Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Discussion in 'Zona Levantina' started by Isalc11, May 26, 2007.

  1. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0
    Bé, Isalc et dic algo aquesta tarda si m'apunto.

    Tema nocturna: si això pasa de dia imaginat a la nit. Ja cal que ens fem de frontals potents pq sino no podrem baixar com ho fa aquest tio.

    http://www.vttfreeride.com/index/news-463-chaine-contre-chaine.html
     
  2. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    604
    Likes Received:
    1
    Location:
    Girona - Menorca
    Molt bo el video!!! Però collons, ara sí que em farà por sortir de nit! Per si de cas, mai més no tornaré a fer vols com aquests ni a pujar corriols aixecant roda...
    :meparto
     
  3. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    604
    Likes Received:
    1
    Location:
    Girona - Menorca
    Jo dissabte m'és impossible venir... Suposo que diumenge (matí o tarda) faré algo... Si us hi voleu apuntar, ja ho sabeu!
     
  4. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Joined:
    Jan 26, 2007
    Messages:
    341
    Likes Received:
    24
    Location:
    Girona
    Bones Joan,

    llàstima que aquest cap de setmana no poguem coincidir, pero be, segur que ens veiem el pròxim cap de setmana, no ?¿ juas juas ja serà divertit.

    No se si recordes que un dia et vaig comentar algo de bàsquet, doncs ja hem començat la pretemporada, o sigui que si algún dia et vols apuntar a entrenar una estoneta quedes convidat, de moment fem 3 dies, dimarts, dimecres i divendres desde les 21h fins a les 22.30h.

    Ens veiem !!!

    Salutacions.
     
  5. perquisitore

    perquisitore PAJAROTO!!!!

    Joined:
    Mar 19, 2007
    Messages:
    3,395
    Likes Received:
    0
    Location:
    St.Quirze del Vallès, en Casa de Pau y Jaume!!
    Peachu video. S'ha de reconeixer que els francesos en questió de fer videos de parides son els amos......

    Salut companys
     
  6. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0
    Isalllllllllllllllllcccccccccccccc!!!!!!,..............11!! estas per aqui?
    Com quedem?? (si no dius res et faig un truc)

    El video és guapo eh!! podeu donar-li les gracies a un tal Jean que corre pel foro, un tio d'aquests superactiu que es mou per tot arreu.

    Diumenge m'han rescindit el bonobici. (Guaeng, guaeng,, guaennnnggg!!)


    Pd una altre peazo video d'aquesta gent, a veure si n'aprenem!!

    http://www.zapiks.fr/fat-wheels-2007.html

    No en penjo més, en aquesta pàgina n'hi ha molts més vosaltres mateixos, serviu-vos.



    Ok! Isalc, a les 8h al camp de futbol de cassa. Com sempre si algú es vol apuntar queda convidat.
     
  7. AL 575

    AL 575 Miembro Reconocido

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    46
    Location:
    Girona
    Strava:
    presentacio:soc l`Albert he conegut en Josep (gabarres boy) en una sortida endurera, espero poder trobarnos algun dia per fer una sotida.

    ¿Josep confirmes que vindras a la pedalda de Besalu el 11?

    ***** com la meva DEMO 7 dons si he cambiat de bici la Yeti575 me la venc.
     
  8. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0
    Doncs encara no t'ho puc confirmar perque diumenge 9 n'em a fer el Puigmal i encara no se com estarè l'11 i si tindre bonobici.

    A per cert, parlem de la 1ª Desenfrenada a Besalú que es fa el dia 11. Aqui teniu l'enllaç que ens va proporcionar L'AL575 (l'Albert). Sembla que pot estar molt bé.

    Aquí tot la info:
    http://www.desfrenats.com/


    M'oblidava, avui amb l'Ivan hem ens fet uns 40km per les Gavarres, Quart-Cassà-Els metges-La font de l'alsina(Sant Sadurni de l'heure)-Montnegre -St mateu-Llambilles- Quart/Cassà. Impresionant la trialereta per on m'ha fotut l'Ivan baixant dels metges.:rocker i el tram del riu molt divertit també.
    Ultimament amb l'Ivan passem de les barretes i ens fotem uns bons esmorzars, avui BOTIFARRADA als metges.:chinchin

    Vinga!!;-)
     
  9. xsala

    xsala Auto-Baneado

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    336
    Likes Received:
    0
    Al final hi ha ganes de sortir dijous vespre-nit???
    Al final t'has comprat el frontal??
     
  10. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    604
    Likes Received:
    1
    Location:
    Girona - Menorca

    D'aquí a una estona me'n vaig al decathlon a comprar-me'l! Lo de dijous encara m'ho he d'acabar de mirar... diré algo tot d'una que ho sapi, ok?

    Algú s'hi apuntaria? Nocturna noctàmbula dijous a vespre!
     
  11. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    604
    Likes Received:
    1
    Location:
    Girona - Menorca
    Per cert, heu mirat el fil del puigmal? Tema transport... com ens ho hem de muntar? Com a mínim som 4... 2 cotxes? 1 superfurgo G'B's? Jo si voleu puc dur el meu cotxe amb el portabicis; n'hi caben fins a 3.
     
  12. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0
    Bé, estic pendent de saber si tindrè la furgo amb cinc places o la que té dos tant bon punt ho sàpiga us dic alguna cosa. Pel que no heu de patir és per pujar les bicis tant en una com l'altre hi caben totes.

    M'he estant mirant el fil del puigmal, veig que hi ha gent que ho veu molt negre, per mi que no sera tant. Bé ja ho veurem.

    Això són algunes reflexions que hem feia mirant el fil puigmalenc. El que no se és com esta el tema menjar, rollo barretes???

    Uy, uy uy!!! La peña veo que se caga patillas pa bajo!!! Cap problem!!
    A ver unos 30Km de subida, a ver ver, si ponemos que lo hacemos ha velocidad de bípedo (5-6km/h) pues 6km/h por 5h son 30Km más media hora de almuerzo, más media hora de pinchazos y demás pues en total para las 2 del mediodía hacemos cumbre. Para las 16h aproximadamente estaremos de vuelta a Planoles, no?

    Tema frio: Yo me llevo la Windstoper i un buff. Y un chubasquero!!!!! con eso supongo que de sobras. (es lo que llevo en invierno cuando por la mañana se sale con temperaturas negativas)

    Tema transporte: Somos cuatro de Girona, tema solucionado, si nos queda alguna plaza libre lo digo por si alguien sale de Girona y no tiene transporte.

    Un saludo companys!!!


    Doncs això, salut companys!!!
     
  13. xsala

    xsala Auto-Baneado

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    336
    Likes Received:
    0
    Dona el mateix 2 cotxes que 1 cotxe i 1 furgo si la furgo té 3 places.

    Ara bé, si la 5 places esta disponible, sería un punt a favor.

    Per un altre cantó, jo suposo que hauré de ser a una hora raonable a casa (19:00 sería possible???), i potser a vosaltres us interessa agafar-vos-ho amb més calma. Suposo que sent el menjar com s'ha dit a l'altre fil, podré tornar a la hora sense haver de fer un lleig (i anar tots amb la furgo de 5, si és possible).

    Per part meva també tinc portabicis, pero es biplaça.

    Per un altre cantó adverteixo que tinc llantes noves + kevlar. De moment no he punxat. Serà veritat???

    Bé.... algú té cartografia de la zona??? i a ser possible en format digital i calibrada per ozi o compe??? Estaría bé imprimir el mapa amb el track a part de fer servir la tecnología.
     
  14. xsala

    xsala Auto-Baneado

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    336
    Likes Received:
    0
    retiro lo dit sobre el mapa. Ja he vist que al primer missatge del fil puigmal hi ha una imatge (amb problemes de qualitat)
     
  15. xsala

    xsala Auto-Baneado

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    336
    Likes Received:
    0
    Tema transport una altre vegada:

    Mirat amb el TomTom surten 104 Km i 1:44 hrs. Mentalització matinera!!! 2 hores abans a La república??? (autovia banyoles)
     
  16. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    604
    Likes Received:
    1
    Location:
    Girona - Menorca

    Suposo que a les 19h hi podries ser, però no gaire sobrat. La República és un bon lloc per quedar. A més, ens fa venir records... de perdudes glorioses! Oi Xevi? 2 hores abans... serien les 6!!! Jejej

    Si hem de fer dos equips jo puc dur el meu cotxe i si vols xevi intentem anar un poc més per feina... Millor el meu portabicis perquè en el teu no hi entra la meva forquilla, te'n recordes?

    Tema mapes i organització em sembla que el més correcte seria que ho comentessis en el fil general de la sortida no?

    Venga que ja hi queda poc!
     
  17. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    604
    Likes Received:
    1
    Location:
    Girona - Menorca
    Per cert, ahir vaig anar al decathlon i em vaig pillar el frontal més "molongui" que tenien... tot i així, aquest dijous prefereixo fer una bona sortideta pel matí aprofitant que encara no treballo... Ja quedarem la setmana que ve per anar a empaitar senglars!
     
  18. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0
    Bones a tothom!!
    Si voleu la furgó de cinc places, podeu comtar amb ella. Ara si anem plegats el tema de l'hora ja no ho se. Encara que jo crec que si que hi serem a les 19h a Girona.
    Per sortir si anem amb la furgo estaria bé quedar en algun punt a Girona. Les 6 em sembla bona hora per sortir.
    Ara si voleu fer dos equips també em sembla bé, com volgueu. Pero juntets hi haurà més caliu no???
     
  19. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    604
    Likes Received:
    1
    Location:
    Girona - Menorca

    Home per mi seria el millor... si voleu puc dur la guitarra per amenitzar el viatge... això sí, necessitaríem algú que la sapi tocar! jejej
     
  20. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Joined:
    Mar 7, 2007
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0
    ..... si voleu duc el cançoner de les colonies......:-D :-D :-D

    Va digueu algo i confirmem hora i punt de trobada. (bonofurgo?)
     

Share This Page