I Marcha Btt A Guarda (18 Octubre)

Tema en 'Zona Norte' iniciado por machutiu, 14 Oct 2009.

1. machutiu

machutiu Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Os envio un cartel que me he encontrado hoy por internet sobre esta marcha

Adjuntos:

2. machutiu

machutiu Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Marcha en BTT Serra da Groba Sur organizada polos concellos da Guarda e do Rosal en colaboración co Club Cilcista Guardés e o Club Ciclista Rosal. O percorrido presenta unha dificultade media posto que os participantes completarán 35 km que transcorren, a maior parte deles, por pistas da serra da Groba. Iníciase o percorrido ás 9.30 na rúa Transversal Troncoso da Guarda, continúa cara a subida ao Torroso, Pico da Bandeira, Alto da Portela, Valga, Capela de San Martiño, Muíños do Folón e do Picón e O Rosal. Na praza do Calvario agruparanse os participantes para avituallarse antes de continuar novamente en dirección á Guarda pola capela de Santa Ana, Sandián, Pancenteo e A Gándara.

A marcha está aberta a todos os afeccioados, que conscientes do grao de dificultade que presenta, se consideren capacitados para completar o percorrido. Entre os participantes inscritos figura o ciclista rosaleiro, Serafín Martínez, do equipo profesional Xacobeo Galicia a quen a organización agradece de maneira especial a súa presencia, e, de de igual maneira agradece o interese mostrado por Aser Estévez que non poderá participar por estar competindo lonxe da Guarda nestas datas

3. Montxogz

Montxogz Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Alguien sabe algo de como fue la marcha. ¿Que tal Serafín?

4. super666

super666 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Buenas,

no estuvo mal para ser la primera edición, el único pero fue la bajada, en la que cada uno bajo como y por donde pudo.

Saludos

5. Montxogz

Montxogz Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    No hay por aquí ningún organizador que pueda poner alguna foto de esa bajada, por lo que dice super666 podrían ser interesantes

Compartir esta página