yo no toco la carretera... muy poco... ayer solo toque el asfalto del canal.. el resto eran caminos sin asfaltar o mal asfaltados. lo que no hago son trialeras pero aun me clave por dos sendas.
SPOKY ,,,, Per a eixos casos que comentes del rendiment al meu grup te un nom, que es diu, " entrar en la ELITE " ... simplement has aumentat el teu nivell de tant entrenar, no hi ha volta de fulla ,,,, O siga, que ara eres uno de la ELITE !!!!!!!! PD: Recordeu que la BTT es per a DISFRUTARLA ..,, !!!!! .....
Pues 82 km por caminos de tierra y sendas...com diu Skamot...estas en la élite macho...para la proxima marxa volem un "topabajo" en el top 10!
JAJAJA ya me gustaria ami estar en la elite... va ser que no.. simplemente que me entrenado fuerte.. los de la elite siempre me sacan 20 minutos en las marchas
Per cert...els de Manuel aneu a la KDD?? Ací molt de parlar d'entrenaments i competicions però no veig jo molt de moviment!! Homeee...també he de reconeixer que entre al Foro de uvas a peras!!
71 km .. de puro MTB... **** fijate si estaria lejos.. que e visto una cabra de monte con sus cuernos y todo dando saltos por la loma de la montaña.... me quedao flipao.. al final la media a bajado a 17.5 km/h voy a ver si analizo el track porque el gps se paraba cada 5 minutos y no tengo el perfil. pero es la caña ... NO APTO PARA CARDIACOS... que manera de subir... quatretonda era una autopista al lado de esta ruta... al final e llegado a forata..
viendo la caña que te estas metiendo, no estaria de mas hacerte un reconocimiento medico- test de esfuerzo etc. eso puede que te aclare algunas dudas. como si puedes ir a mas o has de bajar el ritmo de entrenamientos
vaya cagada...no se a grabado el track solo a trozos en fin.... la repetire y pondre el perfil...(aunque dejare pasar unas semanas porque vaya tela si es dura tu) la ruta transcurre por la zona del pico del ave... casi a 1000 mts de altitud... y una cota inicial de 100 mts sobre el nivel del mar.. OCT.. gracias por tu preocupación,, aunque yo no me preocupo mucho de eso.. como de todo no me noto ningun sintoma de flojedad (por lo de la anemia) aunque lo de la prueba de esfuerzo estaria bien pero para luego entrenar con pulsometro... en fin voy a preparar la to pabajo de agosto de mi cupleaños 1 año de MTB... jeje
teoria de que si espanya fora un donuts 1-si espanya fora un donuts...tindriem un llac on ciudad real,segovia i extremadura,tindrien una especie de costa....per tant hi hauria mes explotació inmobiliaria... 2-si espanya fora un donuts...tots el madrilenyos es trasladarien a les costes,per lo tant la afluencia masiva de banyistes ens deixaria moltes dies sense poder anar a la platja.(als comerciants de les zones costaneres els vindria molt be,perque aixi guanyarien mots mes diners..) 3-si espanya fora un donuts...al hi haure mes gent a les zones costaneres,la platja estaria molt mes bruta,es veritat que es necesitaria mes gent per a trevallar,pero si aixó ha d´influir en el habitat...pues no conve massa.. 4-si espanya fora un donuts...per poder anar de viatge a portugal,tindriem que gastar-nos mes gasoil,perque s´ha de pegar mes volta i fer més kilometres..i tal i conforme esta el preu del barril de cru (que no de cervessa),no ens convé massa.. 5-si espanya fora un donuts...teoricament si fos aixi,al ser redó...desapareixerien moltes ciutats com penyiscola,la corunya,figueres...etc,etc bueno me´n vaig a esmorçar perque ja m´ix fum del cap de pensar pros i contres de si espanya fora un donuts... ala....a seguir dándole
no cregues...lo q pasa esq aixi em despeje un poc de la p..a faena esta... quan torne a naixer de professió seré ric... o client d´opel...q mira q donen pel cul!!!!!