Per desgracia, la pluja no ens ha respectat. Desprès de marcar, netejar algun barranc i organitzar-ho tot, no ha pogut ser. Alguns valents no shan desanimat, i encara estan fent-la per compte seu. Amb la que cau, segur que daigua van sobrats. No passa res. El diumenge que ve ho tornarem a intemptar (5 dOctubre). Tranquils que no ens hem menjat els pernils!!! Encara en queden al rebost. Notes: Respecte de lo del track disculpeu, però el format del GPS que tenim no es pot penjar (o no sabem), i, pel que es veu, el canvi amb el Compe no funciona be. De tota manera, si pregunteu als de per ací, es +/- com sempre: des de Benimodo per Ponent, pernil (tislar), fideu, gitana, esmorzar a la llacuna i, desprès, tornar per el tormento, el coll i tornem a buscar ponent en sentit contrari. Per als que no saben si poden: sempre hi ha qui li dona canya, però ho neutralitzem a lesmorzar i esperem a tots. Es veritat que les pujades son dures (com totes), però es pista ampla, fàcil de fer. Ànim que podeu !!! Lo de la inscripció es senzillament per que, a Benimodo, mai sha pagat. Enguany no hem tingut mes remei que contractar una assegurança daccidents i una de responsabilitat civil. Es per això lo dels 5 , que son, únicament, lo que ens costen les pòlisses. Ja sabeu que el nostre ànim es que no coste un euro (per fer la contaria), però daixò no ens podem escapar. La inscripció es fa abans deixir i dona dret als obsequis de sempre. FINS AL DIUMENGE. NO FALTEU !!! (PASSEU LA VEU)
Vinga, ja m'encarrege a tot el que passe per la tenda (Bicicletes Extrems) d'informar-li del canvi. També camviaré la data del cartell de la porta.
Jo hui també volia anar i per al proper diumenge ja tenim la ruta planificada i la taula reservada al bar..... una llàstima... l´any que bé serà
Bueno, que farem. Tranquils que, si algú no ve, no lapuntem. Te el lloc guardat per a lany que ve. Això si, no trobareu res millor. Per cert, mentre ho escric, acaben de tornar els quatre valents que han gosat fer-la. No porten fang, mes que res perquè shan rentat be..., però be, BE. La portaven tota (tota la que ha caigut) Sense dir noms, son 3 dAlmussafes i un dels nostres que anava de guia. El nostre, amb 14 anys acabats destrenar. Ho dic per als que no saben si poden. Podeu!!! Enguany hi un altra novetat: un link per a descarregar les fotos directament, cortesia de lamic Boro, que sho ha currat: http://picasaweb.google.es/boromart...imodo?authkey=yhkGvoTe74w#5250723039137410386
pos jo que de bike de muntanya e fet poc, potser m´amime a fre-ho, pos el diumenge si no pasa res, compteu amb mi, alla que aniré al menys a fer la prova perque jo no l i tire molt fins el diumenge forers!!!!!!!!!
per fevor, comenteu l´hora que hi ha que estar pern a apuntar-se mioltes grácies, a lo llarg de la setmana vos ho confirme que vaig, en pirncipi si que vaig salutacions forers!!!!!!!!!!! me enrecodare de llevar-li el cavallet a la bici jejeje
Es exactament igual que avui, però sense aigua. Diumenge que ve, 05 d’Octubre-08. Eixida a les 09:00 h., des de el Passeig de Germanies a Benimodo. No te pèrdua. Si entres al poble passes per baix de la pancarta. Les inscripcions +/- des de les 08:00, a la mateixa eixida.
ale ale!! Yo hui me quedat dormint, que pintaba molt mal el tema de l'aigua.... pero he parlat en els CUC's y m'han dit que han anat 8, y com s´habia anulat pues s´hen han anat a Tous a esmorsar.
en sap mal pero el diumenge que ve, com diu tipotane, ja tenim ruta organitzada, a l'any que ve sera.
Vaja! Encara que aquest any a la primera no ha pogut ser... donar la enhorabona a aquest tipus d'iniciatives i sobretot per l'esforç que s'ha fet marcant la zona, buscant l'assegurança, permisos, i les ganes que s'ha possat. En fi, que la enhorabona a la Penya L'Aire de Benimodo i a vore si el diumenge que ve el temps respecta més l'event. Salutacions desde Alberic.
Aprofitant el comentari de l’amic, respecte dels tràmits: No se si sabeu que, fins ara, per a organitzar una concentració amb mes de 15 persones, calia demanar permís a tots els ajuntaments afectats i tramitar-ho a conselleria. Part de l’èxit que ha tingut la Mani contra el “Decretazo” es que, enguany, Conselleria, desprès d’aportar tota la documentació, ens ha notificat que ja no fa falta i que no ho hem de tornar a fer mai mes (els tràmits, vull dir). De fet, portàvem tots els papers per si algú (ja ens ha passat), es ficava tossut. En fi, que estem d’enhorabona. Podem anar per la muntanya sense ser delinqüents
pos jo sense dubte casi segur que vaig, me pareix una bona idea per a iniciar-me ja que tinc poca experiencia en muntanya, volia preguntar, que no porte cales ficades, es necesari? es que no tinc grácies forers! a les 8 a inscribir-se
venga que os confirmo, que jo si que voi a irme a benimodo, guardarme sitio ja nos veremos allí en las inscripciones, saludos a todos y esperemos pasarnolos de **** mare el domingo saludos y hasta el domingo
Chicos, vamos a empezar a cumplir las normas del foro ¿vale? Os pido un poquito de colaboración. 2. NORMAS DE COMPORTAMIENTO Y DE CARÁCTER LEGAL 2.1. Idioma Este es un foro en castellano y por tanto los mensajes han de ser expuestos de forma que todos podamos comprenderlos. Ello no implica que se permitan expresiones concretas en otros idiomas mientras ello no perjudique el entendimiento del contenido del mensaje (saludos, despedidas, formulas idiomáticas, etc.).
me da iwal que te creas dios o que, solo se que aquí o se cumplen todas las normas o nada, aprte me parece una tonteria que te pongas en ese plan simplemente por un up up up (arriba arriba arriba) lo pongo entre parentesis por si acaso te da por cerrar la conversacion o algo, vale una cosa es que estuvieramos hablando todo el santo día en inglés pero por una parida pos no me parece cuestión de que te pongas en ese plan, si tienes algun problema lo dices en privadooo!
A mi també m'han banneat un post per parlar llengues indígenes! I els companys de Girona-Gavarres ja s'han passat al bttforum.cat, on, com diria el poeta Espriu, la gent es neta i lliure. Ara la traducció A mi también me han baneado un post por hablar lenguas indígenas! Y los compañeros de Girona-Gavarres han trasladado su post al bttforum.cat, donde, como diría el poeta Espriu, la gente es limpia y libre.