Para todos os amantes da BTT, o budiñobike-canteiros ten o pracer de convidarvos a participar en unha prova distinta, diferente, primicia mundial no mundo das dúas rodas! O vindeiro Domingo 6 de Novembro de 2011, con centro neurálxico no Centro Cultural A FORNA de Budiño, Concello de O PORRIÑO, imos a celebrar o I ENDUROBTT FARO DE BUDIÑO. Esta prova vai a ter o formato tradicional de un Rally Automovilístico pero adaptado o mundo da BTT. Estamos a ultimar os detalles do evento, en breve teredes toda a información na nosa web http://bretema.uvigo.es/adaforna.htm En resumo, e para ir abrindo boca, sinalar que van a ser 3 tramos cronometrados a dobre pasada, con un percorrido aproximado de 3 a 4 kms por tramo. Haberá como en todo Rally, un tramo de test (para poder establecer unha orde de saída por tempos), unha volta de recoñecemento por tramo, un parque de asistencias, un parque pechado, tramos de enlace entre cada tramo, e todo o imprescindible en unha prova de este tipo. As inscricións comezarán en breve, custarán 10€ e serán exclusivamente para ciclistas federados, de todas as categorías, incluso CICLOTURISTAS. Mais información en nada en http://bretema.uvigo.es/adaforna.htm
Os treitos teñen cachos de subida, algo de llano e trozos de baixada, pero nada complicado, sen saltos nin movidas raras. Se tés vido a marcha de budiño, son terreos similares os da mesma. A ver si en breve subimos os perfiles de cada tramo.
Es parecido a esto? http://www.foromtb.com/showthread.p...a-(Ponteareas).-Informaci%F3n-e-inscripciones.
É tipo Rally automovilístico, nada que ver co tradicional rallie BTT de competición. Son 6 tramos cronometrados, cos seus tramos intermedios de enlace, en algún caso uns 50 - 100 metros soamentes. Cronometraránse os tempos de estes 6 tramos, que se sumarán para a clasificación xeral, mentres que os tramos de enlace son de descanso e/ou recuperación entre os anteriores. É similar o Enduro este de Ponteareas si, se ben, descoñecendo como son os tramos de este, dame a sensación que o de Ponteareas está mais enfocado a descenso e os tramos de enlace serán mais de rodaxe. Por definición un ENDURO é: "El término enduro proviene del inglés endurance (resistencia). El ganador de un enduro será el piloto que cumpla con los tiempos de etapas establecidos por la organización y que realice las mejores pruebas cronometradas en el menor tiempo posible." e un Rally é: "Un rally (del inglés rally, pl. rallies, pr. aprox. [ˈráli/rális]) es una competición de automovilismo cronometrada que se desarrolla por etapas con partida individual sobre carreteras públicas cerradas al tráfico.[1] Los participantes, compuestos por un piloto, un copiloto y un vehículo, deben completar en el menor tiempo posible una serie de tramos, el piloto que utilice el menor tiempo en recorrer la totalidad de los tramos resulta el vencedor." Os nosos tramos soen ter entorno o 50% de subida, 30% de llano e outro 20% de baixada, para equilibrar os tempos de cada terreo. Nós só imos ter en conta os tempos dos tramos cronometrados. Os tramos de enlace son de descanso, e só tés que ter en conta estar na saída do seguinte tramo a túa hora. Espero ter aclarado algo, jeje.
Bastante claro. Gracias. ---------- Mensaje añadido a las 14:58 ---------- El anterior mensaje fue a las 14:57 ---------- Entonces cual crees que sería la bici ideal?, tal vez una doble de 12 cm de recorrido.
Estamos en iso, pretendemos que sexa federada. De feito se só é para federados non ten sentido que non sexa federada!
Tiene buena pinta. Procuraré asistir. Muy buena idea, ya que el formato tradicional de las marchas está agotado :clap
Importante aclaración, xa que non nos deixan de preguntar o mesmo todo o rato... o Rally é para federados, pero isto inclúe, e sobretodo está pensada para, os CICLOTURISTAS. A categoría cicloturista está incluida dentro das federadas, pero se ben normalmente non se inclúen nas competicións, en este caso sí. Aunque sexa un ENDURO BTT, coas suas enormes diferencias con respecto a unha marcha BTT, está pensada para os cicloturistas. Vai haber premios para os mellor clasificados, en material deportivo, nunca en pelas, pero aunque sexa unha competición, esperamos que a maior parte dos asistentes sexan cicloturistas. Está pensada, como indica o compañeiros "Dromader" como unha alternativa "popular" as xa tradicionais "marchas", con un formato que pensamos mais atractivo.
¿como hareis el cronometraje? mediante chip o tendreis jueces arbitros de la federacion,ya que al ser una competicion federada ¿tendran que estar presentes?. gracias.
O cronometraxe faráse con un programa da propia Federación Española de Ciclismo e estará supervisado por xuices da federación galega o ser a proba de competición.
Pois son, 1 km o tramo de test, 1,5 o primeiro enlace, 4 kms o primeiro tramo, os outros dous enlaces son de 250 mts mais ou menos, e os tramos 2º e 3º son de 3 kms. É unha volta o tramo de test, 1 km, un tramo de enlace largo de ida, 1,5 kms, unha volta de recoñecemento dos tramos (voluntaria), 10, 5 kms, e seis tramos cos seus enlaces curtos, ou sexa, duas voltas mais, 21 kms, e tramo de enlace largo de volta, en total 35,5 kms se non sumo mal.