Pois imos comenzar a darlle publicidade a esta nova cita. Pues vamos a empezar a darle publicidad a esta nueva cita. :biker
Ese mesmo día tamén terá lugar en Ourense a II Marcha BTT Ourense organizada por Ciclosport Gil. :alloreto A culpa é das eleccións europeas. De todos os xeitos para o ano que ven, polo menos dende o Clube BTT Verín, prometémosvos que procuraremos coordinarnos mellor. Este ano... terédesvos que repartir.:unmonton Ese mismo día también tendrá lugar en Ourense la II Marcha BTT Ourense organizada por Ciclosport Gil. :alloreto La culpa es de las elecciones europeas. De todas formas para el año que viene, por lo menos desde el Club BTT Verín, os prometemos que procuraremos coordinarnos mejor. Este año... tendreis que repartiros. :unmonton
E unhas fotiños do "making of"... Lástima que nas fotos non se distingan ben as pendentes... nen se poida saber si haberá que subir ou baixar por algúns dos sitios que se ve... Y unas fotitos del "making of"... Lástima que en las fotos no se distingan bien las pendientes... ni se pueda saber si habrá que subir o bajar por alguno de los sitios que se ve... Álbumes web de Picasa - Clube BTT Verín - Fotos percorr...
Bufff!!! Xa estamos na páxina 4. Que parado está esto. Eis o cartaz definitivo. Bufff!!! Ya estamos en la página 4. Que parado está esto. Aquí teneis en cartel definitivo.
Non sei se o de dificultade media-alta será acaído... No sé si lo de deficultad media-alta será adecuado..
Outras novas: * Prezo: 12,00 € federados e 20,00 € non federados. * O prezo inclúe: duchas (esperemos que de auga quente para tod@s), COMIDA, agasallo, avituallamentos suficientes (sólidos e líquidos) e sorteo de dúas noites, venres e sábado, na casa de turismo rural A Cortiña de Pepín (Castrelo do Val). GALICIA - CASA DE TURISMO RURAL A CORTIÑA EN CASTRELO DO VAL VERÍN OURENSE Otras noticias: * Precio: 12,00 € federados y 20,00 € no federados. * El precio incluye: duchas (esperemos que de agua caliente para tod@s), COMIDA, regalo, avituallamientos suficientes (sólidos y líquidos) y sorteo de dos noches, vienres y sábado, en la casa de turismo rural A Cortiña de Pepín (Castrelo do Val). GALICIA - CASA DE TURISMO RURAL A CORTIÑA EN CASTRELO DO VAL VERÍN OURENSE
E agora veña, a escribir algo que queremos saber de vos. Ides vir? Que vos parece? Y ahora venga, a escribir que queremos saber de vosotros. ¿Vais a venir? ¿Qué os parece?
Por certo, renovamos a nosa páxina web. Nela poderase consultar o percorrido en Google Earth. Por cierto, renovamos nuestra página web. En ella podreis consultar el recorrido en Google Earth.
Bueno meu, eu estou moi interesado na zona, fixen ruta en Castrelo do Val este Ano e encantoume, así que poida que vaia, a ver como van as cousas ata entón. Semella ben duriña, teño ganas de algo así. Bueno, yo estoy muy interesado, me gusta la zona y ya hice una ruta en Castrelo do val este año así que puede que vaya, a ver porque de aquí a allá. Parece bien dura y me apetece algo así
Bueno alcalde pues mi opinión creo que ya la sabes solo dos palabras una pena Nos vemos salud PD. a páxina Web moi chula
sr alcalde para politico non tiñas precio, ja ja ja a verdade que como sexa como a do ano pasado me conformo , pois das que levo percorrido a mellor , con diferencia, a comida como vai a ser?, porque eso para moitos ruteros e fundamental,,sobre todo a tertulia post carreira , dame un saludo , para o fotografo beni , espero coñecelo pesnoalmente iste ano, a todo isto ise dia teño que traballar , pero vou a facer xestions para cambiar o dia porque non a queria perder, saudos :chinchin:chinchin:chinchin
Unha mágoa pero este ano xa non ten solución. Pero o dito, para o ano haberá que coordinarse. Que o pasedes ben e que teñades sorte. De todos os xeitos se vos "sobra" alguén mandaino para Verín, je, je, je... Una pena pero este año ya no tiene solución. Pero lo dicho, para el año habrá que coordinarse. Que lo paseis bien y que tengais suerte. De todas formas si os sobra alguien mandadlo para Verín, je, je, je... Menú: empanada, entremeses, polvo e carne ao caldeiro. Pan, viño e auga. Local: Lonxa Agropecuaria de Verín. Menú: empanada, entremeses, pulpo y carne... (Esto no sé ni como traducirlo). Pan, agua y vino. Local: Lonja Agropecuaria de Verín.
Oído cociña. Perdón. Xa me pasou o mesmo otra vez falando contigo. A cada quen o que lle corresponde. Espero non voltar cometer o mesmo erro. Sorte e para o ano temos que falar para que non nos volte pasar esto. Oído cocina. Perdón. Ya me pasó lo mismo otra vez hablando contigo. A cada quien lo que le corresponde. Espero no volver a cometer el mismo error. Suerrte y para el año tenemos que hablar para que no nos vuelva a pasar esto.
Non pasa nada amigo, é certo que Ciclosportgil colabora activamente na organización pero todos os membros do clube arriman o hombro, e ademáis non queremos cerrar a porta a posibles colaboracións de outras tendas. Un saudo.
Por certo, sorte ca marcha, e esperemos que os calendarios nos brinden a posibilidade a os membros do clube ciclista duas rodas de poder asistir canto antes a unha marcha organizada polo BTT Clube de Verin.
Digo!! porque parece que estamos gafados con temas de fechas, *****!!! Sr. Alcalde: propoño cena de navidade conxunta para organizar calendario do 2009 :cuñao sorte coa marcha!! la
s.r alcalde non hai posibilidade de que o link de google earth que tedes na paxina para ver a ruta ,esté noutro formato ou ben como cando o puxestedes na marcha de monterrey (a de albarrellos ) e que a min nom mo abre creo que esta en windrar ou algo asi. grazas:taz por certo eso da comida na lonxa como e!