Un amiguete pidenos que publicitemos o seguinte... DATA: 10/11/2013 SAÍDA: 09:30 h. LUGAR: Carballeira de San Martiño - Francos - Calo - Teo INSCRICIÓNS: http://emesports.net/project/i-ruta-btt-san-martino-2013/ DATA LÍMITE DE INSCRICIÓN: 07/11/2013 PREZO: 13 € | Coa inscición regalaranse uns manguitos de inverno deseñados para o evento. LIMITE: 250 participantes INFORMACIÓN: - PROBA: A proba consistirá en duas voltas a un circuito circular de 22 km. Tamen se poderá rematar a proba na primeira volta. Teremos servizo de cronometaxe total e parcial que correrá a cargo da empresa EME sports (Ezequiel Mosquera), e que serán os encargados de xestionar a proba. - TROFEOS: Haberá trofeos aos tres primeiros participantes en cruzar a liña de meta que primeiro completen os 44 km (duas voltas ao circuito). - OUTROS: Teremos servizos de duchas, nun lugar distinto ao da proba, polo que poremos un servizo de transporte gratuíto ata as mesmas e de volta a zona do evento. Tamén haberá zona de parking vixiado para todos os inscritos. - MERCADIÑO: No lugar da proba establecerase un mercadiño de material ciclista que instalaran as principais tendas de bicicletas da zona: Treck Bicicle Store Santiago, Olvieira Bike, Bicitotal, O Rey Bicis... onde poderan mercarse recambios, pezas, material ciclista, etc... a moi bo prezo... - SORTEO: Entre todolos participantes sortearase numeroso material de ciclismo, tres seguros anuais de responsabilidade civil e moitos outros agasallos... - PRESENTARÁ E RETRANSMITIRÁ O EVENTO o recoñecido periodista deportivo da Televisión Galega TERIO CARRERA. ORGANIZA: POLICIA LOCAL DE TEO | CONCELLO DE TEO MAIS INFORMACIÓN: http://www.concellodeteo.com | Policía Local: 981 809 679 -- NON SE RESPONDERÁN MENSAXES NO FORO, RECORDADE QUE NON SOMOS OS ORGANIZADORES, SIMPLEMENTE BOTAMOS UNHA MAN PARA PUBLICITAR O EVENTO --
Parece interesante, pero no hay información de ningún tipo. Una pena, me queda al lado de la casa de mis suegros, pero me coincide con la de Nigrán a la que ya me anoté, y una semana después la de Valga!!
A ver si van poniendo un poco más de información, por que a falta de 10 días aún no se ni de donde se sale... :cursing
A mi también me podía interesar, pero hay muy poca información.. El track del circuito vendría muy bien
Eu xa estou inscrito, veremos que tal, ten boa pinta. Ainda que non se sabe como será o circuito nin o perfil...
Demasiada pista y carretera. Teniendo la posibilidad de dar una o dos vueltas bien hubieran podido hacerla pasar por alguna trialerilla, bajada o subida más técnica. Siento decir que me aburrí bastante. Las dos o tres sendas de la parte final no daban ni para abrir boca. Mucho por mejorar, según mi opinión, por supuesto.