hola :-D m kiero comprar una bmx i estoi entre la eastern lowdown i la gt compe decidme sinceramente cual es mejor el precio es casi el mismo unos 250 + o - Eastern Lowdown 2008 Features: Hi-ten Frame Eastern seat, stem, pegs and grips Eastern hi-ten fork Weight 12.43kg. (Without pegs) 7.5" bars 1pc chromoly cranks Aheadset Loose ball American BB 43T sprocket 36-hole wheelset Colours: Black or Red 19.75 Toptube GT Compe 2008 Frame: GT FS design, cr-mo down tube, machined headtube and BB shell, 6mmT. Dropouts, weld-on GYRO cable guides, dual cable routing with seat stay mounted U-brake Fork: GT Freestyle design, forged dropouts, Cr-Mo 1-1/8" x 25.4mm steerer, Hi-Ten 1-1/4" O.D. blades Chainset: GT Tubular Cr-mo 3pc., 8 spline, single bolt clamping, 175mm / design 36T steel GT design Bottom: Bracket Ball type with 8 spline Cr-Mo axle Pedals: GT Dirt/Street platform design, aluminium body, cr-mo alxe Freewheel: DNP 14T. Chain: KMC Z410 Rims: Alex G303, aluminium, 48 hole, 31mm width Tyres: Kenda Kiniption, 2.1" Front Hub: Steel body, 14mm hi-carbon axle, 48 hole Rear Hub: Steel body, 14mm hi-carbon axle, 48 hole, single FW threads Spokes: 14G Nipples: Brass Front Brake: Tektro 907, aluminium U-brake Rear Brake: Tektro 907, aluminium U-brake Brake Levers: Tektro, 299A, aluminium Handlebar: GT dirt/street dual radius bend, Hi-Ten, 7" rise Stem: GT FS design, cold forged aluminium, machined GT logo Grips: GT dirt/street design, Kraton rubber Headset: Tange Seiki FATTY 22, extra deep cup engagement, 1-1/8" threadless Saddle Velo: mini FS design, 8mm rails with reinforcement brace Seat Post: Aluminium, 25.4mm O.D. Seat Clamp: '08 GT CNC mini design Extras: SST ORYG with DC Amplifier, 2pr. GT 38mm O.D. pegs
sin duda la gt no es un pepinos de bici pero por lo menos trae las bielas en 3 piezas y el plato mas pequño que el de la eastern
En este caso la GT, por cierto, por cuanto te salen? igual con el mismo presupuesto las tienes mejores. Saludos
ya ha dicho que unos 250 mas o menos tio...xDDD yo me pillaria la GT, eastern es basura "yo tengo una" las unicas que se salvan son las que pasan de 500€ ... xDDD mirate haber si puedes encontrar alguna KHE, que calidad precio esta muy bien!
Gt... yo ahorraria un poco i me pillaria algo un poco mejor... el plato grande te limita mucho, sobretodo si te vas a decantar por el park... Suerte