Bones, espero no crear un tema que ja estigui obert...he estat mirant i buscant i no he torbat.... "pos lo dit"...hi ha gent de granollers que sorti o volgui sortir a pedelar una estona amb Btt? Normalement surto sol o amb un o dos amics, i solem fer "rutilles" de 40km, nivell mig...no ens considerem novatillos però ni molt menys experts! pos eso, Salut i pedals per tothom!!
Yo soy de Mollet, asi que no me importaria ir a Granollers algun que otro dia, asi que puedes contar conmigo. Salu2
A Granollers n'hi ha més d'un club ciclista...n'hi ha un on tinc un amic que fan sortides de MTB de diferents nivells. Es diu tandem bike o algo semblant que conté la paraula tandem...seria questió de buscar-ho be. Salutacions
Hola , yo soy de montornes, y tambien me gustaria salir un dia con vosotros a rodar, mi nivel es medio - bajo. mi direccion es daesga75@hotmail.com Saludos !
Ei jo soc de Corró d'Amunt, i sorto quan puc, de fet m'agradaria sortir amb grup, si us animeu, digueu-me quelcom el meu mail tonitorres0@yahoo.es gracies, A10 Toni
Pues yo soy de Montmelo y me apunto si quedamos un dia tod@s para hacer una rutilla guapa, mi nivel es mas bien medio tirando a bajo. Saludos
dONCS JO ET RECOMANO ELS VARIS GRUPS QUE TROBARAS AL FACE,EL TEMPLO DEL BIKER I BIKERS CANYA AL FERRO...SORT!
Hola! Me acabo de iniciar, por lo tanto estoy en una situación similar y también salía sola o con algún/a amig@ pero me gustaría salir con un grupo y la verdad es que voy algo perdida xD Así que si quedais yo también me apunto, denisa_666_metallica@hotmail.com Saludos
Hola, perfecte sembla que tenim "quorum". Jo soc nou en tot aixo dels forums i blocs i no se si haig d'enviar un missatge privat o escriure al tema.... Si teniu mes experiencia que jo ja direu si haig de continuar en el Tema o amb missatge privat. Be, si us sembla be podem quedar per dissabte vinent? per el mati abans que faci molta calor! . Clar jo recomano la meva zona que es molt xula per la btt, molts corriols pistes, a les faldes del parc natural del montseny i bon menjar si cal, hi han sortides totes per bosc, sense que et doni el sol, i per tots els nivells. Però aixo no vol dir que no vagi on al final quedem. Be jo proposso, dissabte sobre les 8 (matineu molt?) per Corro que esta a 10' de Granollers. Vinga que estará molt xulo!!! Toni
yo soy de l´ametlla del valles, hoy e salido porla zona de corró y he subido al pantano, y muy chula la zona. Si lo haceis el sabado que viene y puedo me apunto.