VII RUTA RIO ULLA BTT. 18/06/2016.

Tema en 'Galicia' iniciado por pepes, 28 Abr 2016.

  1. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Pues no esta programada. Lo que si hay son rutas de senderismo con salida cerca de la zona de salida de la btt, e incluso alguna ruta de senderismo circular, lo malo es que esta última comparte una parte del trayecto con la btt.
     
  2. celesgf

    celesgf Miembro

    Registrado:
    5 Ago 2009
    Mensajes:
    87
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Sigüeiro-Oroso
    Strava:
    hay track?
     
  3. celesgf

    celesgf Miembro

    Registrado:
    5 Ago 2009
    Mensajes:
    87
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Sigüeiro-Oroso
    Strava:
    vais a poner track de la ruta o ya no????
     
  4. cidran

    cidran Novato

    Registrado:
    17 Mar 2014
    Mensajes:
    7
    Me Gusta recibidos:
    1
    descargar os que hai en wikiloc, por eu fun dous anos á ruta e practicamente é igual dun ano para outro
     
  5. nande

    nande Novato

    Registrado:
    10 Ago 2014
    Mensajes:
    12
    Me Gusta recibidos:
    2
    Esta ruta tivo moitas cousas moi boas e algunha bastante mellorable.

    Empezando polo bo. O percorrido é espectacular e ten un pouco de todo: baixadas rápidas e divertidas, zonas de single-tracks para darlle ao pedal a gusto, subidas duras e outras máis asequibles... Todo o traxecto que se fai á beira do río está moi ben con paisaxes realmente bonitos. Incluso había xente das aldeas na zona animando e dándolle un pouco de colorido ao asunto. Os camiños estaban moi limpos e a organización escolleu camiños moi bos. En fin, unha ruta para disfutar moito dela. Ademais, deron unha camiseta, houbo sorteos de ceas e había xente moi amable nos avituallamentos e na chegada.

    E agora imos ao non tan bo. En primeiro lugar, sempre lle hai que agradecer aos organizadores o traballo que fan: non é fácil organizar un evento así e sempre hai que valorar o seu esforzo e a súa disposición. Pero hai algunhas cousas que convén mellorar. Creo que o que máis e o que menos non puido disfrutar totalmente da ruta porque a marcaxe do percorrido era moi mellorable. Xa desde o principio da ruta houbo problemas. Sinalizacións escasas e defectuosas, cintas e sinais colocadas en lugares pouco visibles, cruces nos que non había indicación ningunha. Houbo tramos de dous ou tres quilómetros nos que non había ningunha marca.

    Creo que o percorrido desta ruta é do mellor que hai pola zona de Santiago. É unha pena que o traballo da organización quedara empañado por algo que non debera costar moito facer, porque postos a marcar o percorrido dá o mesmo traballo marcalo ben que marcalo mal. Seguro que esto se vai mellorar para o próximo ano porque esta ruta pode ser un rutón.
     
  6. celesgf

    celesgf Miembro

    Registrado:
    5 Ago 2009
    Mensajes:
    87
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Sigüeiro-Oroso
    Strava:
    Totalmente de acordo contigo "nande",podese decir mais alto ,pero non millor.
     
  7. nande

    nande Novato

    Registrado:
    10 Ago 2014
    Mensajes:
    12
    Me Gusta recibidos:
    2
    Hai que quedarse co bo. Pasámolo moi ben e paréceme que houbo moi bo ambiente. Os da organización diseñaron unha ruta moi boa, e eso hai que valorarllo. A pesar dos fallos que houbo é unha ruta moi recomendable.
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  8. celesgf

    celesgf Miembro

    Registrado:
    5 Ago 2009
    Mensajes:
    87
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Sigüeiro-Oroso
    Strava:
    unha preguntiña....donde se van colgar as fotos da proba,habia unha rapaza antes do avituallamento facendoas...e da organizacion ou non?
     
  9. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
  10. abelux

    abelux Descubriendo plato chico

    Registrado:
    15 Abr 2009
    Mensajes:
    1.337
    Me Gusta recibidos:
    18
    Ubicación:
    Entre las zarzas
    Una de las rutas más bellas y con más personalidad de todo el calendario. Os sorprendería saber la poca gente que la hace posible cada año y el esfuerzo que tienen que invertir para ello.

    Pepes, un verdadero placer poder acompañarte y pedalear juntos un año más por parajes tan hermosos. Como os comenté, desde el año que viene estaré ya muy lejos de aquí, pero intentaré no fallar a esta cita y volver al menos para saludaros a ti y a JaiAlai.

    El ir cerrando supone que no hay fotógrafo esperando, así que uno va aprendiendo a apañarse en marcha...he copiado algunas del Facebook, espero no os importe.

    https://goo.gl/photos/ivkM16AhTDcXc49m7

    Saludos
     

Compartir esta página