muy buenas... alquien sabe si existen o si se pueden hacer unos casquillo o rodamientos para convertir una rueda trasera mavic crossline en pasador de 10 mm gracias
Según la Web de Mavic: (Compatibilidad de ese modelo) Disc brakes: International Standard ETRTO size: 559x21C Front wheel mount: 20mm thru axle and Quick Release (depending on adapters) HG 8/9-speed Rear wheel mount: 12mm thru axle and Quick Release (with adapters) Recommended tire sizes: 2,0 to 2,5 Tire: tubetype Según especificaciones del buje: Color: black Front and rear axle material: aluminum Front and rear bodies: oversize aluminum Front axle size: 20x92 (adapters needed) ITS4, alloy (for monobloc cassette only) QRM+ Rear axle size: 12x135 Por lo tanto, la respuesta es sí. Y esto es lo que tienes que pillar. Mavic 10mm ITS-4 Hub Reducers Genuine spare 10mm reducers, specifically for the ITS-4 hub system by Mavic.
muchas gracias compañero... me has ahorrado un moton de tiempo se lo voy a decir a mi tendero de confianza para ver si me lo puede conseguir... gracias de nuevo un saludo