3ªBTT CIUDADE DE OURENSE 3 DE JUNIO DEL 2012

Tema en 'Galicia' iniciado por wellgo2002, 9 May 2012.

1. wellgo2002

wellgo2002 CICLOSPORTGIL

Me Gusta recibidos:
    6

TODA LA INFORMACION EN LA WEB
    www.ccduasrodas.es
    http://ciclosportgil.100foros.com/3btt-ciudade-de-ourense-3-de-junio-del-2012-vt1241.html

3ª Marcha BTT Cidade de Ourense 2012
    El Club Ciclista Duas Rodas quiere informar, a todos sus amigos y amantes de la bicicleta de montaña, de la organización de la 3ª Ruta BTT Cidade de Ourense, que este año y tras varios años sin celebrarse, tendrá lugar el próximo día 3 de Junio de 2012 en la Capital termal de nuestra comunidad, Ourense.
    La organización ha decido que el nº de participantes sea ilimitado, pero no así el de comensales, que por motivos de aforo será de 150 personas, entre ciclistas y acompañantes, así que también nos vemos obligados a restringir el nº de acompañantes (a 2 personas por participante) ya que esta es una marcha ciclo-turista. (si el acompañante es menor de 5 años puede asistir sin inscribirse pero no podrá ocupar una silla sino que deberá estar con sus padres). Recordad, sólo se restringe el número de comensales no de participantes.
    Un cambio IMPORTANTE de este año es que las inscripciones en el día se verán incrementadas en un importe de 5€, las inscripciones anticipadas se realizarán por internet en la propia página web del Club Ciclista Duas Rodas (www.ccduasrodas.es ) y antes del día 1 de Junio de 2012. También será obligatorio poner tanto en internet como en el recibo del banco el nombre, apellidos y DNI para evitar confusiones. Las Inscripciones se abrirán el día 9 de Mayo, y en nuestra página web www.ccduasrodas.es encontrareis toda la documentación de como inscribiros así como la lista de inscritos.
    Precios:
    Participante Federado:
    Con comida: 15€
    Sin comida: 8€
    Participante NO Federado:
    Con comida: 25€ (13+12€ seguro de 1 día)
    Sin comida: 20€ (8+12€ seguro de 1 día)
    Acompañante: 12€
    Queda terminantemente prohibido acceder a la marcha sin dorsal, el CC Duas Rodas contará con el apoyo de las autoridades competentes para poder echarlos de la misma, ya que nosotros somos responsables de todos los participantes y los que no tengan dorsal no cumplen las normas de la marcha.
    Normas de obligado cumplimiento:
    -Tener más de 16 años (los menores de edad con permiso firmando de los padres)
    -Licencia federativa en vigor o seguro del día (12€)
    -Uso obligatorio del casco.

MEMORIA:

O Clube Ciclistas Duas Rodas en colaboración co concello de Ourense organizan a 3ª RUTA BTT CIDADE DE OURENSE 2012, con un percorrido de entre 35 a 40 Km de dificultade media alta, polos sendeiros e camiños dos montes das parroquias de Seixalbo, Sta Mariña do Monte, Alto do Cumial, Ceboliño, Mende no Concello de Ourense e arredores.
    Podemos destacar no deseño do trazado desta marcha BTT cicloturista a búsqueda de tramos forestais desaparecidos polo paso do tempo así como a recuperación de antigos camiños actualmente en desuso. Tratase dun percorrido polos pobos do concello de Ourense, achegandose os montes dos concellos limítrofes como Pereiro de Aguiar e San Cibrao das Viñas. Destacar, como non, as beiras do Río Miño e Loña, polas que discorre o chamado ‘’Paseo Fluvial das NINFAS’’ e polas cales, nesta edición, ciclaremos parte das mesmas.

FICHA TÉCNICA:

NOME: 3ª RUTA BTT CIDADE DE OURENSE
    SAIDA E CHEGADA: COMPLEXO DEPORTIVO DE OIRA
    DATA: 03/06/2012
    HORA DE SAIDA: 09:30H.

1. A marcha contará con un avituallamento na metade do percorrido, sólido e líquido.
    2. Entregaráse a cada participante un recordo conmemorativo do evento.
    3. Asistencia mecánica gratuita.( pezas a cargo do participante.)
    4. Servizo de ambulancia e medicina.
    5. Servizo de duchas no complexo deportivo.
    6. Xantar nun restaurante da zona.
    7. Sorteo de agasallos o remate do xantar.

REGULAMENTO:

1º- O CLUBE CICLISTA DUAS RODAS coa autorización da Federación Galega de Ciclismo e organismos competentes, organiza a 3ª MARCHA BTT CIDADE DE OURENSE que se celebrará o vindeiro 03 de XUÑO de 2012.
    2º- A hora de saída da ruta será as 09:30 horas do día 03 de XUÑO de 2012 dende o complexo deportivo de Oira, e o tempo estimado para a realización do percorrido da mesma é de 4:30 horas.
    3º- Esta marcha está aberta a tódolos ciclistas maiores de 16 anos que estén en posesión de licenza federativa do ano en curso. Os menores de idade deberán achegar unha autorización firmada por pai/nai ou titor maior de idade e acompañados do mesmo no transcurso da marcha. Que non esté en posesión de licenza federativa, para poder participar terá que tramitar a dita licenza de un día (seguro de accidentes e responsabilidade civil) concedida pola Federación Galega de Ciclismo ao precio do ano en curso de 12€.
    4º- A ruta será controlada pola organización, non podendo adiantar á mesma, agás nos tramos libres.
    5º- A ruta está prevista para 200 participantes ainda que non existe límite de participación, non sendo o mesmo criterio para o xantar, que por motivos de aforo si que se limita a 200 comensais.
    6º- A organización, pon a disposición dos participantes, servizo de ambulancia, asistencia mecánica gratuita durante a marcha (pezas a cargo do participante), protección civil, avituallamento sólido e líquido, duchas e recordo conmemorativo.
    7º- Todolos participantes considéranse en excursión persoal, debendo aterse as normas do vixente Regulamento Xeral de Circulación, considerándose persoalmente responsabeis das posibles infraccións que poidan cometer.
    8º- É obrigatorio o uso de casco protector.
    9º- A organización non se fai responsable de ningún accidente do que puidera ser causa ou víctima o cicloturista participante, como tampouco se fai solidario dos gastos nin das débedas que puideran contraer os participantes durante a marcha, nin dos extravíos ou averías que puideran sufrir as bicicletas ou outros equipamentos dos participantes.
    10º- A organización resérvase o dereito de modificar aquelo que as circunstancias aconsellen para o correcto desenlace da ruta.
    11º- O percorrido estará debidamente sinalizado.
    12º- O mero feito de incribirse na presente marcha supón a aceptación do presente regulamento e a renuncia a todos as dereitos contra a Organización, patrocinadores e colaboradores derivados dos danos que se puideran acosionar na presente marcha.

Última edición: 11 May 2012
  2. juanpo

juanpo Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Si sale como la de palmes, entonces va a ser impresionate

3. juanpo

juanpo Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    O cc duas rodas ten o liston moi alto, pero coñecendoos superaranse e saldra unha ruta pa recordar

4. wellgo2002

wellgo2002 CICLOSPORTGIL

Me Gusta recibidos:
    6
    QUEREMOS RECORDAR QUE ESTE ANO A COMIDA SERA NUN RESTAURANTE
    ESTA OLADO DAS DUCHAS E DA SALIDA E CHEGADA

5. wellgo2002

wellgo2002 CICLOSPORTGIL

Me Gusta recibidos:
    6
    ULTIMAMENTE ESTAN OS BANCOS COBRANDO 3 EUROS POR FACER O INGRESO DAS MARCHAS E DEMAIS EVENTOS PA EVITAR ESO PODEDES PAGAR DESPOIS DE FACER A PREINCRICION EN CICLOSPORTGIL OU O MISMO DIA DA MARCHA MEDIA HORA ANTES DA SALIDA O RECOLLER O DORSAL

6. wellgo2002

wellgo2002 CICLOSPORTGIL

Me Gusta recibidos:
    6

rueda de prensa de la marcha

Última edición: 16 May 2012
  7. ELISEO

ELISEO Señor del jierro

Me Gusta recibidos:
    278
    esta no me la pierdo. Saludos

8. ELISEO

ELISEO Señor del jierro

Me Gusta recibidos:
    278
    la otras dos ediciones fueron espectaculares y esta seguro que no se quedan atras

9. wellgo2002

wellgo2002 CICLOSPORTGIL

Me Gusta recibidos:
    6
  10. albertol.

albertol. Miembro

Me Gusta recibidos:
    12
    Strava:
    Pues anotado estoy....
    ¿Podríais poner un enlace con el track de la ruta?
    Tengo ganas de ir catandola...

11. wellgo2002

wellgo2002 CICLOSPORTGIL

Me Gusta recibidos:
    6
    ESTAMOS CON EL TRACK A VUELTAS EN BREVE LO PONDERMOS EN LA WEB ccduasrodas.es y un enlace desde aqui

12. ELISEO

ELISEO Señor del jierro

Me Gusta recibidos:
    278
    estamos a la espera:):)

13. wellgo2002

wellgo2002 CICLOSPORTGIL

Me Gusta recibidos:
    6
    rutabttourense.jpg

ESTA SERA LA RUTA FINAL DEL BTT EN BREVE SUBIREMOS EL TRACK

Última edición: 20 May 2012
  14. ELISEO

ELISEO Señor del jierro

Me Gusta recibidos:
    278
    Pinta muy bien el recorrido

15. juanpo

juanpo Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    tiene dos subiditassss, espero que las bajaditas mererzcan el esfuerzo que se va a realizar, que viendo por donde transcurre creo que noooo defraudara

16. ciclosport

ciclosport Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    a ruta promete jejeje e a baixadiñaaaaaa ufffff impresionante :eek:la2

17. calan

calan Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    640
    Preinscrito.

En el km. 4-5 tiene una subidita donde se hará la primera selección natural. jj

SALud

18. ELISEO

ELISEO Señor del jierro

Me Gusta recibidos:
    278
    Alli nos veremos Calan, claro que cuando llegue la hora de la seleccion natural yo dejare de verte jejeje. Saludos

19. Tetaro

Tetaro si lo se no salgo...

Me Gusta recibidos:
    59
    Eliseo, vamos juntos.

saludos

20. ciclosport

ciclosport Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    calan pos endurolai non hay subida que se resista ademais merece a pena xa que despois ven a baixadiña
    que e impresionante merece a pena

Compartir esta página