Ricard Si salís por Galliners y ves que hay felchitas y rallitas pintadas en el suelo, vigila con Raquel que tiene una tendencia natural a seguirlas vayan a donde vayan..........llévala siempre muy controlada, que se nos escapa la puñetera y luego con lo peque que es cuesta de encontrar..... jejejejejejeje. Salut!
No fotem Jami, que en principi La Rachel fa de guia; jo de Galliners nomes conec restaurants :vino Rachel no facis cas; confio en tu.:neutral:
Perqui, un dia d'aquests hem de quedar que t'ensenyaré la segona part d'aquesta ruta per empalmar des de les ruïnes (bueno a 500m.) fins al pinc del vent, amb uns singletracks i trialeretes orgàsmiques i tornada del pic del vent cap a guanta per un altre singletrack idem.
Trato Hecho!!!!!! Suposo que es va desde la cruilla anterior cap amunt passant aprop de guanta´. un día varem passar amb el Loren passant per una trialera de pujada que ens va deixar aprop de Tres pins. Però weno sempre estic a punt per aprendre camins nous.....Thanks!!!!!!!. Quan vaig proposar aquesta sortida ja et vaig atribuir la titularitat, eh? mira que vaig possar que era una ruta que tu vas organitzar l'any passat, jejejejejeje. A veure quan et deixes veure, que ets molt car!!!!!!!! Pensa que ara tenim 3 fémines al grup per fer-li companyia a la Mariona (i a quina més simpàtica). Salut i records a la Mariona
Home gràcies perqui per atribuir-me els drets de la ruta, jajaja, la veritat és que no ho havia llegit perquè els post son molt llaaaaaargs. També hi ha la variant trial.lera de baixar desde les ruïnes fins Sentmenat. Haveure si d'aquí 15 dies ens escapem amb vosaltres; la setmana vinent anem a la marxa Berga-Sant Pedor que ja vaig fer l'any passat i és molt maca.
Ostres Perqui, la pujada que dius crec que ja sé la que vols dir, no és una altra que s'agafa prop de les ruïnes i que surts cap al Farell.
Hi ha un "truc de l'almendruc". Se cogen las fotos, se seleccionan todas y con el botón derecho del ratón "clicas" (como diría Mario Olivetti) sobre la opción enviar a destinatario de correo. Automáticamente te dice que son la ****** de grandes y que si las quieres reducir de tamaño. Le dice que sí, y a partir de ahí investigas un poco, que yo ya no se más, jeje.
Ayer me estrene en sociedad con mi primer mensaje saliendo de las cloacas del lapiz y papel para entrar en el ciberespacio. :toilet Ya he visto que en este foro tambien hay mucho ilegal y bikerlincuente (lease jpeich, alias munyequito, genis & Co.) en el lado oscuro. Como he visto en las fotiquis, todos con protesis plasticas en codos, rodillas,... Soy el de la orbea (que nunca se estropea) con el mallot de la gosol-berga que ayer di una vueltita con la penya dels mussolencs. Salida wapa y con buena gente. A repetir :saltarin :saltarin :saltarin Que vaya muy bien por esas nieblas osonenques!!!!!!!!!!
Paco, la muchacha que lleva el cinturon de tu avatar donde se compra?la2 txavi2003, http://www.fotosizer.com/download.aspx
Ei si! yo se de mas de una que quedaria preciosa con ese cinturon.Josep tu para que lo quieres?? No tendra nada que ver Xiquitin con ello,no? jajajajaja P.D. Yo tambien quiero ser maestro biker!!!!!
copion.......:burladia: EDITO: Loren, no es para Xiquitin.............pero no se lo digas que se enfada :mrgreen: