Els organitzadors del club Matzem de Muro ens comuniquen que el pròxim dia 20 de Juny, tindrá lloc la Kdda nocturna de Sol a Sol que es be celebrant estos ultims anys. L'itinerari en un principi es vol desarrollar recorrent el famos transbenicadell, una ruta divertida relaxá i amb moltes ganes de pasar-ho be, on caben tots els nivells fisics i psiquics... Sols tens que portar llum, casc, algo per pegar un mosset i moltes ganes de disfrutar. Pròximament colgaré el perfil de la ruta per a que mireu que no fa falta ser superman per fer-la, de moment vos deixe el cartell. Espere que assistiu i no vingau amb escuses barates. Aci tenim ja el perfil i la ruta
Data rectificá, Tipotane tranquil que es simplement una manera de dir-ho, no es que estigam tota la nit per ahí, mireu si podeu vindre ja que es una nocturna molt guapa
Mira per on coincideix també amb la nocturna de Des-Peña-T que farà també un itinerari el dia 20 per la nit!!! Que s'ho passeu molt be!!!!
hardpower, explicans com será la ruta mes o menys, la ruta es farà per sendes o per pistes? hi haurà trialeres?:mrgreen: Adeu!!!
La nit del 20 estará il.luminada per bikers per tot arreu de la comunitat jejeje La ruta al ser nocturna hi ha que anar amb compte i la gent no demana molta cosa complicada, així i tot algunes sendes i trialeretes agarrarem cruzant tot el benicadell, pujant per el Port d'Albaida i finatlizant per Beniarres, si podeu no vos la pergau ja que es molt divertida. Ahí volia voret jo, i de pas vorás la senda per la que em preguntaves una volta.
Si, la ruta sera como cada año por detras del benicadell;Muro-subiremos puerto albaida viejo-se cojera la senda a mano derecha,que nos llevara a la Font Freda-(ya por pista)-hasta entrar a mano izquierda por un sendero que nos llevara a la fuente(cena)-subiremos a la casa del guarda-se cojera un sendero muy guapo que nos llevara directamente arriba del puerto de Beniarres-por ultimo buscaremos Gaianes y de vuelta a Muro!!!! Recordat que sera Luna llena dia 18,que nos quedara algo para el 20!!!! si el tiempo esta despejado disfrutaremos!!!!!!!
jejej, la font on sopem crec que es diu la font de la granota (crec) Per penjar fotos: Ir a avanzado/ Manejar archivos adjuntos/ Examinar(Busques la foto que vols) i ok, pot ser que no et deixe colgar-la si esta es molt gran on deuries de reduirla en un programa com paint o photoshop