Pois eu creo que si que se deben por, pero claro sempre con alternativa e cada un ten que ser consciente da suas posibilidades e tecnica, si o chegar a trialeira se cha fai muy dificil e cousa de levar a bici pola man, hay un refran que di " que pa aprender a capar hay que cortar collons" e se non o intentas nunca seras capaz de baixar unha trialeira. Vemonos o Domingo.
Imagenes que dan una idea clara de lo que es esta hermosa marcha.Me encantan estas trialeras y singletracks,mis amigos y yo vamos a por ellas,de hecho vamos a repetir,ya el mes de mayo pasado llevamos el track para hacerla,es adrenalina y alegría,hay que bajarlas con responsabilidad y por supuesto las alternativas están muy bien,así disfrutamos todos ,e incluso en caso de avería por ejemplo de frenos poder cambiar pero disfrutar de un dia de bici,naturaleza y amistad.Ciao
Son imprescindibles, pero eso si, sempre con alternativa posible, nin todos temos o mismo nivel ou ben non temos o dia.
Pues menos mal que hay alternativas, porque aunque suena atractivo al ver los videos, "hai que ter sentidiño" , sobre todos los que somos bastantes novatos en esto. Pero me parece genial que tengais opciones para todos. Saludos
Un home de Vilamean, gracias por el ofrecimiento pero la peña quiere irse para casiña al rematar la marcha. Esto promete, espero verte guapo en Nigrán, con el traje de Luces, a ver si no llueve mucho.
Charcos, espero que lleves tuerca de repuesto del asiento, no te vaya a pasar lo de Outes nuevamente.
Boas! Uns apuntes que pregamos teñades en conta e comentedes cos compañeiros. Atender os carteis que estaran o longo de percorrido. TRIALERAS zona tecnica que dependendo da destreza de cada un se pode atacar, ahora ven se chegado o momento pos o pe no chan aparta e non estorbes, evitaras ser atropellado. TRIALERA PELIGROSA Zona tecnica pero de especial risco xa que normalmente o piso é pedra e a caida pode doer mais. ALTERNATIVA recorrido recomendado en caso de aglomeración nas trialeras e ademáis recorrido para tomar aire. CIRCULACION VEHICULOS Zona aberta a circulación de vehiculos e donde debemos respetar a normas de circulación vial normalmente cruces de carreteras.Ollo ter coidado. FORTE SUBIDA OU MOLINILLO despois dunha baixada ven a subida estar atentos porque ahi un punto que o rematar a baixada hai unha curva e subese unhas pedras e non hai tempo a cambiar polo que debedes reducir antes de tomala curva.
Un detalle que hayais publicado esto.Muchas veces pasa que en pendientes poderosas y estrechas el que va adelante no puede mas y para,hasta ahí bien,pero no se les ocurre retirarse y dejar la trazada para el que se está dejando el alma pueda seguir;lo mismo en las bajadas,muchas bajadas se hacen manteniendo la dinámica que se lleva,o incluso dándole mas impetu.Si el,o los de adelante paran porque dudan y no se apartan le pueden cortar el rollo a los que vienen atrás,es conveniente saber apartarse y saber el nivel que tienes y que no te pase como a Manolete que si no sabe bajar trialeras para que se mete. Por aquí quería preguntarle a la organización si piensan hacer como el año pasado que se reagrupaba al personal en el avituallamiento.No se que objeto tiene esa práctica,solo se que luego costaba en los tramos técnicos circular,se formaban tapones,y era por eso,todos a una como en Fuenteovejuna.Espero que de esta vez se pueda rodar mas a la bola de uno.No es una crítica,si repito es porque disfruté mogollón el año pasado. Saludos y suerte,que se que" estades levando traballiños"
Esta o tema solucionado, xa lle puxen unha tuerca e levo outra de repuesto, vemonos enton en Nigran, a Alsa non lle fagas muito caso que esta un pouco pasado.
Charcos, Alsa, entón mirámonos en Nigrán. Mira que ten maldad teu compañeiro Alsa., jejejejeje.........
trialeras a punta e pala,pero barro no mucho porfa ,cuando se claba la bici en esa sustancia biscosa no hay quien la mueba .
Amigo Rockidol; La organización esta en perfecta sintonia con lo que dices. De hecho este año habra algunos cambios. Te explico: Muy posiblemente la salida de la marcha se haga de dos en dos participantes, en vez de salir todos juntos como es lo habitual. En los avituallamientos no se haran reagrupamientos y se pedirá a los participantes que salgan lo antes posible. Esto y otras medidas que os explicaremos en la salida de la marcha esperamos que la hagan mas fluida y que todos lo pasemos mejor si cabe. Os traballiños que estamos levando son moitos pero non nos preocupa por contamos ca colaboracion do temible Exercito Silveira. Este Sábado enviamos en misión especial o noso escuadrón de elite para loitar contra un dos peores rivais que teñen os bikers... "As todopoderosas Silvas e Toxeiras" [video=youtube;Vq0845BJrJU]http://www.youtube.com/watch?v=Vq0845BJrJU&feature=player_embedded[/video]
Por suposto! Habendo alternativas, cal é o problema? Ademais, moita xente (entre a que me inclúo) non irían ata Nigran para andar por pista ancha para facer 36-37 km. O atractivo da vosa marcha son precisamente as zonas técnicas, tanto de baixada, como de subida, que tamén as hai, numerosas e moi boas. Seguide así. O dos avituallamentos paréceme perfecto, xa que non é o mesmo unha marcha no mes de maio-xuño, que en novembro. Se algunha crítica lle teño que facer á do ano pasado, é precisamente esa, que había que esperar en exceso nos avituallamentos, e un quedábase conxelado. Se a saída é similar á do ano pasado, non vexo a necesidade de partir de dous en dous, xa que había tempo suficiente para estirar o grupo antes dos primeiros camiños estreitos. Non se retrasará demasiado saíndo en parellas? Noraboa por estas iniciativas, encamiñadas a solventar pequenos inconvintes repecto ao ano anterior. :bye
O dos avituallamentos paréceme perfecto, xa que non é o mesmo unha marcha no mes de maio-xuño, que en novembro. Se algunha crítica lle teño que facer á do ano pasado, é precisamente esa, que había que esperar en exceso nos avituallamentos, e un quedábase conxelado. Se a saída é similar á do ano pasado, non vexo a necesidade de partir de dous en dous, xa que había tempo suficiente para estirar o grupo antes dos primeiros camiños estreitos. Non se retrasará demasiado saíndo en parellas? Noraboa por estas iniciativas, encamiñadas a solventar pequenos inconvintes repecto ao ano anterior. :bye[/QUOTE] Compañeiro do metal, a posibilidade que estamos a barallar para facer a saida de dous en dous e pola cantidade de sendeiros que temos este ano. Para nos é complicarnos a vida, pero coidamos que vos iredes bastante mais estirados e non vos atrancaredes tan facilmente cos outros. O tema e darvos espacios, ti sabes que precisamente, o mais molesto das marchas e atopar a alguen nunha subida ou baixada dura con trazada única. Seguro que non o remediaremos totalmente pero si en grande parte. Agradecemos sinceiramente a tua opinion e aceptamos consellos, ideas e criticas de todos para facer unha marcha millor cada ano. Inda estamos a tempo. Saudos
Veo que el pelotón está bien disciplinado.Muchas gracias de antemano por la labor que llevais a cabo para que uno se lo pase de coña. Otra cosa que llevaba emparejada lo de retener al pelotón después del avituallamiento,aparte del frio y las retenciones en los singletracks,era al llegar el lavado de bicis,había mangueras suficientes,pero como se llegaba en manada...y luego en las duchas parecido,no quedaba baldosa libre donde poner los pies ni la maleta,y eso que había duchas a barrer.Este año pensaba ducharme con las chavalas,pero si no hay mogollón ya no hace falta En mis palabras no hay crítica,se que buscais opiniones y yo os doy la mia,porque vuestra marcha mola.
Gracias de nuevo por tus opiniones. En cuanto al tema de las duchas y mangeras tambien va a mejorar. Hemos ideado un un genioso plan para que todos os apureis. Los miembros mas trabajadores de la organización se ducharán con vosotros, y ademas os daran un espectaculo con las mangueras. Aqui te dejo el video de los mismos preparando los palets para las trialeras... [video]http://zappinternet.com/index.php?video=CaCqSovJeg[/video] No se en el monte... pero en las duchas correis seguro:-D