Baixamos montefaro (edr 2010)

Tema en 'DownHill' iniciado por TOBEPIC, 18 May 2010.

1. TOBEPIC

TOBEPIC Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    EDR 2010
    Os Concellos de Ares e Mugardos (A Coruña) xunto coa Asociación Bimares e o Club Ciclista Ferrol querémoste convidar a participar na nova edición do EDR 2010 (Entre dúas Rías).

Este ano o noso obxetivo é poder ofrecer 3 actividades diferentes relacionadas co mundo do BTT que terán lugar durante os vindeiros 12 e 13 de Xuño.

O sábado 12, a partir das 09'00 e tendo como punto de encontro o histórico Mosteiro de Santa Catalina- Montefaro en Ares poderás participar no que decidimos chamar "Baixamos Montefaro". Unha proba que, sen lugar a dúbidas, sorprenderá os amantes das baixadas rápidas.Contaremos cun vehículo para os remontes.O uso de casco integral é obrigatorio. O noso obxetivo é claro: poñer a dispor dos mais atrevidos unha rota que será moi divertida nun enclave tan extraordinario como é Montefaro.

Os acompañantes, que o desexen, poderán disfrutar dunha rota sendeirista guiada.
    O mesmo día, a partir das 16'00 dende o Pavillon Polideportivo de Mugardos emprenderemos a "I EDR Feminina", unha magnífica rota de btt pensada para todas aquelas rapazas e mulleres iniciadas neste deporte. A rota percorrerá os concellos de Ares e Mugardos, sumando un total de 30 qms. de dificultade moderada. Teremos a oportunidade de rodar por pistas con impresionantes vistas, sendeiros rodeados de natureza e cruzaremos aldeas e pobos con gran encanto. Esta é a primeira rota feminina federada que se celebrará nestes lares e é a nosa ilusión que sexa a primeira de moitas edicións mais. Aínda que o seu trazado está pensado para o cicloturismo feminino, por suposto que está aberta a participación masculina.

O domingo 13, as 09'00 e dende o Pavillón Polideportivo de Ares, daremos pistoletazo de saída a unha nova edición da xa consolidada "EDR". A rota de dificultade medio-alta non defraudará a ninguén: 51 quilómetros de puro btt (camiños, sendas, pistas, trialeiras, repeitos, tramo libre,etc). O mais característico do btt concentrado nunha marcha e disfrutando de extraordinarios paraxes e a mellor compañía!.

Para calquera das probas, non hai límite de prazas. Todas contarán con avituallamento sólido e líquido, coche escoba, mecánico, asistencia médica, seguridade en rota, lavado de bicis e pinchada final. Do mesmo xeito, haberá agasallos, sorteos e trofeos varios.

Estas actividades figuran no calendario anual de rotas da Federación Galega de Ciclismo.
    A idade mínima de participación son 15 anos cumpridos no ano en curso.
    A inscrición pódese realizar nas webs:

http://www.bimares.net
    http://www.clubciclistaferrol.es
    Tamén é posible inscribirse enviando un correo electrónico a:
    correo@bimares.net
    bimares@bimares.net
    Dispoñemos dun teléfono para calquera dúbida e/ou aclaración 646413548

As cotas de inscrición son:

- Baixamos Montefaro, 10€
    - I EDR Feminina, 10€
    - EDR 2010, 12€

Non federados 8€ a maiores para o seguro
    Federados presentarán licenza federativa en vigor
    Os acompañantes que desexen participar da pinchada terán de aboar 8€ para a pinchada de Baixamos Montefaro ou da I EDR Feminina e 10€ para a da EDR 2010.
    Ingresos en Caixa Galicia 2091-0211-27-3000065434
    Lembrade estar no punto de saída con media hora de antelación.

Sabemos que este ano o noso obxetivo de poderche ofrecer 3 actividades en 2 días é un novo e importante reto. A ilusión e dedicación do noso equipo de traballo ten un único fin: QUE TI QUERAS VOLTAR!
    Esperamos verte e compartir con todos e todas a nosa ilusión!

2. TOBEPIC

TOBEPIC Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    EDR 2010
    Os Concellos de Ares e Mugardos (A Coruña) xunto coa Asociación Bimares e o Club Ciclista Ferrol querémoste convidar a participar na nova edición do EDR 2010 (Entre dúas Rías).

Este ano o noso obxetivo é poder ofrecer 3 actividades diferentes relacionadas co mundo do BTT que terán lugar durante os vindeiros 12 e 13 de Xuño.

O sábado 12, a partir das 09'00 e tendo como punto de encontro o histórico Mosteiro de Santa Catalina- Montefaro en Ares poderás participar no que decidimos chamar "Baixamos Montefaro". Unha proba que, sen lugar a dúbidas, sorprenderá os amantes das baixadas rápidas.Contaremos cun vehículo para os remontes.O uso de casco integral é obrigatorio. O noso obxetivo é claro: poñer a dispor dos mais atrevidos unha rota que será moi divertida nun enclave tan extraordinario como é Montefaro.

Os acompañantes, que o desexen, poderán disfrutar dunha rota sendeirista guiada.

3. TOBEPIC

TOBEPIC Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Y para finalizar este sera el cartel general de la prueba...........os esperamos a tod@s

4. Il Capo

Il Capo Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    22
    Pues no se si iré,porque hay carrera en Cudillero y me tira más ir a esa carrera jeje aunque por la tarde aun seguiran alli los de Freeride Naron

5. juanjomc

juanjomc ...

Me Gusta recibidos:
    1
    si non hai nada malo,ali estarei,ainda que solo pola maña,que non hai tempo a todo jejeje

6. adry-R

adry-R Kaisermaniaco !

Me Gusta recibidos:
    0
    Yo creo que optare como capo y tirare para Cudillero , aunque si llegamos a tiempo nos acercamos a pegarnos unas bajadas ;)

7. berto dh naron

berto dh naron Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2
    pues yo aun no se que voi a hacer....el pago de la inscripcion se puede hacer al momento, o es necesario hacer el ingreso previo?

8. Trashno

Trashno Habitante de Montefaro

Me Gusta recibidos:
    18
    Creo que hasta 2 dias antes podras, a menos que se cubran todas las plazas...yo sin duda voy...jejeje

9. TOBEPIC

TOBEPIC Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Pues como en cualquier ruta federada el "baixamos montefaro" contara con:

Remontes, medico, ambulancia, avituayaminetos, pinchada, regalo conmemorativo de la prueba, trofeos al ciclista mas joven, al mas veterano y al mas lejano........y por supuesto una buena compañia.

POR LO CUAL CUANTO ANTES SE INSCRIBA LA GENTE MEJOR PREVISTO TENDREMOS TODO

Última edición: 4 Jun 2010
  10. juanjomc

juanjomc ...

Me Gusta recibidos:
    1
    Bueno,en BAIXAMOS MONTEFARO supongo que el club mas numeroso lo llevaremos el Freeride Naron jejejejeje,que jugamos en casa

11. ZALO*

ZALO* Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    53
    pos no se que hare ese finde,esta es una buena opcion para estar entretenido :saltador

12. kailas j

kailas j Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    30
    hola amigo puedes poner alguna foto del circuito ,distancia y si es un descenso o una avalancha ,si es cronometrada etc gracias

13. berto dh naron

Me Gusta recibidos:
    2
    camilo, para que te hagas una idea, es un pedregal de 2km de largo, con pocas curvas (hasta ahora) losas y algun salto por el medio, un repecho de unos 50m, que si vienes muy rapido lo salvas, y a ver si les hechamos una mano y podemos abrir una trialera donde esta el salto de la piedra......
    +nosotros igual nos quedamos por la tarde en la otra bajada que hay en el mismo monte.
    si quieres venir no lo dudes.

14. berto dh naron

Me Gusta recibidos:
    2
  15. juanjomc

juanjomc ...

Me Gusta recibidos:
    1
    Berto,solo se le va a dar al Classic?Pense que era a los 2 jeje,pero bueno,que sigue estando de pm juntarse un buen huevo de peña,si no vendo la Coiler antes tb viene un colega mio en ella

16. ZALO*

ZALO* Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    53
    la idea creo que es AM al clasic / PM al escapao.

17. juanjomc

juanjomc ...

Me Gusta recibidos:
    1
    Bueno,me tocara Classic solo que por la tarde ando liao,por cierto,este sabado si no hay nada malo tenia pensao bajar con Blas,si se apunta alguien a darle a Montefaro que avise,que hay que ir entrenando pa no quedar mu mal jajajajajajaja

18. Tension

Tension Mambruño

Me Gusta recibidos:
    124
    ****** camilo ya estas recuperado de lo tuyo???

19. berto dh naron

Me Gusta recibidos:
    2
    pues no lo se, ya que no organizamos nosotros, organiza bimares.....oseaque...preguntas a ellos jaja

20. Il Capo

Il Capo Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    22
    Ni de coña,los del C.C. Ferrol fijo!! :mad: xD ¬¬

Compartir esta página