El modelo en cuestion es una kona bigmama practicamente de serie y en buenas condiciones y poco traya. Tiene unas bielas azonic que me costaron un ojo de la cara las *****.Frenos avid digit 3 maneta y freno. es del 2002 y es la ultima unidad que llego a españa. costaba 900 euros vendo por 350 ecus regalo cubierta dos cubiertas vee rubber y una maxxis. Soy de castellon, interesados mandarme un pribado y dejarme el correo para mandar fotos.
Available Sizes Pro XL Brand Kona Component Group Not applicable Fork Kona Jump Frame Material Steel Hubs Kona Bulge Rims Sun Rims Ditch Witch Tires Front: 20 x 2.25" Tioga Comp III, Rear: 20 x 1.85" Tioga Comp III Type BMX General Information Colors: Bright Gold Metallic Model: Big Mama Suggested Retail Price: 549.00 Weight: Unspecified Year: 2001 Brakes Brake Levers: Avid AD3 rear Brakeset: Avid SD3 rear brakes, Avid AD3 rear levers Front Brake: Not applicable Front Brake Lever: Not applicable Rear Brake: Avid SD3 Rear Brake Lever: Avid AD3 Components Bottom Bracket: Kona sealed bearing Bottom Bracket Shell Width: Unspecified Bottom Bracket Spindle Length: Unspecified Chain: KMC Chain Size: Unspecified Chainrings: 44 Crankset: Kona Bulge cromoly, 44 teeth Front Derailleur: Not applicable Front Derailleur Type: Not applicable Handlebar: Kona Chromoly Race Handlebar Extensions: Not included Handlebar Stem: Kona DJ-1 Head Tube Angle: Unspecified Headset: Aheadset SX-1 Headset Diameter: Unspecified Largest Rear Cog: Not applicable Number of Rear Cogs: 1-speed Pedals: Wellgo Rear Cogs: 1-speed, 16 teeth Rear Derailleur: Not applicable Rear Shock: Not applicable Rear Shock Travel: Not applicable Saddle: SDG BMX Seat Post Diameter: Unspecified Seat Tube Angle: Unspecified Seatpost: Kona Thumb Shift Levers: Not applicable Smallest Rear Cog: 16 Fork and Suspension Fork Crown: unicrown Fork Material: chromoly, unicrown crown Fork Travel: Not applicable Frame Frame Angles: Unspecified Frame Construction: TIG-welded Frame Tubing Material: Kona cromoly Geometry Chainstay Length: Unspecified Fork Rake: Unspecified Top Tube Length: Unspecified Wheelbase: Unspecified Wheels and Hubs Front Hub: Kona Bulge Front Rim: Sun Rims Ditch Witch Front Tire: Tioga Comp III Front Tire Size: 20 x 2.25" Rear Hub: Kona Bulge Rear Rim: Sun Rims Ditch Witch Rear Tire: Tioga Comp III Rear Tire Size: 20 x 1.85" Spoke Brand: stainless steel, 14g Unspecified Spoke Gauge: 14g Spoke Holes: 36-hole Spoke Material: stainless steel Spoke Nipples: Unspecified Spoke Type: Unspecified More Information Details: Frame Construction TIG-welded Available Sizes: Pro XL Fork: Kona Jump: ComponentGroup: Not applicable: Rims: Sun Rims Ditch Witch Tires: Front: 20 x 2.25" Tioga Comp III, Rear: 20 x 1.85" Tioga Com
Ok tio pues enterate de lo que valia en el 2002 y me lo dices. Mi padre no se acuerda cuanto costo y los precios que e encontrado son 500 libras qeu mas o menos multiplicado por 1,5 el precio que sale ay son mas o menos 900. Pero bueno si tu lo s sabes de primera y mejor dime el precio y lo cambiare.
En que mundo vives! el dolar ya esta en 1,41€ y sigue bajando. Y el otro dato es la libra que esta en 1,24€
Esta tan baja ya!!! por cierto el dolar no esta mas bajo q el euro?? Lo que no entiendo como no le gusta a la gente la bici, vamos yo estado estos año enamorado de ella, creo que para venderla voy a tenerle que quitar el naranja con destellos y colocarle una pegatina de monty. No le gusta a la gente esta bici??? Nose se que en el extrangero podria venderla pero mi nivel de ingle no me llega para poder negociar con la gente. Un saludo