En todos los fregados ?? Vale pues te vienes conmigo al IRONMAN de Lanzarote ..¡¡ 17 de Mayo del 2013, para loc@s¡ Tú estás muy fuerte¡ :rambo
Ya me gustaria Blanca, pero es que lo de nadar lo llevo muy mal. De momento igual corro el Maraton de Barcelola el 17 de Marzo que es mes y medio despues de terminar aqui. Despues me dedicare en cuerpo y alma al ciclismo. No se anima nadie? Che va, che!!
A la espera d que eu fiquen de forma "oficial" per al dimecres es queda en anar a Bugarra eixit del forn a les 8. Au99!!!!!!!!!!!!!!
ANARKOETAPAS VARIAS DIA 15/08/2012 Horari: 8h. P. Vallbona. Recorregut: P. Vallbona; Xest; Gestalgar; Bugarra; @ ; Ventas del Villar; Casinos; Marines; Urb. Potya-Coeli; P. Vallbona. Dia 18/08/2012 Horari: 8h. P. Vallbona. Recorregut: P. Vallbona; Llíria; Xest; Turis; Llombai; Carlet; Montserrat; Xest; P. Vallbona. Au99!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com estem en segona pagina eu puje per a que la gent vetja la eixida del dissabte.Ale es vem en no res. AU99!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale,la torne a putjar de la segona pagina. Ja estem en dimecres.Dos dies i un altra vegada el fi de setmana per a pedalejarrrrrrr. Per cert la setmana vinent tinc vacançes i porte idea de eixir dos o tres dies... Ale es vem. AU99!!!!!!!!!!!!!!!!
ANARKOETAPA 25/VIII HORARI: 8h. Pobla de Vallbona i 8:30 creu roja de Bétera. Track: P. Vallbona; Bétera; Oronet; Soneja; Marianet; @ ; Vall D'Uxó; Algar; Oronet; P.Vallbona. Au99!!!!!!
Por si alguien acude antes de las 8:30 a Betera estara una vecina mia , le llaman Irene , estara en las jardineras de la entrada al camino de Lliria. Se viene con nostros hacer la ruta. Saludos.Isidre
Kasto, lo del descanso el viernes sí que es adaptación! Lo de los kilos de menos será por la falta de paella. Ánimo, que aquí te tenemos todos en mente.
Dema fara molta calorrr, tindren que acurtar per estar en la pobla abans de 13,00 si no volem cremarse.
El proper dissabte a falta de que eu fiquen "oficialment" anem a Bejis. Avui he fet la volta Pico,Cova Santa,Montmayor i era la primera vegada que pasaba despres del incendi i el paisatge era desolador:shock:,molt trist:-( Es vem. AU99!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toc,toc,toc, hi ha algu per ahi? A falta de que eu fique Rafa,dema a les 8:00 eixida del forn. Recorregut: Pobla-Benisano-Lliria-Alcubles-Sacañet-Bejis-ESMORSAR-i tornar pel mateix lloc. AU99!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale pues¡, Estareis muy fuertes y morenitos no...? espero agüantar mañana bien el ritmo¡. Un beso:saltador
Me he enterado que Oscar Kalibur ha ganado la Larrau-Larrau mi mas enhorabuena al campeon espero que algun dia pueda venir con nosotros le prepararemos una salida a Bugarra a comer Morro que se que tanto le gusta ,en el bar de costumbre, FELICIDADES CAMPEON.
Me alegro por el,,,,,SALUDOS Y ENHORABUENA a un Paternero. Que no decaiga la Centralita de Anarkia en el Foro!!!! Mañana creo que nos veremos bona nit!!!!!
Aunque se que es muy pronto y no se que salida hay puesta para el sabado que viene propongo que se hagan salidas suaves puesto que ya estamos en temporada baja je,je,je y que demos opcion a que todo el mundo se pueda acoplar por ejemplo, Estivella, El puig, Gestalgar, etc,etc maxi 100 km dando la oportunidad del que quiera hacer algo mas que alarge la salida o suba el puerto con el plato,etc,etc
Pués per al dissabte, varen proposar Montanejos i tornar per Bejis, no sé si entra en el perfil. Bromes a part, Ximo va dir què es faria càrreg de penjar les etapes, amb horaris, tracks, etc... En principi varen parlar de anar a Xelva, amb l'opció de pujaar el Remei per als més en forma. Au99!!!!!!!!!!!!!!!!!