I TROFEO CONCELLO DE OLEIROS

Tema en 'Rally/X-Country/Maratón' iniciado por Pedre, 12 Jun 2011.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. Pedre

Pedre Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola a todos, para que no nos pase como en Cambre ya habro yo este post con la informacion de la carrera.

La salida es justo enfrente a las Instalaciones del Inef en Oleiros A Coruña al
    lado de la playa de Bastiagueiro asi que si hace bueno podeis ir a daros un baño.

O Inef Galicia está situado no Concello de Oleiros, a 9'5 km. da cidade de A Coruña. O complexo está situado a escasos metros da praia de Bastiagueiro

Para chegar ás instalacións do INEF Galicia dende A Coruña hai que dirixirse á Ponte do Pasaxe e ó cruzar a devandita ponte, virar á esquerda, tomando así a estrada ata Sta. Cruz (tamén indicada como "praias", xa que é a carreteira da costa).

Síguese por esta estrada ata chegar a unha rotonda, a 2 Km. (aproximadamente) da Ponte do Pasaxe, a dereita ya se pode ver o aparcadoiro da praia, aparcadoiro para o btt e a liña de saida.

Coordenadas GPS:

43.339029410°
    -8.358471742°

El circuito hemos intentado hacerlo parecido al de Cambre, es de Senderos bajo arboles, Repechos cortos y duros, bajadas tecnicas, en general se va a hacer Duro, porque es muy rapido y un pelin corto asi que tendremos que darle vueltas,
    Probablemente Master 6 vueltas.
    Creemos que os va a gustar!!!

Os esperamos!!!!

Adjuntos:

• 4.gif
      4.gif
      Tamaño de archivo:
      170 KB
      Visitas:
      167
    • 1.gif
      1.gif
      Tamaño de archivo:
      187,5 KB
      Visitas:
      165
    • 2.gif
      2.gif
      Tamaño de archivo:
      179,7 KB
      Visitas:
      163
    • 3.gif
      3.gif
      Tamaño de archivo:
      163,3 KB
      Visitas:
      163
  2. lamparillas

lamparillas Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    seguro que gusta!!!! O circuito está moi divertido!!!
    Bo traballo Pedre, das máis información que o Google!!!!!

3. megabike

megabike Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    buenas , en la federacion no sale anunciada la carrera ¿?¿? se han olvidado del BTT como siempre jajajaja por cierto la salida es a la hora de siempre y que ba a ser tipo A O tipo B lo digo por tener mas informacion

un saludo y nos vemos el 25

4. O Nan

O Nan Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    A primeira vista, tenme moi boa pinta, haber o dia da proba. cantos km ten??
    si fai bo dia haberá que pegarse un baño para refigerar despois da carreira, jeje

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página