Hola a tothom, El diumenge 15 de juny tenim la tercera edició de la BTT CINGLES DE BERTÍ, amb sortida al ajuntament de Gallifa (Vallès occ.). Teniu tota la info a www.cingles.es i les inscripcions ja estan obertes. Esperem que ho disfruteu doncs aquest any hi ha moltes novetats. Ens veiem!!
Una pregunta! Com és el recorregut? Quin tan per cent de corriols hi ha? (més o menys, eh!), o per el contrari hi ha molta pista...? Els endureros disfrutarem? És una bona zona per descobrir els Cingles de Bertí!
Hola, aqui podeis encontrar los tracks de las dos ediciones anteriores para haceros una idea. http://www.penyamussolenca.org/foro/viewtopic.php?f=2&t=329 pedalada totalmente recomendable. Saludos,:saltarin
Els endureros "patireu" els 9 o 10 kms de pujada inicial però a partir d'allà disfrutareu. Hem treballat netejant i recuperant senders que feia segles que no s'hi passava!. Aquest any hi ha mes corriols que en les dues anteriors edicions, no voldria equivocar-me al dir que en el llarg trobareu uns 7 kms de single-tracs. Com diem a la web, en algun tram molta gent haurà de baixar momentaneament de la bici i només els mes tècnics ho baixareu be. En qualsevol cas, crec que és per disfrutar.
Hola jo la faré, però encara estic decidint quina faré... Reitero la pregunta de com està de fang, per si es gaire perillós. Salutacions
Hola companys, de moment si que n'hi ha de fang, sobre tot a la segona meitat (és a dir a rec llarg). El tram que podem considerar "perillós" és a la primera baixada despres del avituallament. És una trialera dificil quan esta seca, i ara amb fang la cosa es complica. Pero estem parlant de 150 o 200 metres com a maxim, per tant si un no ho veu clar lo millor és carregar la bici a l'esquena i llestos, no? De tota manera diuen que la pluja s'acava avui i per tant hi ha tems que sequi una mica. QUE DISFRUTEU!
Hola a tothom. Jo ja estic inscrit i m'han dit que han fet un reportatge per tv3 o el 33 es cert aixo. Perque no soc capaç de trovar-ho.
Haurieu de dir per on passa el recorregut, perquè a mi m' interessaria anar a veure-ho, especialment alguna rampa de pujada maca (per veure com pugen) i algun corriol de baixada complicadot...