1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Descartar aviso

PROHIBIDO CIRCULAR BICIS

Tema en 'Galicia' iniciado por mps-simes, 21 Ago 2014.

1. mps-simes

mps-simes Miembro

Me Gusta recibidos:
    22
    Supoño que moitos xa oistedes falar deses carteis que puxeron nos que pon que esta prohibido circular bicis polas pistas forestais, neste caso polo monte comun de armenteira, a favor dos do gatillo facil.
    Parece ser que estorvamos en todos lados. E pronto, como esto saia ben, as demais comunidades de montes faran o mesmo.
    Estamos fartos de protestar, e que as distintas administracions pasen de nos, so se acordan cando e para recaudar ou salir na portada dos periodicos.
    Por eso, quero pedir a vosa axuda, para que este domingo, as 11:00 da mañan, facer unha protesta pacifica no Centro Btt do castrove, para que nos vexan ben todos, que somos centos de persoas as que disfrutamos do monte, dun xeito ou de outro, e sin facer mal.
    Axudade a difundir esta proposta para que poidamos ser o número mais grande posible de xente este domingo, e amosarlle a todos que non somos catro pirados os que practicamos este deporte. E que nos oian e que nos respeten.

Última edición: 21 Ago 2014
  2. jamoclaju

jamoclaju Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Eso e moi injusto,teño q recoñecer q os cuats,motos e sobre todo os todo terreno esa clase de vehículos fan dano,e poden espantar a caza,pero as bicis non facemos absolutamente nada,todo o contrario, limpiamos camiños q se cerran,recollemos basura acumulada,estamos pendientes de q non haya incendios etc.Votarnos do monte significaría un mal, tanto pa nos, como po monte q non o debemos perder.

3. mps-simes

mps-simes Miembro

Me Gusta recibidos:
    22
    Para que toda a xente que desexe apoiar este domingo, vaise cambiar o emplazamiento.
    11:00 da mañan no Centro Btt do Castrove

4. mps-simes

mps-simes Miembro

Me Gusta recibidos:
    22
    E porfavor, respetando a todos.

5. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    21 de Agosto do 2014

Reunidos en Armenteira o alcalde de Meis, os presidentes das comunidades de montes de Armenteira e Silván, o presidente da sociedade de caza de Armenteira, o representante do centro Btt do Salnés e eu mesmo, para tratar o tema dos famosos letreiros, acordamos;
    O alcalde, o presidente de caza e os comuneiros, admiten o pouco acertado do texto dos subsoditos letreiros, dado que a intención non era outra que evitar poñer en perigo a integridade física de ninguén durante a práctica da caza e comprométense a facer un comunicado de prensa, hoxe mesmo, para aclarar e enmendar o erro.

Invítannos a seguir visitando as preciosas rutas da zona, tanto a pé como en bici e pídennos a cambio seguir respectando o monte, circulando polas pistas e camiños evitando circular monte a través e trialeiras.

Tamén acordámos, que serán os bos modales, a educación e o sentido común, as mellores fórmulas para coller todos no monte.

ARMENTEIRA E PUNTO polo tanto, como club, non asistirá a esta quedada protesta convocada para o vindeiro domingo.

6. mps-simes

mps-simes Miembro

Me Gusta recibidos:
    22
    Despois do aclarado nesta reunion que oubo entre as distintas partes, e o compromiso que dou a asociación de montes en non prohibir a ningún o paso polos seus sendeiros, pistas, etc.
    Este tema queda pola miña parte EN PAUSA.
    Estou a espera de ese comunicado.

Última edición: 22 Ago 2014
  7. mps-simes

mps-simes Miembro

Me Gusta recibidos:
    22
    Despois das declaracions emitidas pola radio fai uns minutos. Queda totalmente arranxado o tema.
    Xuntanza CANCELADA
    Ahora a disfrutar da bici, que e o que nos toca.

Compartir esta página