Alguien sabe sobre esta bici??? Si no sabeis nada..a partir de estas caracteríticas que os parece, graciass Características: GT Avalanche Expert 2008 # GT Triple Triangle design 6061 butted aluminium with new hydroformed downtube and top tube, zero stack headtube. Disc compatible with removable mech Hanger # Forks Rock Shox TORA 302 , u-turn 85-135 mm of travel with rebound adjustment, with lock out. # Crankset Truvativ Blaze with Out board BB 44,32,22 with Howitzer Bottom Bracket # Pedals Crank Bros Candy # Front Derailleur Shimano Deore LX # Rear Derailleur SRAM X9 # Shifters SRAM X7 Trigger # Rear Cogs SRAM Nine speed index cassette 12-32 # Chain Shimano Nine Speed # Rims WTB Speed Disc # Tyres Kenda Nevegal, 26 x 2.1 120tpi Kevlar with DTC compound # Front Hub Shimano Disc # Rear Hub Shimano Disc 9 speed # Spokes Stainless steel 14 gauge # Nipples Brass CP # Brakes Shimano Hydraulic # Handlebar GT Mtn Riser, 6061 heat treated, 31.8 mm clamp # Stem GT ATB, threadless 25 degree rise with four bolt alum CNC face plate for 31.8mm # Grips GT Lockdown # Headset Zero Stack system for 1 1/8" # Saddle WTB Rocket V Comp with CrMo rail and Kevlar shoulders # Seat Post Alloy Micro adjust # Seat Clamp GT Forged Alum QR # Frame Size S M L XL Bikes - Mountain - Front Susp GT - GT Avalanche Expert 2008 - Ivanhoe Cycles, Melbourne Sales of Road Bikes, Mountain Bikes, Hybrid Bikes, Ladies (or Womens) Bikes, Kids Bikes and Comfort Bikes GT Avalanche Expert 2008 : CycleWorld - Bikes, Clothing & Accessories online & instore. For Everything Cycling. Bike Shops in Portsmouth, Romsey & Southampton GT Avalanche Expert 2008 Only £616.57 Si comparamos esta con la Rockrider 8.1, quien se lleva el gato al agua??
Yo tengo la del 2007, la bici bien por el precio que me salio 800€ en goodbikes, buenos componentes, lo peor las ruedas. El peso sobre 12 kgs.
Yo tengo la 1.0. La compré en Enero de 2007. Los componentes no son comparables a los tuyos, pero estoy muy contento en general con ella. saludos
Yo tengo la pro del 2007 y el cuadro es el mismo, en general es muy buena, pero si te vas a gastar una pasta te recomiendo que ya te busques algo un poco mejor y que no te pase como a mi que empece a cambiarle una cosa, luego otra y ya entre tanto gasto me podria haber comprado la zaskar pro de carbono. Los componentes que te traen estan bien
El precio de esta en goodbikes, está en unos 600€...más dudas aun.. ahora estoy entre esta, la Haro Sonix y la RR 8.1...