami de la falaguera que arribes a una casa molt vella que posa se vende, a partir d'ahi comença el segon tram de puja que si el primer esta mal de pujar per les pedres soltes i lo empinat que esta, este segon tram has d'anar amb la bici arrastres per que no es pot transitar, i una volta pujes d'alt et queda abaixar a pinet, pero baix de la bici per que es quasi que imposible baixaro.

    I l'avenc este, esta, quan tu vas de pla de corrals a quatretonda, i estas a punt de agafar la baixada a quatretonda tires a l'esquerre i quasi per intuisio vas a para al pou este, que si continues pujant arribes a un cruze a l'esquerre vas cap a pinet que eixa senda empalma en la que estava diguent antes, i a la dreta cap a llutxent, pero eixe es nomes per a caminar, per que l'han feta nova tallant les broses i hi ha cada punxo que no acabareu en les rodes senseres,

    Este es el mapa per anar a l'avenc.
     

    Adjuntos:

  2. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    crec que es el tram final, i si no el que va per baix pero el cruze es eixe que hi ha marcat.
     
  3. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Exacte salvagarto, es diu el cami de la falaguera, el que pasa es que per aci el coneguem com el tio honorio, no se perque. Per cert, els meus companys m'han dit que el cami l'han arreglat i ara esta mes bo per a pujar, pero jo no ho he comprovat, es el que m'han dit.
     
  4. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    yee xatet, t'he fet aci un planol per a que pugues anar a l'avenc.
     
  5. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Exactament..... cuan tu dius que gires a l´esquerra.... arrives a un cruce que diu que l´avenc es va recte..... pos be.... hi ha que anar pel de la dreta (el que no indica res) per ahí tens una pujada xulisima que arriva dalt i jo vaig baixar per ixe de llutxent i hi ha trosos que tens que anar a peu i l´altre si baixes pases per davant de l´avenc i queda una baixada molt xula:limpiadi:
     
  6. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    un altre dia provare anar per on dius tu tipotane
     
  7. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    yeee va,
     
  8. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Va que????????:qmeparto


    Cuan fem una kedaeta??????:rally
     
  9. Salvagarto

    Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

    Registrado:
    18 Sep 2006
    Mensajes:
    2.264
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Santju
    jo que se, en estos de manuel no hi ha manera de quedar, per que quan ells diuen d'anar tenim un altra cosa. pero ja quedarem
     
  10. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)

    Che Tipotane!
    Podries marcar en el google earth, o en el SIGPAC, per on va la ruta de les gasolineres, el diumenge passat vam anar a la creu desde l'olleria i vam estar buscant-la i no la vam trobar.
    Sigue bo home i donam una alegria.:aplauso3

    Per cert! estos fitxers *.trk, lo que digueu tracks, hi ha alguna forma de voreu sense tindre un GPS?
    Ala, ja esta tot!
     
  11. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Si tu m´ensenyes a fer aixó, jo t´ensenye la trialera ixa:biker .... de totes maneres ahí està explicat per on s´agarra... ara no es veu molt be el camí, però només que pares la bici el voràs sense problemes:Dj
     
  12. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Que passa Tipotane!
    Ja m'han enssenyat a clavar els tracks en el google earth, va de collons tio!
    Ací tens una imatge de la ruta que vas penjar, la de canals-canals. ¿La senda de les gasolineres es la que jo he marcat en la imatge esta desde senda gasolineres 1 fins a senda gasolineres 2? perque si es així, crec que será fotuda de fer ¿no?
     

    Adjuntos:

  13. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Per a poder vorer les rutes de tracks (*.trk) en el google earth, aneu a esta pagina i carregau-li el arxiu trk, despres elegiu com voleu vorer la ruta, si en google earth, maps, etc...
    http://www.gpsvisualizer.com/

    Hi ha un altra forma que l'expliquen en el foro general y es titula:
    ¿Como ver un archivo TRK (track) sin tener un GPS?
    A mi m'agrada més esta segona opció, pq pots guardar les rutes en el google earth per a vorer-les en altres moments.

    Ala a disfrutar!!!
     
  14. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Exactament Silvestret.... eres un crack:flores

    Però la trialera no es tan llarga.... va desde el punt 1 fins a que es posa paralela a l´autovia, a partir d´ahí va per camí asfaltat fins a Canals:globero

    La trialera es.... com ho diria jo:angelito ???...... una miqueta "empinadeta" amb curves molt tancades i algún escalonet al principi.... la primera volta impresiona un poc.... penses.... com caiga rodant hem troven a Australia:p :p :p
     
  15. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Este diumenge vam fer la trialera d'Alboi, eixa que es parla al principi del post. Es molt canyera tios! I ara després de estes plogudes fortes està casi impossible i amb molta adrenalina. Vaig pegar un bac, justa al final de la senda, quan ja etas en el bar de la xopada, menys mal que no va passar res.
    La veritat es que després de la ploguda, casi totes les trialeres estàn fotudes.
     
  16. ikeroak

    ikeroak Novato

    Registrado:
    7 Dic 2008
    Mensajes:
    35
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    beniganim
    creo que a la que te refieres es la que llaman la imposible o la de los escalons que es una de mucha piedra suelta que baja a pinet desde el opinar de la venc sale por la ladera derecha y cuando llegas a la que cruza que se hace mas ancha esa es la imposible o la de los escalons esa se baja pero es facil caer tienes que dominar bastante para bajarla la que os aconsejo es la de los cartuchos que esta subiendo la que va desde el pinar de la venc para arriba y cuando llegas arriva sale a la izquierda despues de bajar cono unos escalones pequeños es muy disfrutona si la haces ya me diras que te parecio
     
  17. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    habeis resucitado un post que llevaba bastante tiempo muerto;)
     

Compartir esta página