Bueno decir que ha hecho un dia espléndido y que he disfrutao viendo como corren este personalll. Y como siempre impresionado por la actuación de Josep Betalú en master 30... Si algun corredor quiere mas fotos que me diga el dorsal tengo bastantes fotos mas...
hoLAA A todos si aguien tiene fotos del 305 cadet i del podi que me les passi el meu correu es el djsergi_99@hotmail.com
Yeeeepp!! Fotos wapes! Si teniu del dorsal 14 i podeu enviar-les al correu oscarjuarez78@yahoo.es us ho agrairïa molt, gràcies per adelantat! També si teniu alguna del podi èlit. Marrasé aquest és el meu correu. Si pots enviar-me les que vas fer tu... Gràcies també! Salutacions!
les clasificacions ja estan a la pagina e ciclismetarragona.net les fotos oscar les millors son les dels colegues de prades bttprades.blogspot.com del podi tinc una unica foto de moment que la va fer el meu germa de la camera de video. i despres tinc un video del podi elit. i ja ho penjare al blog nostre, http://www.progress-oki.blogspot.com
no me donat conte del teu missatge fins ara el meu correu es marrase@hotmail.com o marrase@yahoo.com moltes gracies
ningú té fotos meues? dorsal 2, equipacio del central tuning-corratec, bici lapierre doble gris. Marrase, a ver quan penjes el video a la web. Divendres fem sopar no?
el video esta editado solo hace falta encontrar una canción acorde. la cena si que esta pendiente pero estoy hecho plvo con algo de fiebre y eso, ya te llamo mañana.
Yeeeeep!! Hola a tots, vaig disfrutar moltíssim del circuit de Godall, guapo... Algú té fotos del dorsal 15, un tio del Sepelaco amb una scale blanca? La meva direcció és dgil@esmalglass.es. Moltes gràcies i ens veïem:saltador
yo también estoy con un virus, el virus de la gosseria! es qe ya sabia yo que el numero que me dieron me iria mal, el numero dos, no me sigues gos que la faena d'un dia te'n costara dos. pon una cancion qualquiera y ya esta.
bueno mangante que sapigues que el video ya esta fet. fa dies i sols faltaba edita la musica, be que sapigues que si queda mal es per culpa teua. avant i canvi. queda pendent que youtube mel penje al blog. per cert noves seccions e videos de les carreres del equip. http://www.progress-oki.blogspot.com