Hola, sóc "novata" en aquest fórum..!! jeje, però ja l'aniré investigant mica en mica..... :alloreto Vull comprar-me una bicicleta nova, però m'agradaria que algú me'n pogués aconsellar una... La busco bona, però tampoc a l'extrem... busco una tipus Mountain Bike. Només la vull per traslladar-me de casa a la feina i per anar a fer una mica d'esport de tant en tant per algun caminet de sorra o muntanya fàcil. No busco una bicicleta per fer "gamberrades" ni per anar a fer ralling o trial per la muntanya, ni molt menys...! El pressupost a invertir seria d'uns 300 euros (més o menys). És millor que el canvi de marxes sigui de palanqueta que no pas de manillar giratori no?? Hi ha algú que em pugui aconsellar una marca en concret?? Si m'agafés una ORBEA, algú coneix algun model que s'adapti un xic al que demano?? Ostres, si algú em pogués ajudar una mica us ho agrairia!!!! Gràcies, fins aviat!!!
Molt bones! La veritat que estava llegint el teu post i anava pensant...una Orbea, i quan ho he llegit he dit...perfecte. Amb el teu presupost la veritat que n'hi ha una quantitat de bicis increible, moltíssimes. Obviament no tindràs lo millor del mercat però per a lo que vols fer et faran el pes. Dins d'Orbea tens MTB com la SPORT DAKAR o la SPORT TENERE. La meva recomanació es que et passis per una tenda de bicis que tinguis a prop d'on vius, preguntis, miris i provis. Fugeix de les marques de les grans superfícies (Carrefour, Corte Inglés, etc). Una altra opció (molt bona en relació qualitat/preu) és el Decathlon, a on també tens bicis que s'adapten als teus requeriments de funcionalitat i preu. De totes maneres lo més important és que tinguis ganes de sortir i passar-ho be. Salutacions
:angel Holaaaa Ostres, moltes gràcies!! Doncs quina sort que em diguis lo del Corte Inglés, pk era el proper lloc on pensava anar a fer una ullada. Pel que fa al Decathlon, vaig anar-hi, però de la varietat que hi havia, no varen fer-me pas massa el pes, a més, el noi que m'informava, va posar-hi algunes pegues en el tipus de bicicletes que tenien en aquells moments.... que les que de veritat eren mig bones, totes es disparaven de preu, cap al volstant dels 450 euros.... per tant, vaig fer mitja volta i lala , ALE!! ...vaig pensar que ja en trobaria en un altre lloc. Preguntava per les ORBEA pk a més a més d'estar bé en quant a qualitat/preu, diuen que estèticament són molt maques. jeje:saltarin I si pretenc gastar-me uns calerons, tant per tant que doncs que sigui MA-CA, no?? jeeeeeeeeee Miraré aquestes que em dius, a veure que tal!! MOLTES GRÀCIES COMPANY!!!!!!!!!!!! FINS AVIAT!! SALUT!!! :aplauso3
Jo afegiria una petita recomanació. Si no t'importa anar a la última demana bicis d'anys anteriors, pel mateix preu tindras una bici millor. Les dues bicis que he tingut han sigut de temporades anteriors i m'he estalviat molts diners, en algunes ocasions l'unic que les diferencia de les del any actual es la pintura del cuadre i poca cosa mes.
Doncs jo al contrari que le company, tampoc descartaria la marca del Corte Inglés. Les BPRO, jo les trobo més maques, esteticament parlant que les del decathlon. Conec un parell de noies que van començar amb aquestes bicis i estaven encantades... Jo de tu ho miraria...
hola de nouuuu!! m'he mirat les orbea sport dakar i la tenere, SÓN GENIALS I MAQUÍSSIMES TOTES DUES!! :alloreto A més a més, hi ha l aopció d'escollir uns colors dels que realment volia, blau elèctric o taronja! La única pega és que el quadre és recte, és a dir, per home, i a mi m'agradaria que fos l'inclinat. N'he vist una de la Orbea que es diu IRATI. Genial, però caríssima per mi i per el que pretenc gastar-me... val aprox. 700 eurettttssssssss....!!! GRRRRRRR..... En sabeu alguna que sigui per l'estil d'aquesta IRATI però més econòmica??? Veig que hi enteneu força tots!!! Merci!!!!la:ymca Fins aviat!!!!!! SALUT :bye:canta
Has anat a alguna tenda física? Demana allà mateix que t'ensenyin les MTB per a dona que tenen. De totes maneres, si t'agrada amb quadre per a home...quin problema n'hi ha? És només això, no canvien ni els components, ni la qualitat, ni res...només l'estructura. De totes maneres, mira't aquests models Orbea per a dona http://www.bikestocks.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=Y450 http://www.bikestocks.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=Y025 http://www.bikestocks.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=Y446 http://www.bikestocks.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=Y448 (només te'ls poso per a que els vegis...jo a aquesta pàgina encara no he comprat, encara que no parlen malament) Salut!!
ei!! I tant que m'agraden les d'home, però no les trobo tan còmodes com les de dona amb la barra baixa. He anat a vàries botigues, vaig estar a punt d'endur-me'n una, però al final vaig desistir pk físicament no m'agradava.. era de 300 euros Crec que aniré a la recerca de més botigues especialitzades fora del poble, a veure què trobo. Per internet no m'atreveixo a comprar res, pk prefereixo pujar sobre d'ella, veure-la, que me l'ajustin a mida, etc. Miro per internet per buscar models, i per després demanar a alguna botiga si el té. Ara mateix vai a veure aquests enllaços que adjuntes! Gracies de nou!!! Salut i fins aviat!!! També miraré les altres marques que em recomanen els altres usuaris! Aps, i una altra pregunteta... jeej, espero no ser pesadeta.. Les de marca CONOR estan bé?? SALUT!!! GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!
AHHHHHHHHHHH, la orbea del segon enllaç és la que vaig estar a punt de quedar-me!!! però a la botiga només hi havia la blava (i aquell blau no m'agradava gens..) de la meva talla, i la blanca, però aquesta última no era de la meva talla, era petita. Creieu que està bé aquesta orbea del segon enllaç pel que demano??? saluttttt!!!!!!!!!
Són bicicletes sencilletes...et porten frens mecànics que si no vols fer massa el burro ja et van bé. L'única cosa es que has de ser conscient que per 300 euros tindràs una MTB força limitada. Amb això no vull dir que no la puguis fer servir, ni que se't trencarà si un dia surts per la montanya, ni que et durarà tres mesos...ni molt menys...l'únic que has de saber per on et ficaràs i lo que aquest tipus de MTB pot aguantar. De totes maneres si comences a utilitzar-la i a sortir, tu mateixa veuràs si se't queda curta o si ja en tens prou...però bueno, una MTB d'aquestes caraterístiques jo no la veig malament per a lo que vols. I escolta...que ara parlem de 300 euros com si fos qualsevol cosa...però són calers...i no pocs.
Holaaaa I tant que són calers...! I més ara que busco feina....!!! Per això que vull una bicicleta que estigui bé. Ni molt cara ni tampoc massa barata. Així què creus, o què creieu, que me n'hauria de mirar a partir de 350 euros per amunt aprox.?? Crec que una com la T-Ravel SPORT 11 DAMA A-40, seria un bon model per a la meva talla ara per ara. I sixí, més endavant, com em dius, ja veuré si se'm queda curta o en necessito una de millor. Però com que no aniré a llançar-me per cap barranc..!! jeee, crec que ja em servirà. SAlut, fins aviat!!!!! ;-)
Per a l'ús que li vols donar em sembla que gastar-se més de 300 euros es una mica de 'sibarita'... Pel que la vols, amb uns V-Brakes ja en tens prou, no calen frens de discs ni més històries rares... Bé, és la meva opinió, està clar q com més cara, millor bici serà... Salut!
hola la meva recomanacio es una orbea sate que per lo que porta esta molt be y costa uns 425 euros en bikestok.sort