Jo demà vaig a per l´equipació. Si es confirma que el diumenge quedem per a fer-se la fotuki oficial.... ací teniu el perfil de la ruta..... recorde que només son 20 km
Ací teniu unes fotos de sobretot la primera part de la ruta. Les dos primeres son només ixir i va picant suaument cap amunt La tercera i la cuarta son pabajo pero la última es perillosa La quinta es cap amunt també La sexta comença la baixada amb un tram molt empinat al final..... del resto no en he fet mes perque ja es feia tard
Es veu mooooolt interesant ,,,, i la foto oficial mes encara, pareixerem els equipos ahi formats cuant van a correr el tour o algo ... Val pues si es fa lo mes segur es que estiga present, pero en 20 km tindrem prou ? ?
Molt guapes les aphotos, Rafa. ¿aixó on es? El dissabte i diumenge curre, tampoc podré anar. A vore si en juliol em dus de ruta i vaig pillant algo de tècnica, que segur que amb tú algo pille. Au, cacau.
mol bones les fotos, 20 kilometres tot cap a ball está bé. No se si lo habre escrito bien, hace tiempo que no le doy al valenciano.
Com que d´on son les fotos????:malaleche:malaleche:malaleche de L´Olleria.... o de la Conxinxina... uno dels dos:risa:risa:risa i l´hora de quedar... les 8'00 com sempre:comor3
Hola a tots: Ja podeu passar a per l'equipació. Ha quedat de conya. La meua no l'estrenat esta vesprada per que fa una calor del 40 i estic de feina, que si no.... Estem ací de 9h30 a 13h30 i de 17h a 20h30. A la vostra disposició.:-D:-D:-D
Scotty... eres un cabró:malaleche.... açó transparenta un poc... vorem cuan estiga suat:comor3:???::risa