Com no vull que pase el de l´altre dia he anat a gravar al gps la ruteta, una imatge val mes que mil paraules. Temps en marxa 3 hores 29 minuts Temps parat 36 minuts Recorregut 39 km
La descripció de la ruta a grossso modo es: KM 6. Fi Supertrialera de les gasolineres. km 13. Fi trialereta. km 15. Fi trialereta. km 17. Font Quintana. km 19. Fi Senda Merendero Pedro. km 21. Fi Senda Arcades Genovés. km 28. Fi Trialera d´Alboi. km 31. Fi Senda Cova Negra. km 37. Fi Senda La Ponta. La fem el dia que vulgau vosaltres.... esta vesprada posaré fotos:mrgreen:
Si Towe no pot vindre si.... o si vol fer esta i un altre dia anem a Bocairent... jo estic obert a sugerencies:risa
Scotty..... tú per ací disfrutaràs.... si lo que vols son trialeres i sendetes. Ahí van unes cuantes fotos. La Gaveta Pujada a la Creueta Inici Supertrialera de les gasolineres Senda Arcades de Genovés. Trialera d´Alboi. Senda Cova Negra Es la continuació de la Senda de les Arcades
Si voleu fem esta de les trialeres. Rafa si no pasa res pots contar amb mi i amb Carlos, pero jo ho tinc que confirmar dema...
Hora d´ixida????? A les 8'00 desde la gasolinera Repsol.... encara que si voleu que ixcam a les 7'30 que hi ha claror..... el que vulgau. Esmorzar en ruta.... dugau-se el cuixot, les tauletes, cadires etc:risa :risa :risa cuan tingam fam parem Jo anava soles i he tardat 3 hores i mitja + mitja hora parat
Jonh a vorer si ens podem coneixer personalment el divendres a l'Olleria, que em tens que ensenyar rutes per la Safor per a quant vaja a Xeraco de vacances en agost...
avorer LLOC DE EIXIDA??? HORA?? (collons que tinc que anar desde monzerrat) no podria ser a una hora mes normal com les 12 o la 1 jajajaja BOCADILLO in the spalda?? tipotane puedes poner el track para llevarlo en la bici... esque no me quiero perder como vicent... enmi ruta jajajajaja
vinga va el que decidiu, pero a mi la de bocairent m'agrada mes, el herberet del esmorzar es el tot, millor que el carajillo de conyac haayyy volia dir de viski
collons acabo de ver ande esta l`olleria,,, y me toca coger autopista, y con mi portabicis mas que ilegal,, no se no se. por cierto tipotane donde aparcamos los coches??? es que me tocara ir con el mio, casi seguro..
Manu de autopista nada, autovia, y yo fui tambien con mi porta bicis no demasiado legal sin problemas. Aunque lo mejor seria disponer de una "fragoneta"....
El trancazo va en aument. Acabe de paparme un parell de Frenadols a vore, pero ja estic notant mal de gola i tal. Al llit que m'en vaig. Ja vore com estic demà. Per cert, ací les previsions em marquen aigua per a demà i el dissabte. A vosatros tambe?
Per al divendres algo de boires i un poc nuvol pero sols un 10% de provabilitat de precipitacions per el moment... Tambe algo de fred aixo si, entre 5 i 8 graus...
Bono ruta la que a preparat tipotane,,, agarreuu bons entrepasss ,,, Salva tindras que prepararte un bon termo pa el carajillo..:mrgreen: :mrgreen: