algú de Granollers

Tema en 'Cataluña/Catalunya' iniciado por ignasigarcia, 11 Mar 2011.

1. ignasigarcia

ignasigarcia Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Bones, espero no crear un tema que ja estigui obert...he estat mirant i buscant i no he torbat....
    "pos lo dit"...hi ha gent de granollers que sorti o volgui sortir a pedelar una estona amb Btt?
    Normalement surto sol o amb un o dos amics, i solem fer "rutilles" de 40km, nivell mig...no ens considerem novatillos però ni molt menys experts!
    pos eso,

Salut i pedals per tothom!!

2. DAVER7

DAVER7 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Yo soy de Mollet, asi que no me importaria ir a Granollers algun que otro dia, asi que puedes contar conmigo.

Salu2

3. andresbcn

andresbcn Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    335
    A Granollers n'hi ha més d'un club ciclista...n'hi ha un on tinc un amic que fan sortides de MTB de diferents nivells. Es diu tandem bike o algo semblant que conté la paraula tandem...seria questió de buscar-ho be.

Salutacions

4. ignasigarcia

ignasigarcia Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Merci per la info, i DAVER7, quan volgtuis podem quedar un dia!

5. David Espejo

David Espejo Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola , yo soy de montornes, y tambien me gustaria salir un dia con vosotros a rodar, mi nivel es medio - bajo.
    mi direccion es daesga75@hotmail.com

Saludos !

6. Toni_CorrodAmunt

Toni_CorrodAmunt Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei jo soc de Corró d'Amunt, i sorto quan puc, de fet m'agradaria sortir amb grup, si us animeu, digueu-me quelcom el meu mail tonitorres0@yahoo.es

gracies, A10

Toni

7. superpan

superpan Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Pues yo soy de Montmelo y me apunto si quedamos un dia tod@s para hacer una rutilla guapa, mi nivel es mas bien medio tirando a bajo.
    Saludos

8. supernormal

supernormal Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    dONCS JO ET RECOMANO ELS VARIS GRUPS QUE TROBARAS AL FACE,EL TEMPLO DEL BIKER I BIKERS CANYA AL FERRO...SORT!

9. Denisa

Denisa Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola!
    Me acabo de iniciar, por lo tanto estoy en una situación similar y también salía sola o con algún/a amig@ pero me gustaría salir con un grupo y la verdad es que voy algo perdida xD Así que si quedais yo también me apunto, denisa_666_metallica@hotmail.com
    Saludos :)

10. Toni_CorrodAmunt

Toni_CorrodAmunt Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola, perfecte sembla que tenim "quorum". Jo soc nou en tot aixo dels forums i blocs i no se si haig d'enviar un missatge privat o escriure al tema.... Si teniu mes experiencia que jo ja direu si haig de continuar en el Tema o amb missatge privat. Be, si us sembla be podem quedar per dissabte vinent? per el mati abans que faci molta calor! . Clar jo recomano la meva zona que es molt xula per la btt, molts corriols pistes, a les faldes del parc natural del montseny i bon menjar si cal, hi han sortides totes per bosc, sense que et doni el sol, i per tots els nivells. Però aixo no vol dir que no vagi on al final quedem.

Be jo proposso, dissabte sobre les 8 (matineu molt?) per Corro que esta a 10' de Granollers.
    Vinga que estará molt xulo!!!

Toni

11. Benatae

Benatae Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    yo soy de l´ametlla del valles, hoy e salido porla zona de corró y he subido al pantano, y muy chula la zona.
    Si lo haceis el sabado que viene y puedo me apunto.

Compartir esta página