XXII MARCHA DE MOUNTAIN BIKE ORMAIZTEGI (GIPUZKOA)

Tema en 'Pais Vasco / Euskadi' iniciado por ORMAIZTEGIMTB, 20 Sep 2016.

  1. ORMAIZTEGIMTB

    ORMAIZTEGIMTB Novato

    Registrado:
    20 Sep 2016
    Mensajes:
    4
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ubicación:
    ORMAIZTEGI
    El próximo sabado 24 de Septiembre se celebrará un marcha de mountain bike no competitiva por los montes de Ormaiztegi, Mutiloa Liernia y Zerain las inscripciones en los bajos del Ayuntamiento a partir de las 8´15 salida a las 9,00. Federados 5€ no federados 10€. Constara de dos recorridos, el grande de 29 km y el pequeño de 12km al finalizar desayuno para todos y sorteo de regalos
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  2. kakitanayi

    kakitanayi Palmerakúak

    Registrado:
    30 Sep 2009
    Mensajes:
    1.087
    Me Gusta recibidos:
    365
    Ubicación:
    Bergara
    Iepa. Lehenengo posta idatzi aurretik aurkezpen haritik pasa eta norbera aurkeztia oittura izaten dok , danak ezkertuko doske eta baitxa hobetu tratatu be.

    Hola.Es costumbre pasar por el hilo de presentaciones antes de escribir el primer post.

    Hau esanda , zelako martxia dok , pisterua edo allmountain?

    Marcha pistera o AM ?
     
  3. ORMAIZTEGIMTB

    ORMAIZTEGIMTB Novato

    Registrado:
    20 Sep 2016
    Mensajes:
    4
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ubicación:
    ORMAIZTEGI
    Kaixo Barkatu ez aurkezteagatik Angel Elorza naiz Ormaiztegiko txirrinduaren Lagunak elkartekoa eta ziklo kross mountain bike eta eskolarteko proben antolatzailea. Ire galderari erantzunez martxak denetik dauka pista bide berdean ormaiztegiti Mutiloara tramo batzuek asfaltoa, hormigoi bideak mendiko pistak igoera eta jeitsiera ederrarekin tartean lokatza ere izango da. agur.
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  4. boske

    boske Miembro activo

    Registrado:
    27 Nov 2015
    Mensajes:
    819
    Me Gusta recibidos:
    246
    ibilbidearen track-a ikusi ahal dezakegu interneten?
     

Compartir esta página